Al vind ik mijn Fjällräven ook wel fijn. Maar no no nonsense Eastpaks
Ja weet ik ook wel
Ik moet me ook niet zo aanstellen en zeuren hierover.
Moet gewoon even deze fase door een paar maanden nog en dan naar de kapper. Nog ff volhouden gewoon.
Nee nee nee ik heb net in de stiltecoupe een scheet gelaten. Luid. Dit is al de tweede keer dat dit me gebeurt, ben teveel op m’n gemak ofzo
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar… Het is een beetje frisjes hier in de airco op kantoor
Is alsnog 1000x beter dan te heet dus is wil niet klagen maar heb net maar wel een koffie gehaald om een beetje bij te warmen
Mensen keken wel om zich heen wie de schuldige was… Ik pokerface opzetten en gelukkig kon ik door m’n hoed de blikken ontwijken. Bij het uitstappen keken mensen me nog extra na, dus ze hadden door dat ik het was Echt gênant
Fijn dat je het leuk hebt gehad!
Maar wow dat je zo lang in de rij hebt gestaan jezusmina .
Ik ga daar ook niet heen. Waarschijnlijk wel naar Curated by Alix Perez. Is stiekem ook een beetje omdat ik een dikke crush op die vent heb. En ik hoop dat er met ADE weer een RAM records avond is.
Ligt er mijns inziens een beetje aan hoe je erop staat. Als het een mooie borstenfoto is waarbij je bijvoorbeeld je tepels met je handen bedekt, vind ik het niet raar. Maar als je je punani in volle glorie hebt gefotografeerd, zou ik die niet met vriendinnen delen.
Nee vind ik op zich niet hoor! Zou wel alleen foto’s zonder hoofd doen maar ik ben altijd nogal bang voor uitlekken (vriendinnen zijn wel te vertrouwen natuurlijk, maar ze zullen maar gelekt worden). Of met self-destruct op Telegram haha
Edit: waar ik gelekt zei bedoelde ik eigenlijk gehackt maar goed
Mijne ene kat mag van mij met dit weer overdag niet naar buiten en nu springt hij steeds op de rugleuning van de bank en probeert mijn nek of oren te likken. Viespeuk, nee zo mag je al helemaal niet naar buiten. Show je affectie maar aan iemand anders.
Ik voel me soms zo vriendloos. Terwijl ik best veel contacten heb. Maar wil graag morgenavond een terrasje pakken en heb in een groepschat vanmorgen een berichtje gestuurd, van 1 iemand (mijn beste vriend) reactie dat hij niet kan. Rest reageert niet eens. In m’n vriendinnengroep (andere groep) is bijna iedereen op vakantie en de rest woont ver weg dus heeft geen zin om te vragen. Mijn zusje kan ook niet. En nu heb ik dus niks te doen morgenavond
Hoi. Nog 1 post en ik mag in het membersonly gedeelte. Sorry voor dit bericht. Doei
Hallo hoe gaat het
Zelfs het water is warm… (meertje) zo koel ik nooit af.
Ik blijf denk ik maar zitten in deze trein de rest van de dag… Airco <3
omg mag ik dan met je mee?
Zullen we mee als sate testers?
Wat pijnlijk om te lezen Ik zou zelf alles van hem opruimen, zodat je niet steeds onverwacht geconfronteerd wordt met zijn afwezigheid. Maar ik snap dat dat heel moeilijk en gewoon ontzettend klote is, dus doe vooral wat je eigen gevoel zegt.
Heel veel sterkte nogmaals, hoop echt dat je je snel wat beter voelt!
Gefeliciteerd & veel plezier in Lille!!
Altijd bij de officiële. Zowel op P5 (7 minuten lopen) als P8 (ga je met een shuttle bus heen en weer). Ik ben heel tevreden. Als je op christelijke tijden reist zou ik P8 aanraden. P5 hebben wij een keer gedaan toen we 's avonds laat aankwamen. Toen had ik geen zin om op een bus te wachten en dan nog een stukje in de bus te zitten.
Beetje warm, verder prima!
Met jou?