Wat je even kwijt wilt #3

Welke regio?

Ik ga zo voor het eerst ergens sporten en ik ben alleen en ik vind dat eeeeng. Ik wil zo graag maar ik heb nu alleen maar de neiging om niet te gaan zodat ik me niet awkward ga voelen :woman_shrugging:

Ah oke, dat is hier een beetje ver vandaan (Rotterdam). Wij hadden vanmorgen regen.

2 likes

Maar hadden zij dat hondje dan bij die broodfokker gekocht?
Wel erg sneu ja :pensive: :pensive:

Ik heb al een paar dagen pijn aan mn linkerarm, ik maak me telkens zo’n zorgen dat het wat met mn hart te maken heeft :confused: ik heb dit wel vaker gehad en toen ging het na een tijdje over maar het blijft gewoon naar en vervelend

1 like

Echt de vlieg is zo hardnekkig. Hij zat al.een paar keer op een flap van het vliegengordijn maar vliegt de verkeerde kant op.

Ik ga zo voor het eerst een relax massage doen
 ik ben gewoon zenuwachtig :roll_eyes:

Ik wil naar bed, ben helemaal klaar met deze dag. Heb het benauwd en mn arm doet veel pijn

(Ga t niet over de hitte hebben).

En nja. Wat een ellende

2 likes

Niet leuk :frowning: misschien dat iemand het in het medici topic weet?

Ik ben me echt wezenloos aan het drinken aan cola zero XD zo lekker ijskoud nu met dit weer

4 likes

Haha ik heb dat ook altijd! Alle afspraken waardoor je je ontspannen hoort te voelen ben ik mega gestresst door van te voren. Veel plezier!

2 likes

Ah ik ben jaloers, ik wil ook weer maar ik moet nog een week wachten tot m’n volgende afspraak. Ik was de eerste keer ook zenuwachtig, maar het was juist heel fijn! Geniet ervan!

Ooh jongens ik wil niemand jaloers maken maar het waait hier zo lekker incl. onweer en regen. Ben er nog nooit zo blij om geweest. De hond rent ook alle kanten op in de tuin van blijdschap

10 likes

Soms voel ik me echt een slecht mens haha. Op het werk (thuiszorg) zou misschien een cliënt terugkomen uit het ziekenhuis. Nu in de vakantieperiode is het al zooo druk de hele tijd (ik ben door omstandigheden maar als enige verpleegkundige van mijn team volledig aan het werk). Dus als die cliënt terug zou komen, zou het voor een groot gedeelte op mij terecht komen, wel met hulp van andere teams natuurlijk. Maar nu krijg ik net te horen dat ze toch naar een verpleeghuis gaat. Het eerste wat ik dacht was: YES!! :see_no_evil: Om me daarna natuurlijk wel te beseffen dat het voor de cliënt + familie heel vervelend is

7 likes

Hahaha vind dat juist wel een menselijke reactie hoor :blush:

2 likes

Haha gelukkig! Ik schaamde me wel een beetje voor mijn eerste reactie :rofl:

Ugh, past een jurkje eens, raad iedereen af om er dr martens onder te dragen. :disappointed: Iedereen vindt gympen (zelfs afgedragen :confused: ), ballerina’s of sandalen eronder beter. En dat vind ik dus echt lelijk (platte schoenen staan me voor geen meter en ik vind sandalen gewoon niet zo netjes voor een sollicitatiegesprek), maar ja, docs durf ik er nu niet meer onder aan, ook niet als ik hem aan heb als ik niet solliciteer :frowning:

Nu heb ik zin in sate hahaha

1 like

Hahaha ja snap ik hoor! Als een kind dat ‘veel aandacht vraagt’ in mijn klas ziek is dan juich ik soms ook een heeeel klein beetje van binnen, schaam ik me ook voor.

2 likes

Ik vind eerlijk gezegd leuke sandaaltjes vaak netter onder een jurkje dan dr Martens en dan sneakers :blush: vooral voor een sollicitatiegesprek bedoel ik dan he. “Normaal” of voor een festival of feestje vind ik juist het andere allemaal leuker. Maaarrr ligt ook wel weer aan het jurkje natuurlijk.