Succes! Het wordt zondag tijdelijk kouder en morgen plaatselijk onweer, hoop ook bij jou!
Geinspireerd door het forum heb ik net via die app tegen voedselverspilling 2 pakketjes gereserveerd voor morgen.
Een van een echte hipster bakker (daar stond op de fb een foto van een pakketje dat iemand anders had opgehaald en zag er heel goed uit), ik mag zelf geen gluten dus die ga ik lekker halen voor mijn familie haha. Hoop op lekker brood!
En omdat ik ook iets wilde waar ik zelf misschien wel wat van mag eten heb ik ook een pakketje van Marqt besteld. Hoop eigenlijk lekker op fruit, want het gaat er hier als een malle doorheen. En dan ga ik gelijk even kijken voor lactosevrij ijs, want ik ben er dan toch haha.
De eerste is ophalen om 16.00-16.30 de andere 18.30, dus ik ga lekker even de stad in. Misschien even op een terrasje zitten ofzo, kijken of de men at work nog wat sale buys heeft en bij Fred de la Bretoniere schoenen passen zodat ik ze op de website met korting kan kopen.
Hopelijk kan ik een beetje dealen met de hitte, ben nu al dagen gewoon ziek ervan. Maar van niksen knap ik niet op dus misschien wel van even eruit. Heb er zin in!
Ja ik hoop nog een mooie broek te kunnen scoren, maar ben een beetje bang dat alles al weg is. Maar moet nu dan toch naar de stad voor die pakketjes, ga ik even kijken
Ahh Heel veel sterkte!
Er zit een wesp in mān kamer ik hoop dat mn gehuil hem verjaagd
Ik wilde eerst in het opbiechttopic posten maargoed ik kan omgās wel hebben.
Ik erger me altijd heel erg als een jarige zegt of schrijft dat ie bijv. laat ik zeggen 30 is geworden, en het dan gaat hebben over de toekomst en dan zegt ānou, mijn negenentwintigste levensjaar was superā āeens kijken wat mijn dertigste levensjaar mij brengtā
Ik kan hier echt onredelijk gefrustreerd van raken. Als je 30 wordt, ga je je ƩƩnendertigste levensjaar in
Pff ik slaap de laatste twee nachten echt heel slecht. Zodra ik in bed lig ben ik klaarwakker.
Herkenbaar!
In mijn omgeving is dit ook altijd al een woord geweest. Maar het is best logisch dat het je nu ineens op valt, want met dit weer wordt dat woord meer gebruikt dan als het 15 graden is ofzo
Was vroeg opgestaan om wat werk te doen en nu zit ik al een halfuurtje te forummen gvdrmm, dus hul aan de slag nu
Helemaal opgestaan om een theetje te drinken, is de thee op dan maar heet water
Super lief van je collega! Sterkte vandaag, hopelijk valt het een beetje mee. En heb je nog uiteindelijk nog lekker kunnen slapen? Ik snap wel dat het lastig en spannend is om erover te beginnen bij collegaās, maar misschien lucht het toch wel op.
Dankjewel voor die bloem, ik heb hem opgeslagen en ga hem zeker gebruiken!
@C3PO Is altijd al een woord geweest! Of ja niet volgens Van Dale misschien, maar ik hoor het wel regelmatig.
Ik ben al een uur wakker door het gesnurk van mijn vriend. Ik snap niet waarom hij dat doet want dat gebeurt normaal alleen als hij verkouden is of veel heeft gedronken en dat is beide niet het geval. Maar ergens vind ik het ook wel chill, want ik lig nu met een koel briesje op de bank. Heb de ramen en voordeur opengezet en ik hoop dat het hiermee wat afkoelt in de woonkamer (zit nu op een halve graad in drie kwartier )
OMG hebben jullie geen airco? Zal vast lekker druk zijn dan haha.
Ik heb een paar winkels met airco tijdens mijn wijk en met dit weer sta ik dan echt van: ik wil hier blijven
@Twijfelaar hoe gaat het vandaag met je?
@monkeyslut laatste dag, nog even volhouden⦠succes!!
@EllaFitzgerald heb je een beetje kunnen slapen?
@Vlaai hoe gaat het met jou? Heb je een beetje afleiding van al dat verdriet?
He wat, geen airco daar? Ik riep hier juist dat ik naar (blauwe doos) ga, want daar zal het wel rustig en koel zijn
Wat rot heb je hulp oid ervoor? En beetje lekker kunnen slapen?
Op het consulaat? Ik had daar vorig jaar bij het gesprek zelf wel een vriendelijke man. Jaja ze bestaan.
@Moskou wat een lief betrokken bericht naar iedereen. Het gaat wel, vanavond heb ik met een vriendin afgesproken om iets te gaan drinken. Hopelijk kan ik in het weekend ook nog iets leuks plannen als iemand tijd heeft.