Wat je even kwijt wilt #3

Ik heb geen idee :o

Ik zou een hele akker water kunnen geven met mijn zweet.

3 likes

Hoe de fuck pureer je 'n ui?! Echt nog nooit van gehoord, maar zie het in een recept staan. Gebruik anders wel gewoon uienpoeder haha

1 like

In een blender…

Ik dacht even dat dit over de telefoon van @Electric ging.

Vond het al een beetje een rigoreuze oplossing

26 likes

Je zou het kunnen proberen…

Omg ik kijk net nietsvermoedend naar de muur ZIT ER EEN FUCKING GROTE SPRINKHAAN?!! Holy shit hoe ga ik dit beest weghalen zonder dat ik vlekken maak op iets en hem echt hoef aan te raken want ik kan no way slapen op deze manier

1 like

STEEK HEM IN ZN RUG - Freek vonk

29 likes

Merlijn is weer flink verkouden en ik kan niet slapen door dat en de warmte. :frowning: Nu maar muziek aangezet die ik associeer met het koude noorden. Videoclips met prachtige natuurshots met herfstbladeren en een beetje sneeuw <3.

1 like

Glas/beker eroverheen en dan met een stevig papiertje of dun kartonnetje van een verpakking oid eronder schuiven. Dan kan je hem zo naar buiten gooien.

Oh dat is eigenlijk best logisch ja

1 like

Werkt dit ook als hij op een ronde buis zit?

1 like

Dat zijn echt de ergste momenten in het leven he…
Dat je naast je kijkt en er opeens een of ander vies groot insect of spin zit.
Heeft me al veel bijna-hartaanvallen bezorgd.
Sterkte.

5 likes

Wow dat maakt het wel wat uitdagender ja. Heel klein kopje? Weet niet hoe klein de buis is? Of anders stofzuiger.

Bij instagram zelf de meldingen uitzetten

De buis is best wel dun… oke misschien ga ik m toch pletten met een slipper omdat er anders weinig opties zijn, ik ben echt te bang om hem aan te raken of met toiletpapier vast te pakken😭

@fysicus ja echt hoor, denk je even lekker te chillen nou mooi niet. Bedankt voor je mentale steun

1 like

Hmm kan ook nog ja.

Inmiddels ben ik de sprinkhaan kwijt. Ja ik had eerder actie moeten ondernemen maar ik ben zo’n schijterd en nu ben ik boos op mezelf. En hoor ook allemaal muggen op m’n kamer. Misschien verkas ik wel gewoon naar de woonkamer vannacht.

Film was heeel leuk! Ook heel gezellig met mijn collega :blush: En deze dag is ook voorbij nu, was toch wel weer raar ofzo, niet heftig of vervelend maar wel confronterend.
Maar ja het ging goed

@Dancingqueen we zijn blijven zitten. Had ik niet willen missen hahaha

Oke slaap lekker lieve meiden :kissing_heart:

6 likes

Nee hij heeft nog nooit iets met de muren gedaan, het is allemaal nog wit (wel geverfd maar door de makers van het huis).

1 like