Wat je even kwijt wilt #3

Hahaha Honderden spreken af in koelcel – vrijwel niemand daagt op

"In Sint-Truiden waren ze er helemaal klaar voor. Voor de gelegenheid werd een gele opblaaseend centraal in de koelcel geplaatst. De degustatieschaaltjes waren netjes bijgevuld en de cameraploegen van nationale en lokale zenders stonden ‘de duizenden warmtevluchtelingen’ op te wachten. Ook vele kranten tekenden present.

De verzamelde pers poseerde uiteindelijk zelf voor een selfie, toen de beloofde massa niet kwam opdagen. Ook in andere vestigingen lag de opkomst ver beneden de verwachtingen."

7 likes

Nee die heb ik nog niet geprobeerd. Moet van de week toch naar de lidl dus dan kan ik meteen even kijken. Thanks voor de tip!

Van mij mag je erin. Jouw huisgenoot mag er van mij niet in. Zal ik hem van het dak afduwen?

4 likes

Kweenie of ik dat durf :see_no_evil:
Haha wel lief aangeboden van je, als ik t durf dan doe ik het! :smile:

2 likes

@anon44204370 @Jessa proficiat!
Ik heb het gevoel dat ik iemand vergeet te feliciteren :thinking:

1 like

Ik zou het een genot vinden om dit op te mogen ruimen. Maar dit is echt niet oke

2 likes

Ik ben trots op je dat je dit gedaan hebt en ik denk dat je vriend dat ook is!

@Twijfelaar :heart::heart: voor jou! Wat goed dat je toch al zoveel gedaan hebt, kleine stapjes zijn ook stapjes he!

2 likes

Ah wat fijn!!
Wat voor operatie gaat ze krijgen?
Als je wil mag je me altijd een PB sturen he, ook namens je moeder als ze iets wil weten ofzo.

1 like

Oke ik lees bij🙈 vraag beantwoord.
Aanbod geldt nog altijd <3

1 like

Ja pff, goede vinden is lastig. Dan maar hopen dat die van de DM weer een optie worden :relaxed:

1 like

Haha was ik dat? Die van de Lidl en Aldi zijn ook echt goed. Zowel de scheermesjes met 2 mesjes als met 5.

Nou ik kom net thuis heeft mijn broer dat ook gedaan. En ik nog zeggen watertekort, verspilling. Maar nee hoor hij gaat gewoon door. Erin poepen heeft weinig zin, want dan wordt t gewoon opnieuw gevuld.
Ik heb mn best gedaan, sorry allemaal!

@anon39978576 als je langs komt met je zwembadpolitie neem dan je bikini mee, gaan we meeten :thinking:

3 likes

Ik kom wel even testen of het zwembad wel mag blijven staan…:innocent::speak_no_evil:

2 likes

Ja zal best kunnen! Ik weetniet of je je forumnaam hebt veranderd? Weet namelijk nog wel de naam die dat zei.

Oh dan was het iemand anders!

Geen succesverhaal hier, want ik slaap goed. Ik weet wel dat veel mensen ook naar de psycholoog gaan voor slapeloosheid, juist om al die gedachtes die jij ook beschrijft beter te kunnen ordenen/niet meer piekeren 's nachts. Misschien is dat iets voor je?

Ik heb zo lekker gegeten, dat ik bijna in staat zou zijn om nog een portie te maken.

2 likes

Lief :heart:

1 like

Ah dat vind ik echt rot voor je. En het is niet gek dat je ook graag zo’n gezin had willen hebben als dat van je vriend. Soms ís het gras aan de overkant ook groener. Jouw gezinnetje (jij, vriend, kindje) wordt vast een heel warme plek waar je kindje fijn kan opgroeien. :heart:

1 like

Bijna iedereen in Nederland gaat dood aan de warmte, behalve de 2 tropische katten van mij… Hoe kan het ook anders. Ze vinden die 38 graden echt helemaal geweldig. :joy:

4 likes