Wat je even kwijt wilt #3

oja die zag ik ook al voorbij komen! En het is voor bijna een week. Kost wel wat maar we vliegen te vroeg om met de trein te gaan

1 like

Ik zou ook gluren als er een man in zn onderbroek aan tafel zit :smirk:

5 likes

Aan de andere kant, als ik zou kunnen kiezen tussen betaald parkeren of gratis in een woonwijk kies ik voor het laatste

1 like

Ik schrok want ik dacht ff dat dit mijn konijn was :joy:

Waar uit haar bericht haal jij eruit dat ze het specifiek tegen jou had en niet gewoon over het feit dat zoiets aso is.

2 likes

Ik zeg ook niet dat het iemands fout is. Ik vind wel dat je nogal overdreven reageerd.

1 like

Haha inderdaad, het is niet alsof de straat van de mensen die er wonen is.

@Jessa en @anon44204370 gefeliciteerd!

2 likes

Vrij parkeren = vrij parkeren toch :stuck_out_tongue:
Wie zet die wielklem dan

13 likes

Er zijn theorieën dat het allemaal in Candice haar hoofd gebeurde, dat het waanideeën of een psychose was. Verklaart ook waarom die moeder het nooooit ziet. Arme candice!

6 likes

Waar staat dat in de wet?

Was net iemand op kantoor die ijsjes is gaan halen. Ik had net een Minion ijsje :relaxed:

2 likes

En terecht.

@Vloeistof

Het schijnt dat omwonenden dan soms ook je auto bekrassen etc als ze weten dat je hem daar geparkeerd hebt terwijl je op vakantie bent. Omdat het hen frustreert dat zij vervolgens hun auto niet meer kwijt kunnen. Dus ik zou voor betaald parkeren gaan bij het vliegveld zelf en niet in een woonwijkje bij het vliegveld in de buurt.

3 likes

Haha sorry maar dat is pas aso. Parkeren waar je mag parkeren niet

2 likes

Het is zaterdag blijkbaar lipstick day dus kun je een gratis MAC lipstick ophalen? https://www.debijenkorf.nl/mac-national-lipstick-day

Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn.

2 likes

Ik had net iemand aan de telefoon op werk die ik al eerder had gesproken. Zegt ze ‘aaah ja ik herkende je stemmetje al!’ StemmeTJE? Bedankt hè, ik ben geen 6 :sweat_smile:

7 likes

Het klinkt echt als een grap, maar het is geen 1 april

1 like

Keuze uit 4 kleuren staat er, maar ik kan nergens vinden welke kleuren. Misschien wel kleuren die slecht verkopen? Ze zullen vast geen Ruby Woo of Mehr gaan uitdelen.

Hier staat Ruby Woo, CB 96, Coral Bliss en Costa Chic (heb verder 0 verstand hiervan dus geen idee of dit populaire kleuren zijn).

Het is wel zo lang de voorraad strekt, misschien hebben ze van elke kleur maar 1 lipstick?

1 like