OMGGGGG Ik heb zojuist een ventilator gevonden hier in huis. OOOOOMGGGG
Ben je oke?
De zin klopt wil je pben?
Ja tuurlijk
Ja dat kunnen ze natuurlijk nooit controleren, maar denk wel dat het âverbiedenâ beter werkt dan alleen een advies geven dat je het beter niet kunt doen.
Wauw mijn ex laat zich weer eens van zân beste kant zien - niet dus
Hij gaat samenwonen met zân vriendin en haar kat. Alleen weigert hij voor haar kat te zorgen âwant dat is niet zijn verantwoordelijkheidâ. Als je gaat samenwonen deel je dit soort dingen toch gewoon?!
Het is maar goed dat het je ex is. Ik heb medelijden met zijn vriendin.
Dat is precies de reden dat het een ex is⊠Hij dacht enkel aan zichzelf
Ik kan me vaag herinneren dat er op het EGF ooit een restaurant in Den Helder heel erg werd aangeraden. Toevallig ga ik dit weekend naar Den Helder en wil ik graag uit eten maar nu weet ik niet meer welke dat was en terugzoeken kan ook niet. Heeft iemand misschien een beter geheugen of een nieuwe gouden tip?
Was het niet de La Cubanita daar? Heb op het egf ooit gelezen dat dat echt een hele goede is met verse ingrediĂ«nten en zo en dat ze altijd als een van de beste La Cubanitaâs worden gekozen.
La cubanita klopt, maar Fort Westoever is ook heel goed voor hele goede burgers, da Gino is een goede pizzeria en Robuust moĂ©t je heen voor de meest geniale open tostiâs en briljante cheesecakes.
Niet Robuust skippen hoor! Verplicht daar lunchen. Thank me later
Oke ik voel me al weer beter gelukkig (mentaal dan) dan vanmorgen en gisteren avond. Maar ik ging dus ff mn bikini testen en ben de hele tijd aant checken of je wat ziet (ofja of je niks ziet snap je haha). Maar valt mee. Stuur ik n foto naar mn zusje zegt ze: lelijk hoofd. Ja bedankt, maar ik bedoel mn tieten, ja die zijn goed zegt ze. Oke thanks
Maar nu heb ik dus bikinifotoâs gemaakt (voor mezelf gewoon voor jullie rare dingen denken).
Dus oke, daag!
Dankje! Ik ga mijn vrienden overhalen om er een vreetweekend van te maken
Van sommige venten zou ik graag hun piemel eraf hakken met mijn bistouri mesje zou lekker vlot gaan
Ik ga zo naar terras met een vriendin
Lekker genieten van de â
Geen idee wat dat voor mesje is, maar klinkt leuk
Gebruik ik in mijn opleiding om te villen
Awh er stond hier net een meneer schoon te maken in de hal van mân flat. Helemaal bezweet, zo zielig. Ik heb maar aangeboden om een ijsje te brengen. Echt stom om zulke werkzaamheden door te laten gaan in dit weer. Laat het gewoon een paar dagen wachten