Wat je even kwijt wilt #3

Ik ben in gevecht met een kruising tussen een kitten en een piranha. In mijn ene hand een bak yoghurt en met de andere dat mormel maar wegduwen. Wat een aanvallen heb ik te verduren omg.

10 likes

Op de WC de yoghurt gaan eten :stuck_out_tongue:

3 likes

Ondergeschikten?

1 like

Diennaars

27 likes

medewerkers?

3 likes

Ja nu moet je het zeggen ook :joy:

Minions.

On a serious note: ik zou voor medewerkers gaan.

11 likes

Dan gaat je pakketje waarschijnlijk niet aankomen. PostNL en DHL werken met postcodes en niet met straatnamen en huisnummers. Even bellen naar het bedrijf waar je een bestelling hebt geplaatst en dan kunnen zij voor je bellen met het postorderbedrijf. Je pakketje loopt dan wel minstens een dag vertraging op

IK WORD GEK VAN DE BEZORGERS HIER AAAAAH.

Pakketje was alwéér vertraagd. En nu staat 'ie op bezorgd terwijl ik niks heb. Woon boven een winkel en uit luiigheid geven ze vaak daar het pakket af zonder mij op de hoogte te brengen, en zelfs daar is 'ie niet. Wil gewoon graag mijn nieuwe kleren verdorie.

Je kan het ook over je team hebben, als jullie dat zijn dan;)

1 like

Dit had ik precies ook!! 2 dagen geleden en toen vertelde de h&m mij dat het waarschijnlijk ook niet meer gaat komen en vanmiddag zat het ineens in mijn brievenbus. Zooo raar

Oh dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik werk voor een meubel webshop dus wij werken alleen met hele grote pakketten!

1 like

Ik zou hiervoor je wijkagent een mailtje sturen en de situatie uitleggen. Vaak nemen ze dan snel contact op (althand hier in Amsterdam) met jou en gaan praten met de verschillende mensen. Zo zijn al veel kleine ergernissen opgelost bij mij in de buurt. Je kunt je wijkagent hier vinden: https://www.politie.nl/mijn-buurt/wijkagenten

1 like

Dat weten mijn katten ook altijd. Ik hoef het maar uit de verpakking te halen en ze weten genoeg. Ze zijn erna ook altijd boos op mij.

2 likes

oh wat fijn! dat ga ik doen - dankjewel

Wil ik iets bestellen bij pull&bear geeft de app error als ik wil betalen. Nu staat die bestelling wel bij mijn overzicht maar heb dus niet betaald en hij staat ook meteen op verzonden. Dat kan dus sowieso niet. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Neem aan dat de bestelling gewoon geannuleerd wordt? Heb nog niet betaald want ik was nog geeneens bij het ideal scherm.

Ugh het gaat even niet goed met me. Ik heb constant paniekaanvallen en ik adem veel te snel. Ik ben net naar de huisarts geweest en ik voelde me gelukkig wel serieus genomen, maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet? Zoveel zin om weer gewoon normaal mezelf te zijn.

3 likes

Mijn macbooklader heeft het zojuist begeven en vindt €80/€90 voor een nieuwe nog al veel. Iemand toevallig goede ervaringen met een neppe variant die niet oververhit raakt of kortsluiting veroorzaakt of zo? :joy:

Ik ben zo onrustig, maar ik weet niet waarom… M’n hartslag is ook best hoog en ik kan niet zo goed diep ademen. Ik was net ook misselijk. Echt een vervelend gevoel, als een naar voorgevoel ofzo

1 like

Ik zou het er niet op wagen. Oud klasgenoot van mij had een neppe, waarna zijn laptop met niets anders dan die specifieke kabel meer opgeladen kon worden. Niet met een originele, niet met een andere neppe kabel. Toen die kabel ook stuk ging kon hij dus zijn MacBook weggooien.

1 like