Wat je even kwijt wilt #3

Als het kan zou ik daar gewoon je matrassen naar toe slepen! Heerlijk!

1 like

Mag ik ook? Dan neem ik wel mn switch controller mee.

1 like

Ik heb duidelijk iets gemist.

Sowieso doen! Ik heb ook ons matras naar de woonkamer gesleept, vind het echt gezellig een soort kamperen in eigen huis :slight_smile:ļø

2 likes

Watertekort

1 like

Nja ik hoef nu niet te poepen… dus als je hem snel even opzet dan is er niks aan de hand hehehe

7 likes

Wow, maandagochtend een fiets weggebracht naar de fietsenmaker en nu nog niet klaar. Morgen kunnen ze het ook niet garanderen. Wow, gewoon wow. :expressionless: Slechte service man.

Je hebt niet toevallig een relatie met mijn broertje he? :face_with_raised_eyebrow:

Gaat het een beetje?

Waarom twijfelen?

Nouja, bij de IND geldt wel een beetje dat je schuldig bent tot het tegendeel wordt bewezen. Kan me voorstellen dat als je daar werkt je wil geloven dat het allemaal goed en zorgvuldig gebeurt, maar als je aan de andere kant staat zie je toch veel rare dingen. Het gaat hier ook om een vluchteling uit een oorlogsland he? Iedere reis er naartoe wordt afgeraden maar mensen terugsturen kan wel. Voelt toch een beetje krom.

9 likes

Ik ben echt niet gemaakt om mijn benen te scheren. Had een nieuw mesje en nu heb ik gewoon 3 x in mijn huid gesneden waarvan 1x best diep. De douche leek meer op een horrorscene

2 likes

Ik kan het ook niet zonder mijzelf minstens 1 of 2x te snijden. :’) Je zou denken dat het niet moeilijk is.

1 like

Haha echt he. Ook altijd op dezelfde plekken gewoon. Leer het echt niet :roll_eyes:

Ik denk dat ik bijna niks meer kan eten tot volgende week donderdag door mijn kapotte kies. :cry: Scheelt dat ik toch weinig eetlust heb door de warmte maar toch. Zondag ga ik uiteten… Beter is het dan weer een beetje weggezakt want heb er eerder deze maand last van gehad en daarna ook 2 weken weer niet.

Donderdag gaat hij eruit nml.

@Jessa @anon44204370 Gefeliciteerd!

1 like

Zelfs als de procedure netjes doorlopen is, kun je het nog steeds oneens zijn met de procedure en geldende regels. Maar ik heb dan ook weinig met de ā€˜regels zijn regels’ mentaliteit als het om mensenlevens gaat.

9 likes

Ik heb zometeen tennisles. Dat kan toch helemaal niet?

Ben zo blij met mn nieuwe stoel. Zit heel de tijd rondjes te draaien.

2 likes

Ik vind het echt zielig dat een vriend alleen naar het zwembad is gegaan omdat niemand kon of meewilde. Ligt ie daar zo alleen op een handdoekje daar. Maar ook grappig, zie hem daar al liggen en in zn eentje van de glijbaan enzo omg hahaha. Zo’n type is het ook. Niks mis met dingen alleen doen nee. But still. Ik vind het al helemaal zielig als ik me indenk dat hij daarna alleen een ijsje koopt. Waarom vind ik mannen zo snel zielig/aandoenlijk. En vanavond komt hij waarschijnlijk weer met een verbrande hasses bij mijn ouders aan.

25 likes

Dit is al zo snel mogelijk, ze zitten heel erg vol en ik ga niet vies veel geld betalen voor spoed want ik heb buiten eten om er geen last van. Maar als ik voorzichtig eet en gewoon wat meer vla enz ga eten dan moet ik het eerst wel redden. :slight_smile: