Wat je even kwijt wilt #3

ik kan je vergeven omdat @Mgg echt wel heel erg lief is MAAR MEER PIK IK OOK NIET! :japanese_goblin:

1 like

Wil je er iets over kwijt verder? Hoop dat het je anders lukt om het wat meer los te laten!

@floreales

Ja, een gesprek inderdaad. Baal er echt enorm van want heb het volledig aan mezelf te wijten. Er is ook niet veel meer wat ik kan doen aan de situatie op het moment. Voel me alleen maar vadsig door het eten haha, ga zo maar lekker slapen aangezien ik morgen weer heen moet.

1 like

Ik voel me meh…ik weet wel waardoor en wat ik eraan kan doen maar het is een beetje een hart versus verstand kwestie.

1 like

Whats up?

1 like

Lekker gaan slapen en misschien (hopelijk) valt het morgen allemaal mee!

Ahhh mn zusje komt zo expres zo naar t station om mij fietslichtjes te brengen want heb geen licht op mn fiets. Echt kei lief van haar

6 likes

Kan je altijd nog je kat weggeven, ben je ook een paar kilo kwijt.

Maar 20 kilo, is dat niet een beetje killing voor je mooie rondingen?

Mag ik je een pb sturen? Zal morgen of vanavond zijn.

Ja tuurlijk mag dat.

1 like

Ik ben bezweet aan alle kanten.
T druipt tussen mijn tieten door.
En ik ben klaar met die warmte.

10 likes

#diepzinnigegedachtenzwartopwit
#digitalekunst
Ik ben een vlinder in de nacht, klaar om ontdekt te worden.
Ofzeau

2 likes

Omg ik heb net echt het perfecte appartement gevonden.

Het heeft een supermooi terras met uitzicht op bergen en heuvels en een slaapkamer met twee mooie ramen (met hetzelfde uitzicht) en er is een schattig keukentje. Helemaal mijn ding!! Niet heel groot maar zo gezellig. Hier in Israël is alles zooooo duur maar dit past perfect in m’n budget dus ik ben zo blij. En hier hebben slaapkamers meestal zo’n klein vierkant raampje omdat het vaak ook meteen een soort schuilkamer is maar dat vind ik dus zo ongezellig omdat het daardoor net een cel lijkt. Dus die grote ramen zijn echt een megagroot pluspunt.

En er wonen heel veel katten in de buurt <3 Dus ik zie ons al allemaal samen op het terras chillen

Er is één ander stel dat misschien ook geïnteresseerd is dus ik hooooop dat ze mij kiezen. Ik ben echt een beetje verliefd geworden haha

28 likes

Dingen in elkaar opvouwen/oprollen.
En kleine dingen in overige zeivakjes of gaatjes die je nog over hebt proppen hahah.

Soms wil het wel eens helpen als je een wolkje melk aan het water toevoegd. Katten zijn natuurlijk altijd een beetje diva’s dus als ze weten dat ze melk kunnen krijgen dan gaan ze niet snel met minder (water) akkoord.

1 like

Goed alles uitzoeken en niet teveel mee terugnemen

Is verstuurd:) Kijk maar wanneer je tijd hebt!

1 like

Of nog een doos naar huis sturen (dat had ik gedaan toen ik erachter kwam dat t echt niet paste)

Van die vacuümzakken die je op moet rollen, dus waar je geen stofzuiger voor nodig hebt. (Tenzij je op je vakantieadres een stofzuiger tot je beschikking hebt). Dit helpt meestal wel bij dikkere kleding (truien, winterjassen) of als je handdoeken mee neemt. Maar als je alleen zomerse lichte kleding inpakt heeft het niet zo veel voordeel.

@Smiley En dan beweren ze dat katten een hekel hebben aan water :joy:

@Fenayi Ik weet niet of ik nu iets heel raars zeg en wil je ook niet bang maken, maar is het daar niet vochtiger in huis/schimmel in de muren waar jij last van kan hebben?

@anon91490777 Mag ik je dan volgen? :innocent:

1 like