Wat je even kwijt wilt #3

Gelukkig is het herkenbaar! Voor jou lijkt me indd die verantwoordelijkheid ook wel slopend. Dat heb ik dan wel wat minder gelukkig. Lijkt me wel een heel interessant beroep trouwens!!

1 like

ok ik kijk al JAREN al die series van die Duggar familie en nu is die oudste zoon eindelijk verloofd en ik vind het zo snoezig

7 likes

Utrecht ook niet :crying_cat_face:

Ik hoop het!

Ik ben echt slecht in het betalen van dingen die ik via een (digitale) acceptgiro krijg. Het is niet dat ik geen geld heb, maar dan krijg ik het mailtje als ik aan het werk ben, of als ik in een winkel sta. Dan markeer ik hem wel, om het daarna totaal te vergeten. Mijn huur en menzis moet ik zelf overmaken. Mijn huur betaal ik standaard 1 a 2 dagen te laat. ā€˜Ineens’ is het de 1ste van de maand. Over menzis wil ik helemaal niet nadenken :see_no_evil: Ik dacht dat ik 2 betalingen achterliep maar gelukkig was het er maar 1. Maar ik krijg om de 28 dagen betaald, dus ik heb het graag zelf in de hand wanneer het afgeschreven wordt. Maar er moet iets veranderen, dat is duidelijk.

Hopelijk gaat er in Rotterdam ook wat vallen :grimacing:

Iemand tips bij het drogen van hortensia’s?
Volgens internet moeten ze afgesneden in een vaas met een klein bodempje water en je mag het water niet meer aanvullen een keer het opgedroogd is. Dus dan zo laten staan.
Iemand dit al eens gedaan?

Ik krijg echt met de dag een grotere grafhekel aan de vriendin van m’n broertje.

oh nee wat kut, waarom dan?

1 like

ik kan niet meer helemaal terugscrollen naar de berichten (zit in een bijleesmodus), maar ik zag 3-4 personen posten dat ze zich niet lekker voelden, niet lekker in hun vel, ook dat het sloeg op hun ademhaling (snel ademen) etc
gaat het met jullie? <3 en willen jullie er iets over kwijt?

3 likes

Misschien zou js met het laatste beetje water een zwembad kunnen vullen.

21 likes

Ze wonen beide nog thuis maar zij is letterlijk al-tijd bij ā€œonsā€ (ik woon zelf niet meer thuis). Ze bemoeit zich overal mee, heeft een grote mond en altijd het hoogste woord. Maar vind d’r ook gewoon ondankbaar. Ze mag altijd mee op vakantie, hoeft daar niets voor te betalen, maar loopt dan wel te klagen over van alles, bijvoorbeeld het eten in restaurants. Dan denk ik, hallo, je mag gratis mee op vakantie, elke avond mee uit eten voor nop, zeik niet en ben gewoon dankbaar. En zo nog heeeel veel meer. Sinds ik niet meer thuis woon kan ik het wel wat meer naast me neerleggen maar soms, pff. Kan ook nooit een avondje thuis langs zonder naar haar getetter te luisteren, waardoor ik me dan weer afvraag of ik jaloers ben ofzo, maar zou ook wel eens gewoon alleen met m’n ouders en broertjes willen zijn.

wow uhh ja hier zou ik ook echt knettergek van worden joh. niemand ooit iets van gezegd? jouw broertje bijv…

hoezo is ze dan altijd bij jouw ouders?

brr succes ermee!

Waar je woont? Ik heb hier nog niets gehoord

1 like

Nah niet echt nee. Bijzonder he. Ik zeg er wel eens wat van bijv tegen mijn ouders, maar die zeggen dan ā€œja ze is gewoon lekker zichzelfā€. Nou laat dat lekker maar weg. Heb soms gewoon geeneens zin om langs huis te gaan omdat zij er altijd is.

Is wel beetje klein hoor.

1 like
1 like

Ik zag net een foto van een eendje dat vast zat aan het asfalt (wie deelt dat dan ook op facebook) en ik moest er van huilen :redface: Ben er nog steeds naar van.

3 likes

Ik zit hier echt veel te weinig. En als ik kom, kom ik alleen even spammen. :frowning_face: Ik heb geen tijd om alles bij te lezen. Sorry guys! Voel me daar wel een beetje slecht over…

1 like

Weet iemand wat ik het beste kan doen? Heb begin juli een jurkje besteld bij de h&m. Die heb ik 2x gedragen, 1x gewassen en nu zag ik dat er al een gaatje in zit ( niet bij de naad, echt in de stof). Dat is toch wel echt heel snel? Kan ik nu beter de klantenservice bellen, of naar de winkel? :thinking: