Lol, ik heb gezichtsverzorging gekocht van Paula’s Choice. Nu vanochtend meteen gebruikt, en nu blijkt dat Mn hele hoofd glimt
Waarom? Haha, dat was niet de afspraak!
Lol, ik heb gezichtsverzorging gekocht van Paula’s Choice. Nu vanochtend meteen gebruikt, en nu blijkt dat Mn hele hoofd glimt
Waarom? Haha, dat was niet de afspraak!
Oh heeerlijk. Met nog meer ui dan haring
Nu heb ik hier ook zin in, bedankt he
Is het nu een hype of heb ik het echt nodig in mijn leven?
Ik kan ook aan niks anders meer denken😭
Geeen idee, ik ga mee met de hype denk ik nu. Kreeg een kortingscoupon van 15% van daar, dus dacht meteen eens proberen.
Kan mn ervaringen over een tijd pas delen als ik het even gebruikt heb.
Er is een enorme lekkage op werk met nogal ernstige gevolgen, maar ik leef hier helemaal van op
Vind het echt heerlijk om mee te helpen met dweilen en oplossingen bedenken. Geeft zo’n gezellige sfeer.
Een muis in bed?! Omg. Ik heb vannacht gedroomd dat wij muizen in huis hadden die zich ook weer hadden voortgeplant en net stuurt een vriendin een bericht door over ratten die door de droogte uit het riool omhoog komen
Hmm ik zit echt in dubio. Morgen en vrijdag wordt het in mijn woonplaats 37 graden. Mijn studentenhuis is echt een grote sauna. Ik zou hier blijven omdat ik echt die-hard moet werken aan mijn scriptie, maar bij mijn ouders hebben we een zwembad dus nu twijfel ik om toch naar mijn ouders te gaan om tussen het scriptiewerken door even af te koelen in het zwembad. Risico is dan natuurlijk wel dat ik veel minder gedaan krijg maarja met 37 graden zal ik sowieso niet heel productief zijn. Wat zal ik doen
0 stemmers
Ik lig nog in bed.
Ik moet alleen nog poetsen en mijn koffer inpakken voor mijn lang weekend weg.
Ik wil niet opstaan
Ik was laatst de was aan het opvouwen in de badkamer en toen viel er een gigantische sprinkhaan in mijn nek . Ik heb gegild en toen in een reflex dat ding tegen de muur gegooid, en hij leefde nog?? Later zag ik hem nog in de voortuin zitten, was echt een groot ding
In de enorme hitte werken word je ook trager / minder productief van dus een perfecte reden om bij je ouders aan je thesis te werken en soms een duik in het zwembad te nemen.
Ik heb zin om even het dorp in te gaan voor esn uitgaans outfit… er zit hier alleen een hema , zeeman , terstal en een oude vrouwen winkel… challenge haha
haha dan kan je net zo’n budget outfit challenge opnemen zoals al die vloggers die bijna allemaal met dezelfde dingen naar buiten kwamen. :’)
Hahahaha jaa! Even zon video kijken en dan zoeken naar de items die zij hebben gekocht
je mag mij ook een PM sturen, ik werk sinds een paar maanden bij de gynaecologie! dus voor echt medisch inhoudelijk kun je wel bij mij aankloppen
haha ben daarom nu naar de website van de zeeman gegaan maar als je echt van jezelf houdt trekt je deze jurk toch niet naar buiten aan? https://www.zeeman.com/nl/dames-jurk-av-000021099.html
Haha ja snap ik, ik vind het echt heel chill als ontbijt en compenseer het ‘s avonds met sushi of pizza meestal en thanks!
Ik ga soieso met dit weer niet met een lichtgrijse jurk naar buiten. Die jurk is binnen no time donkergrijs
@Twijfelaar veel sterkte En ik zou ipv naar het strand gaan iets anders gaan doen wat je leuk vindt en beter bij dit weer past, even wat afleiding en iig niet alleen thuis gaan zitten.
Ik ben wakker maar ik voel me nog even ellendig als eerst. Heb ook helemaal geen zin om naar nieuw werk op zoek te gaan:(