Waar staat dat in de wet?
Was net iemand op kantoor die ijsjes is gaan halen. Ik had net een Minion ijsje
En terecht.
Het schijnt dat omwonenden dan soms ook je auto bekrassen etc als ze weten dat je hem daar geparkeerd hebt terwijl je op vakantie bent. Omdat het hen frustreert dat zij vervolgens hun auto niet meer kwijt kunnen. Dus ik zou voor betaald parkeren gaan bij het vliegveld zelf en niet in een woonwijkje bij het vliegveld in de buurt.
Haha sorry maar dat is pas aso. Parkeren waar je mag parkeren niet
Het is zaterdag blijkbaar lipstick day dus kun je een gratis MAC lipstick ophalen? https://www.debijenkorf.nl/mac-national-lipstick-day
Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Ik had net iemand aan de telefoon op werk die ik al eerder had gesproken. Zegt ze ‘aaah ja ik herkende je stemmetje al!’ StemmeTJE? Bedankt hè, ik ben geen 6
Het klinkt echt als een grap, maar het is geen 1 april
Keuze uit 4 kleuren staat er, maar ik kan nergens vinden welke kleuren. Misschien wel kleuren die slecht verkopen? Ze zullen vast geen Ruby Woo of Mehr gaan uitdelen.
Hier staat Ruby Woo, CB 96, Coral Bliss en Costa Chic (heb verder 0 verstand hiervan dus geen idee of dit populaire kleuren zijn).
Het is wel zo lang de voorraad strekt, misschien hebben ze van elke kleur maar 1 lipstick?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ruby woo een avn de kleuren was!
Helaas kan ik zaterdagochtend de stad niet in Hopelijk blijft iedereen weg uit Bijenkorf Mestreech
Ik doe het zelf niet maar kan er wel om lachen als het gebeurt. Helemaal bij auto’s waar een halve meter onkruid onder vandaan groeit. Als je te skeer bent om die paar tientjes te betalen moet je misschien niet op vakantie gaan
Nee dat wil ik ook niet doen. Ik vind dat inderdaad niet netjes tegenover de omwonenden en wil ook wel dat de auto veilig staan. En niet dat er opeens een wielklem om zit of dat hij bekrast is
Ik moet voor een opdracht nog minstens 20 woorden schrijven, maar heb geen idee meer wat ik nog over het onderwerp kan vertellen :(.
Gooi er een leuk voorbeeld in
Ik woon al een aantal jaar niet meer in Limburg, ik ben mijn accent voor een groot deel kwijt. alleen als ik zenuwachtig ben ga ik nog Limburgs praten.
Ik zou contact opnemen met Herschel als ik Eastpaks pas na 15 jaar hoef te vervangen omdat de stof aan de onderkant echt dun aan het worden was dan mag je van een tas die het tweevoudige kosten al helemaal verwachten dat het niet zo snel gaat.
Wij hebben gewoon een parkeerplaats gereserveerd bij het vliegveld. Heb wel even rondgekeken, maar denk dat dit toch t fijnste is.
Edit: wel trouwens zelf wegzetten enz. Heb geen zin in krassen of dat een ander de sleutel heeft.
Eastpaks
Volgens mij zijn Rotterdammers best sociaal in dat opzicht en worden daar over het algemeen niet echt veel opmerkingen over gemaakt. Geen zorgen!