Dat zijn echt de ergste momenten in het leven he…
Dat je naast je kijkt en er opeens een of ander vies groot insect of spin zit.
Heeft me al veel bijna-hartaanvallen bezorgd.
Sterkte.
Wow dat maakt het wel wat uitdagender ja. Heel klein kopje? Weet niet hoe klein de buis is? Of anders stofzuiger.
Bij instagram zelf de meldingen uitzetten
De buis is best wel dun… oke misschien ga ik m toch pletten met een slipper omdat er anders weinig opties zijn, ik ben echt te bang om hem aan te raken of met toiletpapier vast te pakken😭
@fysicus ja echt hoor, denk je even lekker te chillen nou mooi niet. Bedankt voor je mentale steun
Hmm kan ook nog ja.
Inmiddels ben ik de sprinkhaan kwijt. Ja ik had eerder actie moeten ondernemen maar ik ben zo’n schijterd en nu ben ik boos op mezelf. En hoor ook allemaal muggen op m’n kamer. Misschien verkas ik wel gewoon naar de woonkamer vannacht.
Film was heeel leuk! Ook heel gezellig met mijn collega En deze dag is ook voorbij nu, was toch wel weer raar ofzo, niet heftig of vervelend maar wel confronterend.
Maar ja het ging goed
@Dancingqueen we zijn blijven zitten. Had ik niet willen missen hahaha
Oke slaap lekker lieve meiden
Nee hij heeft nog nooit iets met de muren gedaan, het is allemaal nog wit (wel geverfd maar door de makers van het huis).
Ik kan niet slapen dus ik Google hondenknuffels. Ja ja je moet wat met je tijd…
Ik kan echt uren lezen op deze site: www.moordzaken.com om vervolgens op Google nog meer informatie te zoeken enz.
-Knuffel-
Lieverd, ben je oké?
Knuffel @Twijfelaar
@suus Sterkte vandaag (als ik t goed heb onthouden)
~~
Het regent!!! Kei hard, ik ben er wakker van geworden, meteen mn raam maar een stuk open gezet
Jep, het is alweer gestopt ondertussen. Maar het is echt heerlijk verfrissend. Misschien dat ik zo maar een rondje ga lopen buiten (als ik de kracht heb om op te staan,na 5 uur slaap)
Jeeee het regent! Wie had dat gedacht
Vroegah kon je toch bij xenos zo’n gaas krijgen wat je op maat kon knippen en met klittenband kon vastmaken? Dat kostte toen geen drol maar ik kom al jaren niet meer bij xenos
Ik moest om half 7, op mijn werk, een levering krijgen en het is er nog steeds niet. Ik wilde zo graag op tijd naar huis vanmiddag, maar dat ga ik nu niet meer redden
Ik heb mijn horren zelf gemaakt met gaas, klittenband, plankjes en kleine raamhoekijzers. Is niet heel moeilijk, maar dat ligt ook aan je ramen en hoe handig je zelf bent. Ik heb ze wel aan de binnenkant gemaakt, zodat ze niet naar buiten kunnen vallen. Enige nadeel is dat je de hor moet weghalen als je je raam dicht wilt doen.