Herkenbaar!
In mijn omgeving is dit ook altijd al een woord geweest. Maar het is best logisch dat het je nu ineens op valt, want met dit weer wordt dat woord meer gebruikt dan als het 15 graden is ofzo
Was vroeg opgestaan om wat werk te doen en nu zit ik al een halfuurtje te forummen gvdrmm, dus hul aan de slag nu
Helemaal opgestaan om een theetje te drinken, is de thee op
dan maar heet water
Super lief van je collega! Sterkte vandaag, hopelijk valt het een beetje mee. En heb je nog uiteindelijk nog lekker kunnen slapen? Ik snap wel dat het lastig en spannend is om erover te beginnen bij collegaâs, maar misschien lucht het toch wel op.
Dankjewel voor die bloem, ik heb hem opgeslagen en ga hem zeker gebruiken!
@C3PO Is altijd al een woord geweest! Of ja niet volgens Van Dale misschien, maar ik hoor het wel regelmatig.
Ik ben al een uur wakker door het gesnurk van mijn vriend. Ik snap niet waarom hij dat doet want dat gebeurt normaal alleen als hij verkouden is of veel heeft gedronken en dat is beide niet het geval. Maar ergens vind ik het ook wel chill, want ik lig nu met een koel briesje op de bank. Heb de ramen en voordeur opengezet en ik hoop dat het hiermee wat afkoelt in de woonkamer (zit nu op een halve graad in drie kwartier
)
OMG hebben jullie geen airco? Zal vast lekker druk zijn dan haha.
Ik heb een paar winkels met airco tijdens mijn wijk en met dit weer sta ik dan echt van: ik wil hier blijven 
@Twijfelaar hoe gaat het vandaag met je?
@monkeyslut laatste dag, nog even volhouden⊠succes!!
@EllaFitzgerald heb je een beetje kunnen slapen?
@Vlaai hoe gaat het met jou? Heb je een beetje afleiding van al dat verdriet?
He wat, geen airco daar? Ik riep hier juist dat ik naar (blauwe doos) ga, want daar zal het wel rustig en koel zijn 
Wat rot
heb je hulp oid ervoor? En beetje lekker kunnen slapen?
Op het consulaat? Ik had daar vorig jaar bij het gesprek zelf wel een vriendelijke man. Jaja ze bestaan.
@Moskou wat een lief betrokken bericht naar iedereen. Het gaat wel, vanavond heb ik met een vriendin afgesproken om iets te gaan drinken. Hopelijk kan ik in het weekend ook nog iets leuks plannen als iemand tijd heeft.
Oh ik bid mee!
17-21 graden âmatige temperaturenâ. Dat is niet matig, dat is fantastisch.
Mijn kat is niet helemaal lekker, die gaat in de zon zitten. Denk dat ik hem er maar even uithaal voor 'ie oververhit raakt.
Ik vind het zĂł irritant dat helemaal niemand rekening houdt op kantoor met het feit dat ik zwanger ben.
Het is boven 30 graden, niemand heeft een airco op kantoor en ik zit hier met 24+ weken zwanger helemaal stuk te gaan. Beneden is het een graad koeler maar dat helpt ook niets.
Omdat niemand hier een airco heeft wil ik niet klagen, maar als het morgen 37 graden wordt hier ga ik me wel zorgen maken of het nog wel verantwoord is op kantoor te zitten.
Nu heb ik een airco thuis maar is het bij ons redelijk not-done om zomaar thuis te werken. Maar het feit dat het morgen 37 graden wordt en ik zwanger ben moet voldoende reden zijn toch?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dat genoeg reden in elk geval.
Ik vind dat echt een hele goede reden. Als ze niet meteen akkoord gaan zou je er nog bij kunnen zeggen dat je thuis met airco waarschijnlijk veel productiever zal zijn.
Mijn leidinggevende zei net dat ze zo blij is met mij 
(Ik vind zelf dat ik eigenlijk niets kan en niet goed ben en ik zit aan een tijdelijke en hele saaie klus waar weinig eer aan te behalen valt, dus dit was zo fijn om te horen)
Ja klopt dit speelt al tijden hoor, ze lopen op mijn werk heel erg over me heen. In het verleden ook al gebeurd met teruggetrokken loonsverhogingen, vervelende denigrerende mailtjes. Ik zit hier verder super op mijn plek hoor, maar ik zit hier met allemaal mannen en er heerst hier heel erg een âniet zeuren, gewoon werkenâ cultuur (waar ik me prima in kan vinden), maar ik durf hierdoor weinig te zeggen of te vragen (terwijl ik normaal een grote mond zat heb ik privĂ© situaties).
Ik ga het vandaag alvast aangeven dat wanneer er geen airco komt ik morgen thuis ga werken en zelf ook moet denken aan mijn gezondheid, plus ik kan me 10 keer beter concentreren als ik thuis werk met een koele airco.