‘T ging eigenlijk meer om de video
Wat lief allebei dat jullie reageren. Dank jullie wel <3
Ik ben zo ontzettend moe. Ik stoot iedereen van me af door mijn rare buien lijkt het wel (in mijn echte omgeving)
Ik ga dood hier op mijn werk van de warmte. En ik moet nog een nacht overleven…
Zweet loopt over mijn rug. .
Ik heb een bedje op het balkon gemaakt en nu ben ik heerlijk afgekoeld aan et chillen. Enige minpuntje is dat ik niet in mn blote kont kan liggen hier 
Als het goed is, kan je op de maliebaan nog steeds zondags gratis parkeren. Dan ben je in 10 minuten lopend op de Neude. Over het algemeen is daar dan ook nog genoeg plaats om te parkeren.
Wat vervelend! Is er een reden dat je zo moe bent? Kan je evt wat meer rust pakken?
Veel extra water. Ik geef meer natvoer dan normaal. Oh en stenen en asfalt zijn buiten gruwelijk heet dus als je een hond hebt zorg dan dan hij op gras of zo kan lopen!
Ik las vandaag trouwens dat je volgens een of ander hitteplan de ramen en deuren morgen van 10.00 tot 19.00 uur dicht moet houden. Geldt dat ook voor ramen waar niet de zon op staat? En moet je dan ook de gordijnen dicht doen? Het gaat een beetje in tegen mijn gevoel om juist alles tegen elkaar open te willen zetten
Misschien een regio dingetje? Ik ken het woord al heel lang. Hier( Rotterdam) zeggen ze ook: bloedhoeren heet 
Ja het beste is alles overdag dicht. Ramen, gordijnen etc. Zodra het een beetje afkoelt (de zon onder is) alles open gooien tegen over elkaar zodat het door lucht. Dit komt omdat er anders warmere lucht binnen komt, tenzij het bij jou binnen 32+ graden binnen is.
Alles tegen elkaar openzetten zou ik niet doen als het meer dan 30 graden is 
Depressie is de reden denk ik. Anders weet ik het ook niet 
Ik heb net All You can eat sushi gegeten en ik had geen honger toen ik aankwam, maar heb me toch een partij lopen schranzen, heeeeeerlijk! Kon niet eens meer rechtop zitten, maar nog wel 5 toetjes gehaald bij het buffet Hehe.
Nu lig ik vol pijn op bed, maar het was het waard.
Succes! Het wordt zondag tijdelijk kouder en morgen plaatselijk onweer, hoop ook bij jou!
Geinspireerd door het forum heb ik net via die app tegen voedselverspilling 2 pakketjes gereserveerd voor morgen.
Een van een echte hipster bakker (daar stond op de fb een foto van een pakketje dat iemand anders had opgehaald en zag er heel goed uit), ik mag zelf geen gluten dus die ga ik lekker halen voor mijn familie haha. Hoop op lekker brood!
En omdat ik ook iets wilde waar ik zelf misschien wel wat van mag eten heb ik ook een pakketje van Marqt besteld. Hoop eigenlijk lekker op fruit, want het gaat er hier als een malle doorheen. En dan ga ik gelijk even kijken voor lactosevrij ijs, want ik ben er dan toch haha.
De eerste is ophalen om 16.00-16.30 de andere 18.30, dus ik ga lekker even de stad in. Misschien even op een terrasje zitten ofzo, kijken of de men at work nog wat sale buys heeft en bij Fred de la Bretoniere schoenen passen zodat ik ze op de website met korting kan kopen.
Hopelijk kan ik een beetje dealen met de hitte, ben nu al dagen gewoon ziek ervan. Maar van niksen knap ik niet op dus misschien wel van even eruit. Heb er zin in!
Ja ik hoop nog een mooie broek te kunnen scoren, maar ben een beetje bang dat alles al weg is. Maar moet nu dan toch naar de stad voor die pakketjes, ga ik even kijken 
Ahh
Heel veel sterkte!
Er zit een wesp in m’n kamer ik hoop dat mn gehuil hem verjaagd
Ik wilde eerst in het opbiechttopic posten maargoed ik kan omg’s wel hebben.
Ik erger me altijd heel erg als een jarige zegt of schrijft dat ie bijv. laat ik zeggen 30 is geworden, en het dan gaat hebben over de toekomst en dan zegt “nou, mijn negenentwintigste levensjaar was super” “eens kijken wat mijn dertigste levensjaar mij brengt”

Ik kan hier echt onredelijk gefrustreerd van raken. Als je 30 wordt, ga je je éénendertigste levensjaar in 
Pff ik slaap de laatste twee nachten echt heel slecht. Zodra ik in bed lig ben ik klaarwakker.