Wat je even kwijt wilt #3

Ahh okee dankje voor je antwoord! :blush: moet ik dan de bestelbon meenemen? Want heb het natuurlijk online besteld.

Ik hoorde op de radio net wel dat er gewaarschuwd werd voor heet asfalt en dat je met je hond uitlaten wel een beetje moet oppassen tussen 12 en 6 omdat ze dan misschien brandwondjes kunnen oplopen omdat het te heet is op sommige plekken!

1 like

Hm als je hem hebt zou ik hem wel mee nemen voor de zekerheid ja! Ik had het in de winkel gekocht en had toen mijn gewone bonnetje meegenomen dus denk dat je hem wel mee moet nemen eigenlijk

1 like

Ik vind het echt een toffe actie en mégadapper. Afghanistan is mega-onveilig nu, meeste Westerse landen geven er een negatief reisadvies voor dus ik vind het gigantisch hypocriet daar dan wel mensen naartoe terug te sturen. An sich zal het voor deze persoon misschien alleen uitstel zijn en zal diegene alsnog uitgezet worden, ze heeft wel mooi flink wat aandacht op dit probleem gevestigd. Ik ben er echt van onder de indruk en vind eigenlijk iedereen die klaagt over de vertraagde vlucht bijzonder harteloos.

6 likes

Denk het echt niet, maar ik denk ook oprecht dat ze autistisch is. Ik ben het ook en als ik het zo hoor was haar vader/mijn opa het ook. En tsja, het is erfelijk, dus zou heel goed kunnen.
Bij die vriendin van mij lezen haar ouders trouwens nooit, maar haar vader heeft het bijvoorbeeld wel gelezen omdat hij trots is op haar enzo.

:smile: Denk inderdaad ook dat ik het daarbuiten gewoon ga doen en schijt heb aan haar mening. Vind ik wel lastig, maar we hebben sowieso ook gewoon een heel andere smaak. En ik pas me altijd aan aan wat andere mensen zouden kunnen vinden en heeft me nooit echt iets opgeleverd ofzo. :woman_shrugging: Om die reden droeg ik bijvoorbeeld ook nooit korte broeken. Enige wat het me opleverde zijn bezwete knieholtes.

@pastelzwart hoe was je festivalweekend?

Op zondag is bij mij in de straat gratis, maar je gaat hele weekend? Of wanneer?

‘T ging eigenlijk meer om de video

Wat lief allebei dat jullie reageren. Dank jullie wel <3
Ik ben zo ontzettend moe. Ik stoot iedereen van me af door mijn rare buien lijkt het wel (in mijn echte omgeving)

Ik ga dood hier op mijn werk van de warmte. En ik moet nog een nacht overleven…
Zweet loopt over mijn rug. .

1 like

Ik heb een bedje op het balkon gemaakt en nu ben ik heerlijk afgekoeld aan et chillen. Enige minpuntje is dat ik niet in mn blote kont kan liggen hier :sweat_smile:

2 likes

Als het goed is, kan je op de maliebaan nog steeds zondags gratis parkeren. Dan ben je in 10 minuten lopend op de Neude. Over het algemeen is daar dan ook nog genoeg plaats om te parkeren.

Wat vervelend! Is er een reden dat je zo moe bent? Kan je evt wat meer rust pakken?

Veel extra water. Ik geef meer natvoer dan normaal. Oh en stenen en asfalt zijn buiten gruwelijk heet dus als je een hond hebt zorg dan dan hij op gras of zo kan lopen!

Ik las vandaag trouwens dat je volgens een of ander hitteplan de ramen en deuren morgen van 10.00 tot 19.00 uur dicht moet houden. Geldt dat ook voor ramen waar niet de zon op staat? En moet je dan ook de gordijnen dicht doen? Het gaat een beetje in tegen mijn gevoel om juist alles tegen elkaar open te willen zetten

Misschien een regio dingetje? Ik ken het woord al heel lang. Hier( Rotterdam) zeggen ze ook: bloedhoeren heet :joy:

6 likes

Ja het beste is alles overdag dicht. Ramen, gordijnen etc. Zodra het een beetje afkoelt (de zon onder is) alles open gooien tegen over elkaar zodat het door lucht. Dit komt omdat er anders warmere lucht binnen komt, tenzij het bij jou binnen 32+ graden binnen is.

1 like

Alles tegen elkaar openzetten zou ik niet doen als het meer dan 30 graden is :stuck_out_tongue:

Depressie is de reden denk ik. Anders weet ik het ook niet :frown:

1 like

Ik heb net All You can eat sushi gegeten en ik had geen honger toen ik aankwam, maar heb me toch een partij lopen schranzen, heeeeeerlijk! Kon niet eens meer rechtop zitten, maar nog wel 5 toetjes gehaald bij het buffet Hehe.

Nu lig ik vol pijn op bed, maar het was het waard.

16 likes