Wat je even kwijt wilt #3

Heb het genegeerd en ben gaan slapen :woman_shrugging:t2:

1 like

Ahhw sneu. Lief dat je een ijsje hebt gegeven.

1 like

Enigste :sob:

4 likes

Het seksclubgedeelte vind ik niet zo interessant maar barmannen hebben nogal een reputatie om vreemd te gaan. Dus daarom zou ik het niet doen.

5 likes

Ik zou op z’n minst op date gaan om juicy verhalen te horen. Mocht het geen geslaagde date zijn heb je in ieder geval zelf ook een goed verhaal.

9 likes

Waarom niet joh, zolang ie zelf niet in z’n naakie aan een paal hangt alles best. Heeft ie vast leuke verhalen te vertellen op de date

5 likes

Heb met 2 barmannen gedate en ze hielden beide nogal van vrouwen en niet zo van trouw zijn. Maar barmannen zijn vaak wel heel spontaan, gezellig en sociaal dus ik denk dat je sowieso wel een leuke avond gaat hebben. Dat seksclubgedeelte spreekt mij alleen niet aan dus heb daarom nee gestemd

1 like

Echt het enige voordeel van dit weer is dat ik het veel te warm heb om me druk te maken hoe m’n lijf eruitziet dus ik ben lekker ongegeneerd in m’n ondergoed door huis aan 't wandelen (huisgenoten zijn gewoon thuis, zij doen 't zelf ook)

Vorige week lag ik nog doodongelukkig in m’n bikini aan het zwembad me een walvis te voelen dus ik vind dit best wel een dingetje :cool:

14 likes

Ik heb van warmte ellende maar twee koeken van de Subway naar binnen zitten werken. Mijn buik voelt zo opgezet :roll_eyes: en heb het nog warmer gekregen. Ik ben niet eens buiten maar op kantoor met airco…

https://www.debijenkorf.nl/product-lister-page.html?fh_location=%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2Fthemepage>{dames2090s20stijl} Nou nou bij de Bij kan je nu ook shirts van Lil Wayne, Eminem Amy Winehouse en Craig David kopen. I’m walking awayyyyyyy

2 likes

Als het kan zou ik daar gewoon je matrassen naar toe slepen! Heerlijk!

1 like

Mag ik ook? Dan neem ik wel mn switch controller mee.

1 like

Ik heb duidelijk iets gemist.

Sowieso doen! Ik heb ook ons matras naar de woonkamer gesleept, vind het echt gezellig een soort kamperen in eigen huis :slight_smile:

2 likes

Watertekort

1 like

Nja ik hoef nu niet te poepen… dus als je hem snel even opzet dan is er niks aan de hand hehehe

7 likes

Wow, maandagochtend een fiets weggebracht naar de fietsenmaker en nu nog niet klaar. Morgen kunnen ze het ook niet garanderen. Wow, gewoon wow. :expressionless: Slechte service man.

Je hebt niet toevallig een relatie met mijn broertje he? :face_with_raised_eyebrow:

Gaat het een beetje?

Waarom twijfelen?

Nouja, bij de IND geldt wel een beetje dat je schuldig bent tot het tegendeel wordt bewezen. Kan me voorstellen dat als je daar werkt je wil geloven dat het allemaal goed en zorgvuldig gebeurt, maar als je aan de andere kant staat zie je toch veel rare dingen. Het gaat hier ook om een vluchteling uit een oorlogsland he? Iedere reis er naartoe wordt afgeraden maar mensen terugsturen kan wel. Voelt toch een beetje krom.

9 likes