Geinspireerd door het forum heb ik net via die app tegen voedselverspilling 2 pakketjes gereserveerd voor morgen.
Een van een echte hipster bakker (daar stond op de fb een foto van een pakketje dat iemand anders had opgehaald en zag er heel goed uit), ik mag zelf geen gluten dus die ga ik lekker halen voor mijn familie haha. Hoop op lekker brood!
En omdat ik ook iets wilde waar ik zelf misschien wel wat van mag eten heb ik ook een pakketje van Marqt besteld. Hoop eigenlijk lekker op fruit, want het gaat er hier als een malle doorheen. En dan ga ik gelijk even kijken voor lactosevrij ijs, want ik ben er dan toch haha.
De eerste is ophalen om 16.00-16.30 de andere 18.30, dus ik ga lekker even de stad in. Misschien even op een terrasje zitten ofzo, kijken of de men at work nog wat sale buys heeft en bij Fred de la Bretoniere schoenen passen zodat ik ze op de website met korting kan kopen.
Hopelijk kan ik een beetje dealen met de hitte, ben nu al dagen gewoon ziek ervan. Maar van niksen knap ik niet op dus misschien wel van even eruit. Heb er zin in!