Wat je even kwijt wilt #3

Reeeegen! :heart_eyes: Zo schattig, mijn oma belt meteen op: het regent!! Haha joh…

8 likes

Twee van mijn vriendinnen sturen een foto in de groepsapp (4personen) dat ze lekker in een bootje aan het varen zijn en chill ergens zwemmen. Echt vanuit het niets. Leuk voor hun natuurlijk maar had een uitnodiging wel leuk gevonden :roll_eyes:

6 likes

Nee, wat een verdrietig nieuws zeg. :frowning_face:

@Noomie Ik zou echt niet gaan. Een aantal jaren geleden heerste het norovirus op mijn werk en er waren meer dan honderd ziekmeldingen op ƩƩn nacht tijd (uit het niets), zo besmettelijk is het. Even je handen desinfecteren helpt misschien niet eens. De GGD is toen zelfs nog langsgekomen en vertelde dat zelfs nadat iemand zich beter voelt, diegene nog twee-drie dagen besmettelijk blijft en degenen die ziek waren dus ook echt tot drie dagen na het beter voelen beter niet het huis uit konden. Het is echt geen pretje om te hebben (ik kreeg het ook, al is mijn weerstand normaliter echt best hoog).

1 like

Haha het suffe was dat ik mijn losse kettingslot wƩl om mijn fiets had gedaan (en op slot). Alleen zat de sleutel ervan dus gewoon aan die bos die er in hing :joy:

Dus zelfs dan had diegene het nog goed bedoeld kunnen hebben. Want als iemand anders hem eruit zou halen en weg zou gooien zou het alsnog rot voor je zijn. Dus laten we gewoon positief denken en nog in de mensheid geloven :relaxed:

1 like

Het regent hier!!! yes <3

2 likes

Welke regio?

Ik ga zo voor het eerst ergens sporten en ik ben alleen en ik vind dat eeeeng. Ik wil zo graag maar ik heb nu alleen maar de neiging om niet te gaan zodat ik me niet awkward ga voelen :woman_shrugging:

Ah oke, dat is hier een beetje ver vandaan (Rotterdam). Wij hadden vanmorgen regen.

2 likes

Huh ja inderdaad. Raar…

Maar hadden zij dat hondje dan bij die broodfokker gekocht?
Wel erg sneu ja :pensive: :pensive:

Ik heb al een paar dagen pijn aan mn linkerarm, ik maak me telkens zo’n zorgen dat het wat met mn hart te maken heeft :confused: ik heb dit wel vaker gehad en toen ging het na een tijdje over maar het blijft gewoon naar en vervelend

1 like

Echt de vlieg is zo hardnekkig. Hij zat al.een paar keer op een flap van het vliegengordijn maar vliegt de verkeerde kant op.

Ik ga zo voor het eerst een relax massage doen… ik ben gewoon zenuwachtig :roll_eyes:

Ik wil naar bed, ben helemaal klaar met deze dag. Heb het benauwd en mn arm doet veel pijn…
(Ga t niet over de hitte hebben).

En nja. Wat een ellende

2 likes

Niet leuk :frowning: misschien dat iemand het in het medici topic weet?

Ik ben me echt wezenloos aan het drinken aan cola zero XD zo lekker ijskoud nu met dit weer

4 likes

Haha ik heb dat ook altijd! Alle afspraken waardoor je je ontspannen hoort te voelen ben ik mega gestresst door van te voren. Veel plezier!

2 likes

Ah ik ben jaloers, ik wil ook weer maar ik moet nog een week wachten tot m’n volgende afspraak. Ik was de eerste keer ook zenuwachtig, maar het was juist heel fijn! Geniet ervan!

Ooh jongens ik wil niemand jaloers maken maar het waait hier zo lekker incl. onweer en regen. Ben er nog nooit zo blij om geweest. De hond rent ook alle kanten op in de tuin van blijdschap

10 likes

Soms voel ik me echt een slecht mens haha. Op het werk (thuiszorg) zou misschien een cliĆ«nt terugkomen uit het ziekenhuis. Nu in de vakantieperiode is het al zooo druk de hele tijd (ik ben door omstandigheden maar als enige verpleegkundige van mijn team volledig aan het werk). Dus als die cliĆ«nt terug zou komen, zou het voor een groot gedeelte op mij terecht komen, wel met hulp van andere teams natuurlijk. Maar nu krijg ik net te horen dat ze toch naar een verpleeghuis gaat. Het eerste wat ik dacht was: YES!! :see_no_evil: Om me daarna natuurlijk wel te beseffen dat het voor de cliĆ«nt + familie heel vervelend is…

7 likes