Wat je even kwijt wilt #3

Hahaha vind dat juist wel een menselijke reactie hoor :blush:

2 likes

Haha gelukkig! Ik schaamde me wel een beetje voor mijn eerste reactie :rofl:

Ugh, past een jurkje eens, raad iedereen af om er dr martens onder te dragen. :disappointed: Iedereen vindt gympen (zelfs afgedragen :confused: ), ballerina’s of sandalen eronder beter. En dat vind ik dus echt lelijk (platte schoenen staan me voor geen meter en ik vind sandalen gewoon niet zo netjes voor een sollicitatiegesprek), maar ja, docs durf ik er nu niet meer onder aan, ook niet als ik hem aan heb als ik niet solliciteer :frowning:

Nu heb ik zin in sate hahaha

1 like

Hahaha ja snap ik hoor! Als een kind dat ‘veel aandacht vraagt’ in mijn klas ziek is dan juich ik soms ook een heeeel klein beetje van binnen, schaam ik me ook voor.

2 likes

Ik vind eerlijk gezegd leuke sandaaltjes vaak netter onder een jurkje dan dr Martens en dan sneakers :blush: vooral voor een sollicitatiegesprek bedoel ik dan he. “Normaal” of voor een festival of feestje vind ik juist het andere allemaal leuker. Maaarrr ligt ook wel weer aan het jurkje natuurlijk.

Ja, ik vind sandaaltjes dus juist niet netjes, haha. Maar ik heb ook gewoon lelijke, grote voeten en ik vind blote voeten gewoon niet netjes.

1 like

Ik vond het op het strand juist fijn, met een zeewindje, af en toe even zwemmen. Parasol mee, koeltasje?

Ik vind het moment van kleding uittrekken altijd zo ongemakkelijk, dat is best een drempel ofzo. Daardoor ga ik minder vaak heen dan ik zou willen.

1 like

Ja op die manier snap ik het wel inderdaad. Vooral als je dat zelf vind, loop je er ook niet fijn mee natuurlijk. En iets van espadrilles of zo?

Nee, die passen ook niet echt. Ik heb maar hele simpele pumps besteld. :joy: Totaal niet mijn smaak, maar goed.

@Rozecoupeschaar Ja, daar had ik naar gekeken, maar vond niet echt wat dat niet vloekte, haha.

2 likes

Wat vals zeg. Iemand had die url toen gekocht toch? Blijkbaar hebben ze hem doorgelinkt. Terwijl er op ellegirltalk een doorverwijzing naar beide sites zou komen.

2 likes

Hahaha misschien is het een manier om mensen naar women talk te lokken.

1 like

Dat snap ik ook hoor! Als bij mij een afspraak met een cliënt niet doorgaat, komt mij dat ook weleens lekker uit. En soms als een cliënt is overleden, voelt dat heel soms ook weleens een beetje als een opluchting. Want dan ben ik van een langdurig slepend proces af en van de verantwoordelijkheid
 Maar ook omdat ik het dan bekijk als dat die persoon nu hopelijk eindelijk rust heeft gevonden. (Ik werk als psycholoog in het verpleeghuis). Is volgens mij ook wel menselijk, maar daar schaam ik mij ook zeker weleens voor! :wink:

2 likes

Ja en eerst maar roepen over de rechten van de naam ellegirl :woman_shrugging:t2:

4 likes

Zo is het niet gegaan. Beetje flauw om dit soort dingen te roepen en concluderen.

Hoe is wat niet gegaan?

“Eerst maar roepen over de rechten” insinueert in mijn ogen dat dat op onwaarheden was gebaseerd en/of dat diezelfde persoon nu achter het doorlinken zit. In combinatie met ‘vals’ vind ik het wel opmerkelijke uitspraken.

Nou ik probeer hier niks mee te ontketenen ofzo, maar gezien de discussies destijds valt dit me wel een beetje zwaar op de maag. En feitelijk is het zo dat er expliciet niet gekozen werd voor egf of alleen maar girl, en nu is de url ellegirlforum naar dat forum gelinkt. Dat vind ik opmerkelijker dan mijn opmerkingen hier.

1 like

Ooeeeh buienrader geeft flinke regen aan in zuid limburg over een half uurtje.
Het rommelt hier wel
laten we het hopen!