Wat je even kwijt wilt #5

Misschien een topic maken met algemene irritaties over pakketjes?

9 likes

De rest buiten beschouwing gelaten, zou ik inderdaad een klacht indienen als dit meerdere keren voorvalt. Als er dan eens een pakje vermist is dan kun je in ieder geval bewijzen dat je het probleem al eerder hebt aangekaart. En als die bezorger het idd doet omdat hij denkt dat het voor jou gemakkelijker is, dan weet hij ook meteen dat het dat niet is!

3 likes

Tsja als het 1 keer voorkomt kan ik het inderdaad nog relativeren maar ik heb dus ook al meerdere keren gehad dat mijn bezorger het pakketje gewoon voor de deur had neergepleurd (op de onafgesproken tijd). 1 keer was mijn pakketje opengemaakt en waren dure schoenen eruit gejat.

Dan kan je het niet meer relativeren hoor. Die klachten indienen hebben klaarblijkelijk ook weinig effect. Nu laat ik mijn postNL pakketjes standaard bij een pakketpunt afleveren.

Misschien moet ik dat met DHL ook maar doen, die komen heel vaak helemaal niet opdagen haha.

3 likes

Vet irritant is dat!
Ik heb dat nu met 2 pakketjes van de H&M waar ik nog steeds geen geld van terug heb gekregen en het inmiddels 3 weken geleden is dat alles retour gegaan is. En als ik ze bel, dan sta ik standaard in de wachtrij van minstens 10 minuten. Echt vervelend.

1 like

Wat is James Corden toch een geniale vent.
6 likes

Hoppa.

1 like

Oké en wauw ik krijg kippenvel van Ariana Grande die My Heart Will Go On zingt. Hollyshit.
(Heb normaal niks met haar)

2 likes

Maar dit heeft ze toch niet tegen die bezorger gezegd. Niet alleen naar jou toe maar ik vind dat er een beetje overdreven op @anon44204370 wordt gereageerd. Dit is een forum ze deelt der ergernis, ja misschien een beetje overdreven/grof verwoord maar maakt dat uit? Dat moet hier toch kunnen.

9 likes

Ja moet zeker kunnen, zeg ook nergens dat dat niet mag. Persoonlijk vind ik dat commentaar overdreven maar schijnbaar voor andere niet dat is prima haha.

3 likes

Dankjewel!! Blijkt dus heel simpel op te lossen.

1 like

Er staat op een de site een document waar de openingstijden per periode in staan. Staat het daar niet in?
Overigens denk ik dat het gewoon open is, het is zelfs open met kerst.

1 like

Sjezus net een klant aan de telefoon die zijn ongeboren kind wou erkennen, en ondertussen tegen de moeder van het kind aan het schreeuwen was dat ze haar bek moest houden, en zij op de achtergrond helemaal hysterisch aan het doen. :anguished:
Morgen komen ze bij me voor de erkenning, zal een gezellige boel worden!
Ik heb gezegd dat ze het morgen wel eens moeten zijn over de achternaam van het kind, want ik wil geen discussie aan mijn balie, nou dat ging hij wel even met zijn ouders overleggen… :face_with_raised_eyebrow:
Dat wordt oorlog denk ik.

19 likes

Ik was er (kom ik weer hoor hahaha) in november, en toen was ZEKER niet alles open. Ik vond het een vrij doods park, met wat dieren en wat huisjes.

Jaaa zo leuk <3 Ik vind Ariane ook altijd zo sympathiek in alle late night shows, met Jimmy Fallon is ze ook altijd vet leuk.

1 like

Ik heb weer sterk de behoefte om een pony te knippen. (Mn haar) maar ik werd laatst al 19 geschat… als ik een pony neem kan ik waarschijnlijk niet eens meer medicijnen ophalen zonder legitimatie ( en daar voor moet je 12 zijn)

5 likes

Ik had net intensief oogcontact met iemand tijdens de lunch. Wat is dat eigenlijk ongemakkelijk tijdens het eten.

Ja, dat kan zeker! Ik was er ook zondagochtend vroeg, bedenk ik nu pas. Sorry, had ik eerder kunnen zeggen. Misschien had dat ook invloed. Maar er was bij mij geen enkel huisje ‘open’, je kon enkel langs dieren lopen en die huizen/ dorpsstraten van de buitenkant bekijken. Ik vond het ook veel te koud om +/- 3 uur buiten te wandelen (koukleum eerste klas) dus vandaar! Ik vond (en vind) dat Stockholm leukere dingen heeft maar het is wel 1 van de ‘hotspots’ lees je idd overal, dus wellicht moet je niet naar mij luisteren en lekker gaan! Misschien instagramfoto’s (locatie: Skansen) van die periode terugzoeken?

1 like

Kak ik had daar ooit zon grappig filmpje over. Van een man met een pruik. En dan zijn er allemaal korte scenes en dan zegt hij een paar keer Should i have bangs. En dan op het eind heeft hij bangs en dan is het I hate my bangs!!!
Nou zo ben ik dus ook.

4 likes

Het is al 16 augustus :hushed::hushed::hushed:. En ik heb mijn scriptiebegeleider nog steeds niet een nieuwe versie gestuurd van dat ding. Had het een paar weken geleden al beloofd. Hopelijk is hij het vergeten en geniet hij van z’n vakantie. Heb geen motivatie meer :sweat_smile:

Wat rot zeg dat je baas zo reageert, ik snap dat het voor veel mensen vervelend is om midden in de nacht over straat te gaan. Jammer dat hij hier geen rekening mee wil houden of het tenminste even van tevoren aangeeft…

1 like