Wat je even kwijt wilt #3

Dankje, ik ga het zeker proberen! Ik merkte ook al dat zingen een beetje hielp, aangezien ik dan niet zoveel adem kan halen.

@Madrid ik vind het echt naar om te lezen :pensive: Heb je geen collega die jou wat meer begrijpt en waar je even mee kan praten? Misschien is het ook een idee om even wat muziek op te zetten/oortjes in te doen, zodat de geluiden wat minder worden? Sterkte nog even, je kan bijna naar huis! En als het niet gaat, dan gaat het niet, en moet je gewoon gaan hoor.

2 likes

@JanHagel @Prikkelbaar ja daar was ik dus al bang voor. Ben blij dat ik het alsnog even gevraagd heb, bestel dan toch maar een originele. Na 4 jaar gebruik mag ik eigenlijk niet klagen.

1 like

Ik wil mn verjaardag toevoegen maar ik weet niet hoe ! :disappointed_relieved:

Ik BID dat dit klopt echt ik bid, weergod hoort u mij?!?? http://www.weer.nl/nieuws/30-daagse-verwachting/

8 likes

OMG OMG IK HOOP ZO DAT DIT WAAR IS

5 likes

OMG ik bid met je mee.

1 like

Je mag me een berichtje sturen he!

1 like

De mijne weten ook precies wannee ik medicijnen en vlooienspul in mijn handen heb. Ze weten dit trouwens ook wanneer ik vleeswaren uit de koelkast pak.

vind t lief van je maar is norovirus niet besmettelijk?

1 like

Ik denk dat ik een domme vraag ga stellen maar doe het toch maar.
Weet iemand waar je in het centrum van Utrecht (of een beetje daarbuiten) kunt parkeren zonder dat het meteen super duur is?
Ik ga aankomend weekend alleen naar Utrecht en ga met de auto maar heb nog nooit alleen gereden en ik word echt super nerveus van het idee dat ik daar straks maar wat rondjes rijd en niks kan vinden.

Er zijn verschillende p&rs, rondom. Ik ken de Uithof. Is wel kwartier ofzo met de bus maar het was voor hele dag en bus maar iets van 4 euro. En fijne garage met veel ruimte. Als je op p&r utrecht zoekt in Maps vind je ze allemaal. Kun je meteen zien welke op jouw route ligt.

Oh en die bussen rijden daar vet vaak dus dat is ook wel praktisch, al is t in vakantie misschien anders.

Ah gelukkig! Wat fijn zeg :heart:

1 like

Heeft iemand tips om je minder opgezwollen te voelen met dit weer
Bedankt alvast

1 like

Wat een opluchting zeg! Zal wel een last van je schouders af gevallen zijn! :blush:

1 like

Ja, je merkt toch dat je de hele week zenuwachtig bent. Dankjewel :relaxed:

1 like

Wat fijn!

1 like

Ik moet naar de supermarkt maar heb geen zin. #luxeprobleem

1 like

Ik heb gigantische keelpijn maar ik ga straks toch cocktails drinken idgaf. En ga morgen toch sushi bestellen ookal heb ik pijn. Nu al no regrets

5 likes

Haha nee niet mijn eigen konijn. Die foto heb ik een aantal jaren geleden van google gehaald