Wat je even kwijt wilt #3

Ik kan niet slapen dus ik Google hondenknuffels. Ja ja je moet wat met je tijd…

@Twijfelaar wat een rot nieuws! Dikke knuffel voor je!

1 like

Ik kan echt uren lezen op deze site: www.moordzaken.com om vervolgens op Google nog meer informatie te zoeken enz.

-Knuffel- :heart:

https://www.forumfeminarum.nl/t/break-ups/1431

Lieverd, ben je oké?

Knuffel @Twijfelaar :heart::heart:

@suus Sterkte vandaag (als ik t goed heb onthouden)

~~

Het regent!!! Kei hard, ik ben er wakker van geworden, meteen mn raam maar een stuk open gezet :cloud_with_rain::cloud_with_rain:

6 likes

Jep, het is alweer gestopt ondertussen. Maar het is echt heerlijk verfrissend. Misschien dat ik zo maar een rondje ga lopen buiten (als ik de kracht heb om op te staan,na 5 uur slaap) :sweat_smile:

1 like

Jeeee het regent! Wie had dat gedacht

3 likes

Vroegah kon je toch bij xenos zo’n gaas krijgen wat je op maat kon knippen en met klittenband kon vastmaken? Dat kostte toen geen drol maar ik kom al jaren niet meer bij xenos

3 likes

Ik moest om half 7, op mijn werk, een levering krijgen en het is er nog steeds niet. Ik wilde zo graag op tijd naar huis vanmiddag, maar dat ga ik nu niet meer redden :neutral_face:

Ik heb mijn horren zelf gemaakt met gaas, klittenband, plankjes en kleine raamhoekijzers. Is niet heel moeilijk, maar dat ligt ook aan je ramen en hoe handig je zelf bent. Ik heb ze wel aan de binnenkant gemaakt, zodat ze niet naar buiten kunnen vallen. Enige nadeel is dat je de hor moet weghalen als je je raam dicht wilt doen.

1 like

En zoiets? Dit is met zelfklevend klittenband. https://www.bol.com/nl/p/vliegenhor-vliegenraam-120-x-150-cm/9200000049547293/?Referrer=ADVNLGOO002035-G-54604818408-S-385913109984-9200000049547293&gclid=EAIaIQobChMI69TM7Ma53AIVxbztCh2wBg7fEAQYASABEgLYg_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Dat kun je gewoon op het kozijn plakken! Eventuele plakresten kun je makkelijk met oplosmiddel verwijderen mocht je weer verhuizen.

2 likes

Het is een kunstenares en ik kende het inderdaad al. Heeft diepe indruk gemaakt geloof ik :joy:

2 likes

Ik heb een hor die je zelf kunt maken van de Gamma, die zet je dan goed vast in het raam. Het raam kan nog gewoon normaal dicht. Echt ideaal.

Ja ik vind inderdaad dat we de intentie moeten hebben om al het leed van de wereld te willen dragen, al zou ik dat niet zo hebben verwoord
En dan ook meer: het leed waar we ook daadwerkelijk invloed op kunnen hebben, ook al is het klein.
Maar dit komt uit een hypocriete mond want ik heb vanmorgen ook langer gedouched dan nodig, heb vorige week kleding besteld waar ik ook niet achter sta (qua duurzaamheid) en ik eet doorgaans vegetarisch en ook vaak vegan en heb gisteren kip gegeten.
Daarom hebben we die constante reminders ook nodig, ik ben echt blij dat er dan mensen in m’n omgeving zijn of op het forum die zeggen: hallo de gevolgen zijn X, X en X. Jammer dat je je dan daartegen verdedigd in plaats van dat je in ieder geval de intentie hebt er iets aan te proberen te doen (en ja dat mag gepaard gaan met fouten)

Edit: omg sorry voor mijn mosterd na de maaltijd, ik lees nu pas bij haha

5 likes

Ik ga morgen op vakantie en ik zie eigenlijk al maanden een beetje tegen het vliegen op maar nu het bijna zover is ben ik zo zenuwachtig, echt stom.

Maar ik heb er wel super super veel zin in dus dat is wel fijn :grin:

2 likes

Victoria Secret! Macy’s!

1 like

Love Indonesië, elke dag ontbijten met nasi goreng :heart:

12 likes

Soms baal ik wel dat we geen negeerfunctie hebben.

1 like