Wat je even kwijt wilt #3

Fijn dat je wat afleiding hebt. Als ik niet op vakantie zou gaan, had ik je anders mijn afleiding aangeboden voor dit weekend. Hoop dat je snel in wat rustiger vaarwater komt en je het kan verwerken, komt nogal wat op je bordje zo. *insert virtual hug *

@monkeyslut Goh wat vervelend voor je! Hopelijk houd je het een beetje vol en zorgt je ontbijt voor voldoende energie om de dag door te komen… Aftellen!

2 likes

Naja, met het oog op duurzaamheid moet je geen Herschel kopen. Een modieus merk met niet de meest kwalitatieve tassen, ondanks dat je 110 euro hebt betaald. Maar sowieso, alles wat je gebruikt krijgt vroeg of laat nou eenmaal last van slijtage, ik vind 3 jaar voor een Herschel dan nog wel meevallen.

En Eastpak staat inderdaad bekend om het feit dat ze lang meegaan.

Ik heb een rugzak van 40 euro en die heb ik al 4/5 jaar en hij schijnt misschien ietjes door aan de onder kant maar er zitten ( even afkloppen) geen gaten in. Dus als je er 110 euro voor betaald hebt dan zou je verwachten dat tie wel iets langer mee gaat.

( ik neem die rugzak echt overal mee naar toe en hij zit vaak prop vol)

5 likes

Ik was het in ieder geval niet :sunglasses:

1 like

Ik zat er vandaag nog aan te denken dat ik zo verbaasd ben dat iedereen in een bikini durft. Voor mij voelt dat echt als ondergoed. Ik vind een badpak al te bloot. Heb zelf ook al zeker 20 jaar geen bikini aangehad en een badpak ook al jaren niet meer.
Echt knap dat je het gewoon gedaan hebt! Ik denk dat ik mijn badpak in ieder geval maar meeneem op vakantie, misschien durf ik wel!

1 like

Hoe is het afgelopen?

En gefeliciteerd @Jessa en @anon44204370 :birthday::birthday::cake::cake:

1 like

Welke vestiging werk jij? Ik heb JAREN in 403 gewerkt.

Succes daar. Is ook altijd zo ergerlijk dat je helemaal niets meekrijgt van buiten omdat er geen ramen zijn of wat dan ook.

Mn badpak begint een beetje te groot te worden. Hij lubbert een beetje bij mn -zoals Mascha zou zeggen- Foefjeeeee

18 likes

Heeft iemand wel eens geparkeerd bij eindhoven airport? Via wat? Of als iemand tips heeft

Ik word echt verdrietig van oude foto’s terugkijken. Mn mooie lange haar vooral :neutral_face::pensive:

1 like

oja die zag ik ook al voorbij komen! En het is voor bijna een week. Kost wel wat maar we vliegen te vroeg om met de trein te gaan

1 like

Ik zou ook gluren als er een man in zn onderbroek aan tafel zit :smirk:

5 likes

Aan de andere kant, als ik zou kunnen kiezen tussen betaald parkeren of gratis in een woonwijk kies ik voor het laatste

1 like

Ik schrok want ik dacht ff dat dit mijn konijn was :joy:

Waar uit haar bericht haal jij eruit dat ze het specifiek tegen jou had en niet gewoon over het feit dat zoiets aso is.

2 likes

Ik zeg ook niet dat het iemands fout is. Ik vind wel dat je nogal overdreven reageerd.

1 like

Haha inderdaad, het is niet alsof de straat van de mensen die er wonen is.

@Jessa en @anon44204370 gefeliciteerd!

2 likes

Vrij parkeren = vrij parkeren toch :stuck_out_tongue:
Wie zet die wielklem dan

13 likes

Er zijn theorieën dat het allemaal in Candice haar hoofd gebeurde, dat het waanideeën of een psychose was. Verklaart ook waarom die moeder het nooooit ziet. Arme candice!

6 likes