Hoi. Nog 1 post en ik mag in het membersonly gedeelte. Sorry voor dit bericht. Doei
Hallo hoe gaat het
Zelfs het water is warm… (meertje) zo koel ik nooit af.
Ik blijf denk ik maar zitten in deze trein de rest van de dag… Airco <3
omg mag ik dan met je mee?
Zullen we mee als sate testers?
Wat pijnlijk om te lezen
Ik zou zelf alles van hem opruimen, zodat je niet steeds onverwacht geconfronteerd wordt met zijn afwezigheid. Maar ik snap dat dat heel moeilijk en gewoon ontzettend klote is, dus doe vooral wat je eigen gevoel zegt.
Heel veel sterkte nogmaals, hoop echt dat je je snel wat beter voelt!
Gefeliciteerd & veel plezier in Lille!!

Altijd bij de officiële. Zowel op P5 (7 minuten lopen) als P8 (ga je met een shuttle bus heen en weer). Ik ben heel tevreden. Als je op christelijke tijden reist zou ik P8 aanraden. P5 hebben wij een keer gedaan toen we 's avonds laat aankwamen. Toen had ik geen zin om op een bus te wachten en dan nog een stukje in de bus te zitten.
Beetje warm, verder prima!
Met jou? 
Ik krijg dan ook altijd tranen.
Ahh zo chill als er jongere in de buurt komen zitten die jouw muziek aan zetten haha.
@voortaan @Jessa (gefeliciteerd trouwens!!) Ik zag gisteren een filmpje van een ijsbeer die aan het knuffelen was met een groot ijsblok (gezien het 40graden in zijn verblijf was). Ik moest zo hard huilen? Waarom staan we toch toe dat die beesten in zo’n kooitje zitten voor ons vermaak.
Ik heb dus al 3 dagen last van ‘de griep’ o.i.d.? Vandaag komt de poetsvrouw bij ons thuis schoonmaken maar ik had even geen zin om dan thuis te zijn; ze vind het sowieso niet chill als iemand thuis is terwijl ze poetst. Sowieso in bed liggen met deze temeraturen? Ik lig dus nu heel zielig bij mijn moeder op de bank. Maar er wordt wel goed voor me gezorgd <3
Ik lig al de hele dag op bed, mijn kamer is heel koel dus ik heb niks te klagen vandaag. Ben lekker koffie aan het drinken ook, ga ook niet de deur uit, joeee de groeten
Dankjewel voor de tip! 
ik regel de wodka wel!
Ahhh chill!! Echt mn lieverlings