Wat je even kwijt wilt #3

Naar de bioscoop? Lekker koel.

1 like

Ze doet het sowieso wel vaker. Ze wil mijn boek niet lezen, want ze is bang dat ze het helemaal niets vindt (ze wil die van een vriendin van mij overigens ook niet lezen). Jurkje vond ze zowaar wel leuk, vindt ze meestal ook niet, maar de combinatie vond ze dus niets. Vraag me af of ze het ook gezegd had als ik maat 36 gehad had.

Ja, ik dus ook, maar volgens haar maakt het alleen maar lomper en staat het echt niet (ben niet de slankste, zeg maar). :smile: Thanks voor je bericht in elk geval. Ik doe ze naar mijn sollicitatie toch maar niet aan (misschien daarvoor iets te heftig), maar verder wel, denk ik. Ik ben ook gewoon lomp, of ik nu wel of geen docs draag :confused: Maar zit me dan toch wel dwars ofzo.

Wij doen trouwens niets extra’s voor de katten ofzo met de warmte. Scheelt dat het beneden redelijk koel is waar ze dus ook vooral liggen. En in de avond de deur extra lang open, zodat ze dan naar buiten kunnen.

@LastYoungRenegade Voor wat voor functie ga je solliciteren? Ik heb voor een marketingfunctie wel eens gesolliciteerd met docs aan (de standaard zwarte) maar ik draag nooit jurkjes. Ik had toen gewoon een zwarte strakke broek aan een slightly oversized blazer met een extra tuttig bloesje :stuck_out_tongue: Heb de baan toen wel gekregen. Maar als je er te onzeker over bent dan niet doen, want dan straal je dat ook uit.

Administratief medewerker, dus niet heel spannend. Maar het jurkje is ook al best heftig, dus misschien is het ook wel iets te. Heb nu grijze pumps besteld.

Misschien is dan het safe spelen wel de beste keuze. Ik had als ‘nette’ back-up schoenen altijd van die zwarte clark desert boots :’). Ik kom om van de schoenen maar alles is verder erg uitgesproken of chunky :stuck_out_tongue:

Haha, ik heb wat pumps, wat ballerina’s en een paar okergele enkellaarsjes, maar dat kan echt niet bij deze jurk. De laarsjes dus.

heerlijk juist!
's ochtends ff lekker afkoelen en dan de hele dag in airco op werk, na werk kapot zweten bij activiteit X/Y/Z
en dan weer opnieuw ff afkoelen en slapen

1 like

het gaat echt niet goed met mij
het wordt met de dag moeilijker

2 likes

Aan de andere kant als je nu nog elle girl talk gaat opzoeken ben je wel heel erg " late to the party"
Hehehe oke ik hou al op.

8 likes

Ik douche op het moment zelfs 3 keer :see_no_evil: Wel vrij kort, maar een keer als ik opsta, dan als ik van mijn werk kom en dan voor 2 tellen voor ik ga slapen.

Terug gaan naar de winkel! Ik had een keer zo’n gatenbroek en die was heel snel al gescheurd en toen ben ik er mee terug gegaan en kreeg ik geloof ik mijn geld terug (weet dat niet zeker meer) maar ze doen er niet moeilijk over want dan mag niet zo snel gebeuren

1 like

Kan iemand iets voor je betekenen? Als je er over wilt praten mag je me altijd pben!

Ahh okee dankje voor je antwoord! :blush: moet ik dan de bestelbon meenemen? Want heb het natuurlijk online besteld.

Ik hoorde op de radio net wel dat er gewaarschuwd werd voor heet asfalt en dat je met je hond uitlaten wel een beetje moet oppassen tussen 12 en 6 omdat ze dan misschien brandwondjes kunnen oplopen omdat het te heet is op sommige plekken!

1 like

Hm als je hem hebt zou ik hem wel mee nemen voor de zekerheid ja! Ik had het in de winkel gekocht en had toen mijn gewone bonnetje meegenomen dus denk dat je hem wel mee moet nemen eigenlijk

1 like

Ik vind het echt een toffe actie en mégadapper. Afghanistan is mega-onveilig nu, meeste Westerse landen geven er een negatief reisadvies voor dus ik vind het gigantisch hypocriet daar dan wel mensen naartoe terug te sturen. An sich zal het voor deze persoon misschien alleen uitstel zijn en zal diegene alsnog uitgezet worden, ze heeft wel mooi flink wat aandacht op dit probleem gevestigd. Ik ben er echt van onder de indruk en vind eigenlijk iedereen die klaagt over de vertraagde vlucht bijzonder harteloos.

6 likes

Denk het echt niet, maar ik denk ook oprecht dat ze autistisch is. Ik ben het ook en als ik het zo hoor was haar vader/mijn opa het ook. En tsja, het is erfelijk, dus zou heel goed kunnen.
Bij die vriendin van mij lezen haar ouders trouwens nooit, maar haar vader heeft het bijvoorbeeld wel gelezen omdat hij trots is op haar enzo.

:smile: Denk inderdaad ook dat ik het daarbuiten gewoon ga doen en schijt heb aan haar mening. Vind ik wel lastig, maar we hebben sowieso ook gewoon een heel andere smaak. En ik pas me altijd aan aan wat andere mensen zouden kunnen vinden en heeft me nooit echt iets opgeleverd ofzo. :woman_shrugging: Om die reden droeg ik bijvoorbeeld ook nooit korte broeken. Enige wat het me opleverde zijn bezwete knieholtes.

@pastelzwart hoe was je festivalweekend?

Op zondag is bij mij in de straat gratis, maar je gaat hele weekend? Of wanneer?