Wat je even kwijt wilt #3

Sterkte, dat is echt heel naar. Fijn dat de huisarts je serieus nam. Wellicht werkt het online programma tegen chronische hyperventilatie, alhoewel ik niet weet of het chronisch is natuurlijk. Haptotherapeut heeft bij mij veel geholpen. Heel veel sterkte

Nee maar ik hoor de oplossing graag

Oh… het is een konijn ik dacht dat het grumpy cat was.

Haha ben jij mij?
Ik snap er niks van, vroeger kon ik heel goed met geld omgaan en eigenlijk sinds ik werk en een prima salaris heb gaat alles mis?

Maar ook rekeningen kwijtraken, zeker weten dat ik een bepaalde rekening al had betaald maar dat blijkt niet zo te zijn en abonnementen die ik stop zet, die toch nog worden afgeschreven :expressionless:
Dit kan beter in het biechttopic want natuurlijk kan ik er zelf wel wat aan doen door beter overzicht te krijgen.

Maar wij zijn vast niet de enigen die zo zijn… (hoop ik toch hahahaha)

Alles beter dan een foto van Karbonkel

4 likes

Twee keer douchen of de tuin besproeien is geen probleem; er is water genoeg

Zeeuwen hoeven zich geen zorgen te maken over het kraanwater; er is meer dan genoeg. Dat liet Henk Ketelaars van waterbedrijf Evides vanmiddag weten in het radioprogramma De Zeeuwse Kamer. “Vooral twee keer gaan douchen, als je dat wilt.”

Hier komt jouw drinkwater vandaan (foto: Evides)

Het kraanwater voor Zeeland wordt uit de Maas (bij Biesbosch) en het diepe grondwater onder de Brabantse Wal gehaald. De extra vraag naar water door de droogte en tropische temperaturen kan Evides prima aan, zegt Ketelaars: “In de spaarbekkens van de Biesbosch ligt voor zeker nog zes weken aan drinkwater. Daarnaast is daar het grondwater een bijna oneindige bron.”

Piekuren vermijden

Om eventuele problemen met de waterdruk te voorkomen vraagt het waterbedrijf wel om de piekuren te vermijden bij bijvoorbeeld het vullen van het zwembadje of het draaien van de wasmachine. De piekuren zijn in de ochtend (06.00 - 09.00 uur) en in de avond (18.00 en 22.00 uur).

In Zeeland wordt in de zomer twee keer zoveel kraanwater verbruikt. Dit is een logisch gevolg van het aantal toeristen in de provincie.

Bovenstaande staat in de krant hier in de provincie. Niet om de discussie weer aan te wakkeren, en natuurlijk is het altijd belangrijk om aan elkaar en het milieu te denken. Maar zo’n nood lijkt er dus (in ieder geval hier in Zeeland) niet te zijn.

2 likes

Dankjewel :heart: Ja ik heb inderdaad last van chronische hyperventilatie, ik ga straks zo’n online programma eens bekijken. De huisarts zei dat psychosomatische fysiotherapie ook nog een optie kan zijn, maar ik ga het eerst zelf proberen.

1 like

Wel een beetje raar om dan 2 x douchen te gaan promoten

20 likes

Waarom zou je in godsnaam met dit weer 2x douchen? Ik snap het nut van 1x douchen al bijna niet meer.

6 likes

Een hartje voor iedereen die zich vandaag akelig voelt (ik las het van o.a. @ScrantonStrangler, @Madrid en @Woodkid) :heart:

9 likes

Uberhaubt 2 x douchen is zo slecht voor je huid haha.

3 likes

Hahahah dat is wel grappig. Zal ze dan heel de buurt af gaan om dat te melden? Of ben je inderdaad de enige haha? Tikkeltje vreemd, maar wel heel vriendelijk.
Dat was niet mijn intentie met mijn bank haha. Maar wellicht dacht die persoon van wel. Alleen heeft hij niet echt moeite gedaan om een gesprek aan te knopen :stuck_out_tongue:
Ik wantrouwde hem eigenlijk eerder. Want hij was samen met een andere gast bezig met het opknappen van het huis van mijn achterburen. Dat is in een andere straat, maar hij kon vanuit daar zo in mijn achtertuin en eigenlijk heel mijn huis kijken. En ineens zat hij dus aan de voorkant van mijn huis op mijn bank.

Ik weet niet zo goed wat ik hier van vind:

Wat vinden jullie?

Heeft er iemand ervaring met het leren van Arabisch en/of Frans?

Dat is best lastig, want in het centrum is het al gauw duur en smalle wegen. Je kan bijvoorbeeld bij P&R Westraven parkeren en dan de tram nemen en dan ben je in het centrum. Je hebt ook parkeergarage Paardenveld, dan sta je vlakbij TivoliVredenburg. Dan moet je wel langs het station en dat ligt helemaal open. Echt het centrum-centrum van Utrecht zou ik met de auto eigenlijk vermijden. Als je aan de westkant van Utrecht moet zijn kan ik je eventueel helpen. Daar woon ik en ik heb een code dat je in ieder geval voor de helft per uur betaald.

Gvd ben ik speciaal wakker gebleven om gebruik te maken van die douglas actie, pakt de site m’n cc niet :rage: en ik heb geen edentifier meegenomen op vakantie :sleepy:

Wat wil je bestellen?

Ik had voor meer dan 150 euro aan jurkjes besteld om meer geschikte kleding voor naar mijn werk te hebben in deze temperaturen. Net alle 6 de jurkjes gepast (maat ieniemienie XS) en ze zit allemaal flut - lees te wijd, te breed van boven. Iemand stuur me meer tiet en bredere schouders. Oke thanks. Ik ga ondertussen maar eens kinderjurken bekijken denk ik.

Foundation van bobbi en mini highlighter kit van becca

Moet ik het voor je bestellen? Als je de links door appt?

2 likes