Wat je even kwijt wilt #3

Wat lief dat je ernaar vraagt! Ik ben inmiddels wel wat rustiger, maar ik ben wel aan het piekeren. Ik denk heel veel na over allerlei dingen die ik in de afgelopen 3/4 jaar heb meegemaakt en dat was nogal veel en intens. Dus ik merk dat mijn stemming op dit moment niet zo goed is. Komt allemaal wel goed, als ik maar rustig aan doe en eindelijk de tijd neem om dingen te verwerken en los te laten.

2 likes

Ik ben jaloers haha.

Nou, ik ben er nu ook achter dat ik blijkbaar best wat zelfvertrouwen mis door opmerkingen die mijn moeder maakt over mijn kledingkeuze/figuur. :neutral_face: Bedankt, mam.

Niet speciaal, behalve genoeg drinken neerzetten en dieren zoveel mogelijk uit de zon houden. Mijn katten zoeken zelf de schaduwplekjes op. En niet gaan lopen met de hond op t hoogtepunt van de dag.

1 like

Ik doe eigenlijk niks voor mijn kat? Enige wat ik heb is een extra waterbakje neergezet zodat ze sneller bij water is. Verder zoekt ze idd zelf de schaduwplekjes wel op. Mijn kat is de laatste paar dagen zelf steeds binnen, die snapt het wel.

En als ze wel buiten is overdag dan ligt ze te slapen onder heel veel bosjes dus dat is ook wel prima.

Ja, eigenlijk wel. Niet nu, maar eerder vanavond. Volgens haar staan Dr Martens mij heel lomp onder een jurkje en gaat men ‘keihard lachen als ze me zien’. Maar ze zat ook een meisje van een foto (met dezelfde schoenen) op Pinterest te bekritiseren. Stond het meisje niet want ze ‘heeft toch wel lelijke knieĂ«n’).
Maar ze heeft vaker van die echt harde opmerkingen en dan word ik onzeker en draag ik het dus helemaal niet meer.

Zulke opmerkingen zijn zo kut :confused: Over eten doet mijne het ook weleens, terwijl ze zelf ook niet slank is. Dan zeg ik ook altijd: ‘moet jij nodig zeggen.’

Ze zullen dat domein destijds wel geregistreerd hebben als mogelijke optie. En nu is het er toch, dus waarom niet doorlinken. Tja, wel slim. Als iemand nu op Ellegirl forum gaat zoeken.

1 like

Naar de bioscoop? Lekker koel.

1 like

Ze doet het sowieso wel vaker. Ze wil mijn boek niet lezen, want ze is bang dat ze het helemaal niets vindt (ze wil die van een vriendin van mij overigens ook niet lezen). Jurkje vond ze zowaar wel leuk, vindt ze meestal ook niet, maar de combinatie vond ze dus niets. Vraag me af of ze het ook gezegd had als ik maat 36 gehad had.

Ja, ik dus ook, maar volgens haar maakt het alleen maar lomper en staat het echt niet (ben niet de slankste, zeg maar). :smile: Thanks voor je bericht in elk geval. Ik doe ze naar mijn sollicitatie toch maar niet aan (misschien daarvoor iets te heftig), maar verder wel, denk ik. Ik ben ook gewoon lomp, of ik nu wel of geen docs draag :confused: Maar zit me dan toch wel dwars ofzo.

Wij doen trouwens niets extra’s voor de katten ofzo met de warmte. Scheelt dat het beneden redelijk koel is waar ze dus ook vooral liggen. En in de avond de deur extra lang open, zodat ze dan naar buiten kunnen.

@LastYoungRenegade Voor wat voor functie ga je solliciteren? Ik heb voor een marketingfunctie wel eens gesolliciteerd met docs aan (de standaard zwarte) maar ik draag nooit jurkjes. Ik had toen gewoon een zwarte strakke broek aan een slightly oversized blazer met een extra tuttig bloesje :stuck_out_tongue: Heb de baan toen wel gekregen. Maar als je er te onzeker over bent dan niet doen, want dan straal je dat ook uit.

Administratief medewerker, dus niet heel spannend. Maar het jurkje is ook al best heftig, dus misschien is het ook wel iets te. Heb nu grijze pumps besteld.

Misschien is dan het safe spelen wel de beste keuze. Ik had als ‘nette’ back-up schoenen altijd van die zwarte clark desert boots :’). Ik kom om van de schoenen maar alles is verder erg uitgesproken of chunky :stuck_out_tongue:

Haha, ik heb wat pumps, wat ballerina’s en een paar okergele enkellaarsjes, maar dat kan echt niet bij deze jurk. De laarsjes dus.

heerlijk juist!
's ochtends ff lekker afkoelen en dan de hele dag in airco op werk, na werk kapot zweten bij activiteit X/Y/Z
en dan weer opnieuw ff afkoelen en slapen

1 like

het gaat echt niet goed met mij
het wordt met de dag moeilijker

2 likes

Aan de andere kant als je nu nog elle girl talk gaat opzoeken ben je wel heel erg " late to the party"
Hehehe oke ik hou al op.

8 likes

Ik douche op het moment zelfs 3 keer :see_no_evil: Wel vrij kort, maar een keer als ik opsta, dan als ik van mijn werk kom en dan voor 2 tellen voor ik ga slapen.

Terug gaan naar de winkel! Ik had een keer zo’n gatenbroek en die was heel snel al gescheurd en toen ben ik er mee terug gegaan en kreeg ik geloof ik mijn geld terug (weet dat niet zeker meer) maar ze doen er niet moeilijk over want dan mag niet zo snel gebeuren

1 like

Kan iemand iets voor je betekenen? Als je er over wilt praten mag je me altijd pben!