Wat je even kwijt wilt #3

Oh ik bid mee!

17-21 graden ‘matige temperaturen’. Dat is niet matig, dat is fantastisch.

7 likes

Mijn kat is niet helemaal lekker, die gaat in de zon zitten. Denk dat ik hem er maar even uithaal voor 'ie oververhit raakt.

2 likes

Ik vind het zó irritant dat helemaal niemand rekening houdt op kantoor met het feit dat ik zwanger ben.

Het is boven 30 graden, niemand heeft een airco op kantoor en ik zit hier met 24+ weken zwanger helemaal stuk te gaan. Beneden is het een graad koeler maar dat helpt ook niets.
Omdat niemand hier een airco heeft wil ik niet klagen, maar als het morgen 37 graden wordt hier ga ik me wel zorgen maken of het nog wel verantwoord is op kantoor te zitten.
Nu heb ik een airco thuis maar is het bij ons redelijk not-done om zomaar thuis te werken. Maar het feit dat het morgen 37 graden wordt en ik zwanger ben moet voldoende reden zijn toch?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dat genoeg reden in elk geval.

Ik vind dat echt een hele goede reden. Als ze niet meteen akkoord gaan zou je er nog bij kunnen zeggen dat je thuis met airco waarschijnlijk veel productiever zal zijn.

Mijn leidinggevende zei net dat ze zo blij is met mij :relaxed:
(Ik vind zelf dat ik eigenlijk niets kan en niet goed ben en ik zit aan een tijdelijke en hele saaie klus waar weinig eer aan te behalen valt, dus dit was zo fijn om te horen)

27 likes

@lovewarrior Ik lees je vaker zeggen dat er geen rekening met je wordt gehouden, maar geef je het in bijv deze situatie ook zelf aan? Misschien staan zij er wel helemaal niet bij stil uit zichzelf.

Ja klopt dit speelt al tijden hoor, ze lopen op mijn werk heel erg over me heen. In het verleden ook al gebeurd met teruggetrokken loonsverhogingen, vervelende denigrerende mailtjes. Ik zit hier verder super op mijn plek hoor, maar ik zit hier met allemaal mannen en er heerst hier heel erg een ‘niet zeuren, gewoon werken’ cultuur (waar ik me prima in kan vinden), maar ik durf hierdoor weinig te zeggen of te vragen (terwijl ik normaal een grote mond zat heb ik privé situaties).
Ik ga het vandaag alvast aangeven dat wanneer er geen airco komt ik morgen thuis ga werken en zelf ook moet denken aan mijn gezondheid, plus ik kan me 10 keer beter concentreren als ik thuis werk met een koele airco.

2 likes

Ja dat herinner ik me inderdaad nog! Neemt niet weg dat er weinig zal veranderen als je het zelf niet aangeeft of vraagt! Gewoon aangeven dus vandaag dat de temperatuur op je werkplek je te zwaar valt.

@monkeyslut sterkte vandaag! Nog eventjes en dan een lange, welverdiende vakantie :raised_hands:

1 like

Zojuist het blokkenschema van lowlands gecheckt en heb er echt zoooveeeeel zin in, kan echt niet wachten

2 likes

Ik heb normaal niet zo’n moeite met slapen in de warmte, maar vannacht was de eerste keer deze periode dat ik er echt last van had. Eigenlijk mag ik niet klagen natuurlijk, maar gelukkig ben ik vrij vandaag, want m’n dag begint al met hoofdpijn

@anon44204370
@Jessa
Gefeliciteerd!!

17 likes

Ja slijtage is normaal en al helemaal na 3 jaar :stuck_out_tongue:

Vind ik eigenlijk niet. Ik heb mijn Eastpacks stuk voor stuk jaren gebruikt voor school (en dan elke dag), maar nog nooit een gat erin gehad, hoor. Wel een kapotte rits. (@Prikkelbaar) Herschel ken ik niet verder overigens.

6 likes

Ligt er maar net aan hoe je ‘m gebruikt. Meestal heb je bij de duurdere merken (weet niet of Herschel daar onder valt, Fjallraven in ieder geval wel) 2 jaar garantie, maar slijtage en gebruikerssporen vallen daar nooit onder. Zou was zijn als ze dat gingen vergoeden na 3 jaar dagelijks gebruik :stuck_out_tongue:

Ja! Haha er ging even wat verkeerd met citeren

1 like

Pff kom ik eens op tijd aan, zijn mijn collega’s er niet en kan ik niet in het kantoor. Handiggggg

En het is al zo warm

Nou ja, ik gebruikte ze intensief, want schoolboeken waren zwaar :stuck_out_tongue: Eastpack vergoedt bepaalde dingen zelfs 30 jaar (of vergoedde in elk geval).

Gefeliciteerd!! :tada::birthday: maak er een mooie dag van!