Ik krijg dan ook altijd tranen.
Ahh zo chill als er jongere in de buurt komen zitten die jouw muziek aan zetten haha.
@voortaan @Jessa (gefeliciteerd trouwens!!) Ik zag gisteren een filmpje van een ijsbeer die aan het knuffelen was met een groot ijsblok (gezien het 40graden in zijn verblijf was). Ik moest zo hard huilen? Waarom staan we toch toe dat die beesten in zoān kooitje zitten voor ons vermaak.
Ik heb dus al 3 dagen last van āde griepā o.i.d.? Vandaag komt de poetsvrouw bij ons thuis schoonmaken maar ik had even geen zin om dan thuis te zijn; ze vind het sowieso niet chill als iemand thuis is terwijl ze poetst. Sowieso in bed liggen met deze temeraturen? Ik lig dus nu heel zielig bij mijn moeder op de bank. Maar er wordt wel goed voor me gezorgd <3
Ik lig al de hele dag op bed, mijn kamer is heel koel dus ik heb niks te klagen vandaag. Ben lekker koffie aan het drinken ook, ga ook niet de deur uit, joeee de groeten
Dankjewel voor de tip!
ik regel de wodka wel!
Ahhh chill!! Echt mn lieverlings
Een vriendin van mij had een pakketje naar mij gestuurd met te weinig postzegels erop dus nu krijg ik de boete (2,50 )
ik zet zelf altijd als herinnering 3 wekkers op verschillende momenten van de dag (waarvan ik weet dat ik de tijd zou hebben met bankzaken bezig te zijn) en sowieso de 1e van de maand altijd. Misschien helpt jou dat ook?
Jaa volgens mij verkopen ze hem daar in de supermarkt. De fles lijkt een beetje op een wasmiddel fles hahaha
Als je niet betaalt gebeurd er niks
Jaaaa omg mn liefde. Ze hebben er ook andere smaken van ze zijn allemaal lekker.
Niet? Ik dacht dalijk wordt het bedrag hoger ofzo :p_
Nee, je zal een herinnering krijgen. Als je daar ook geen gehoor op geeft dan is dat het klaar volgens mij. Bij postnl in ieder geval. Kost veel te veel geld om daar achteraan te gaan. Op de klantenservice (als zakelijke klant in ieder geval) als mensen bellen dat dat kaartje onterecht is want blabla. Dan boeken we het meteen af. Kost veel te veel tijd om dat überhaupt uit te gaan zoeken.
Je kunt bezwaar indienen! Had ik laatst ook gedaan en toen was het kwijtgescholden
EJeez, mijn ouders zijn op vakantie. Wil ze ook niet storen maar ik ben net bij hun huis. Eig was al wat eerder de bedoeling maargoed. Ik wilde zegmaar zoān zwembad opzetten maar geen idee waar die pomp is? Ook zoān ander badje is er maarja, die lag volgens mn moeder ergens op het zoldertje in de garage in een plastic tas. Nou overal gekeken, kan het nergens vinden. Had me er wel eindelijk op verheugd om in water te liggen dus ik dacht. Nouja ik bel toch maar. Oke mam kreeg ik er niet aan. Toen pap, die kreeg ik er wel aan. Superveel lawaai op de achtergrond. Hij zei āhallo?ā HALLO JUMPSUIT HALLO WAT IS ER?!ā terwijl ik hem wel duidelijk hoorde. Ik zei steeds āja rustig ik zoek dat zwembadje. āJUMPSUIT?! ā Nou goed, uiteindelijk goed gehoor, ligt dat zwembadje in een kartonnen doos waar fruit in heeft gezeten. We hadden zegmaar afgesproken niet echt te bellen ofzo voor dit soort shit. Nu maar aan het opblazen met de mond.
Haha je hebt wel lef om hier te posten dat je een zwembadje gaat opzetten