Wat je even kwijt wilt #3

Wil best wel wat nasi goreng voor je meenemen als souvenir

Ik gooide per ongeluk mijn inbox in de prullenbak. En geen idee meer wat er allemaal in zat :frowning:

@Twijfelaar Gaat het wel? Heb je een beetje kunnen slapen nog? Veel sterkte :heart:

mssn zit het nog in je prullenbak maar is het nog niet definitief verwijderd? Bij gmail is dit pas na 30 dagen dacht ik, en prullenbak van windows moet je zelf nog leegmaken dus misschien is er nog hoop?

1 like

Geeft niet, ik ben het wel met je eens en ik ben ook blij om hier terecht te kunnen voor verschillende meningen. Het is niet dat ik me er tegen verzet maar ik voel soms de behoefte om een kant van een verhaal te verdedigen die hier op het forum bijna niet voor komt. Iedereen snapt dat als het kán, je moet proberen je steentje bij te dragen aan leed maar er zijn altijd mensen die dan toch een andere keuze maken zoals het vullen van een zwembad voor verkoeling. Als je dan begint met: “ik heb daar geen begrip voor” etc dan denk ik: ja das lekker makkelijk, er zit hier niemand die dat zal tegenspreken dus dan kun je lekker makkelijk spuien ja.
Jouw post is veel genuanceerder en daar ben ik het dan veel meer mee eens dan als mensen zeggen dat ze in iemands zwembad gaan poepen, dan moet ik daar wel even op reageren met de andere kant van het verhaal.

11 likes

@Twijfelaar Heel veel sterkte, wat een rotnieuws :slightly_frowning_face: Hopelijk heb je wat kunnen slapen erna. Heb je inmiddels al bij iemand je hart kunnen luchten?

Echt dit weer is niet oke. Het is momenteel 30 graden op kantoor en we hebben hier geen ramen dus ik kan niet luchten. Er staan twee ventilators maar die doen niets. Ik ben zwanger, dus het komt nu x100000 aan. Ik ben er gewoon misselijk van. Heb net loonsverhoging aangevraagd bij mijn werkgever dus durf nu ook niet te vragen om een dure airco, die heeft hier verder ook niemand :frowning_face: Ben maandag al vrij geweest dus durf ook niet ook vrijdag oid nog vrij te vragen. Ik vraag me af hoe ik deze week doorkom…

@Twijfelaar Sterkte! :heart:

1 like

@Twijfelaar Veel sterkte, ik hoop dat je vannacht een beetje goed kan slapen

Volgens mij gaat het hier straks regenen :scream::grinning:

1 like

@Twijfelaar :orange_heart::orange_heart::orange_heart:

1 like

Haha ik was laatst een maand in Indonesië maar ik kon op een gegeven moment echt geen nasi goreng meer zien, lekker elke dag 4 rode pepers in je ontbijt :sob::nauseated_face: verder is het wel echt een fantastisch land, veel plezier nog!

1 like

Ja klopt, zit nog in de prullenbak, maar dan moet je wel weten wat er allemaal precies in zat :stuck_out_tongue: Maar volgens mij heb ik alles nu terug :slight_smile:

1 like

Hallo jongens, dit kan toch niet waar zijn. Ik heb gewoon last van de griep? Verkouden, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, koorts; doe normaaal. Ik heb geen koorts nodig want het het wordt hier straks 34 graden.

@Twijfelaar Heel veel sterkte! Wat een rotnieuws.

Vacuumzakken?

Cool, maar hoe? Ik zou dat ook best zelf willen doen. En dan met matching halsbandje!

ooh yeah, het heeft hier net 5 minuten geregend, woop woop!

2 likes

Same. Echt saai en iedereen werkt gewoon

1 like

Ik lig op bed te zeesterren, wil iemand me please 2 Hollandse nieuwe brengen? In stukjes gesneden met ui erbij graag. Dankjewel.

10 likes

@Twijfelaar sterkte! We zijn er voor je

1 like