Ja, ik vind sandaaltjes dus juist niet netjes, haha. Maar ik heb ook gewoon lelijke, grote voeten en ik vind blote voeten gewoon niet netjes.
Ik vond het op het strand juist fijn, met een zeewindje, af en toe even zwemmen. Parasol mee, koeltasje?
Ik vind het moment van kleding uittrekken altijd zo ongemakkelijk, dat is best een drempel ofzo. Daardoor ga ik minder vaak heen dan ik zou willen.
Ja op die manier snap ik het wel inderdaad. Vooral als je dat zelf vind, loop je er ook niet fijn mee natuurlijk. En iets van espadrilles of zo?
Nee, die passen ook niet echt. Ik heb maar hele simpele pumps besteld.
Totaal niet mijn smaak, maar goed.
@Rozecoupeschaar Ja, daar had ik naar gekeken, maar vond niet echt wat dat niet vloekte, haha.
Wat vals zeg. Iemand had die url toen gekocht toch? Blijkbaar hebben ze hem doorgelinkt. Terwijl er op ellegirltalk een doorverwijzing naar beide sites zou komen.
Hahaha misschien is het een manier om mensen naar women talk te lokken.
Dat snap ik ook hoor! Als bij mij een afspraak met een cliënt niet doorgaat, komt mij dat ook weleens lekker uit. En soms als een cliënt is overleden, voelt dat heel soms ook weleens een beetje als een opluchting. Want dan ben ik van een langdurig slepend proces af en van de verantwoordelijkheid⊠Maar ook omdat ik het dan bekijk als dat die persoon nu hopelijk eindelijk rust heeft gevonden. (Ik werk als psycholoog in het verpleeghuis). Is volgens mij ook wel menselijk, maar daar schaam ik mij ook zeker weleens voor! 
Ja en eerst maar roepen over de rechten van de naam ellegirl 
Zo is het niet gegaan. Beetje flauw om dit soort dingen te roepen en concluderen.
Hoe is wat niet gegaan?
âEerst maar roepen over de rechtenâ insinueert in mijn ogen dat dat op onwaarheden was gebaseerd en/of dat diezelfde persoon nu achter het doorlinken zit. In combinatie met âvalsâ vind ik het wel opmerkelijke uitspraken.
Nou ik probeer hier niks mee te ontketenen ofzo, maar gezien de discussies destijds valt dit me wel een beetje zwaar op de maag. En feitelijk is het zo dat er expliciet niet gekozen werd voor egf of alleen maar girl, en nu is de url ellegirlforum naar dat forum gelinkt. Dat vind ik opmerkelijker dan mijn opmerkingen hier.
Ooeeeh buienrader geeft flinke regen aan in zuid limburg over een half uurtje.
Het rommelt hier welâŠlaten we het hopen!
Gelukkig is het herkenbaar! Voor jou lijkt me indd die verantwoordelijkheid ook wel slopend. Dat heb ik dan wel wat minder gelukkig. Lijkt me wel een heel interessant beroep trouwens!!
ok ik kijk al JAREN al die series van die Duggar familie en nu is die oudste zoon eindelijk verloofd en ik vind het zo snoezig
Utrecht ook niet 
Ik hoop het!
Ik ben echt slecht in het betalen van dingen die ik via een (digitale) acceptgiro krijg. Het is niet dat ik geen geld heb, maar dan krijg ik het mailtje als ik aan het werk ben, of als ik in een winkel sta. Dan markeer ik hem wel, om het daarna totaal te vergeten. Mijn huur en menzis moet ik zelf overmaken. Mijn huur betaal ik standaard 1 a 2 dagen te laat. âIneensâ is het de 1ste van de maand. Over menzis wil ik helemaal niet nadenken
Ik dacht dat ik 2 betalingen achterliep maar gelukkig was het er maar 1. Maar ik krijg om de 28 dagen betaald, dus ik heb het graag zelf in de hand wanneer het afgeschreven wordt. Maar er moet iets veranderen, dat is duidelijk.
Hopelijk gaat er in Rotterdam ook wat vallen