Wat je even kwijt wilt #5

Nee, maar ik zou wel even een nieuwe zak in de bak doen en checken of je iets van eitjes in de bak ziet.

Je vloer ook even poetsen, misschien lag er iets van eten naast en heeft een vlieg zich daar op uitgeleefd.

Snel vergeten.

3 likes

Ik vind kijken naar Eigen Huis en Tuin nooit zo erg, want ik vind Thomas eigenlijk best een leuke vent. :smirk:

10 likes

Ik ben vandaag door allemaal kleine dorpjes in Nederland gereden, het was zulk mooi weer en lekker bij het water en er stonden zulke mooie huizen overal, met van die mooie verandas aan het water. Ik ben echt weer een beetje meer verliefd op Nederland geworden :heart:

15 likes

Precies. Hier ermee

1 like

Op comedycentral komt in de reclame elke keer Soundos voorbij die dan mensen gaat roasten. Waaronder een groep mensen uit het gooi die muisstil blijven en dan zegt ze ā€œjullie zijn het moeilijkste publiek wat ik ooit heb gehad.ā€ Zij heeft wel talent maar dan het talent om niet grappig te zijn. Brr.

3 likes

De snackbar waar ik normaal patat bestel is met vakantie dus nu heb ik ergens anders besteld en hoop zo erg dat het net zo lekker is.

Normaal ga ik nu op herfstkledingjacht maar de herfst lijkt (is? In september verwachtte ze ook droogte ā€œvoortbordurend op deze zomerā€) zo ver weg :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:
Zeg eens eerlijk, jullie hebben toch ook zin in enkellaarsjes en leuke truien en vesten in mooie herfsttinten, leren jasjes en shawls?

31 likes

Ik wil ook al herfst kleding aan.

2 likes

Bij mij ligt het ook aan de situatie. Zit ik chill thuis op het forum en zegt iemand iets leuks dan is het niet zo moeilijk om op een hartje te klikken. Ben ik onderweg dan wil ik gewoon stom vermaak en doorscrollen. Of iemand post iets kuts, ik ga over een hobbel heen en mensen krijgen een hartje. Soms betekenen hartjes gewoon niets, soms zijn ze een hart onder de riem, soms is het zo pijnlijk dat je niet weet of iemand een hartje onder de riem wil, het kan van alles zijn.

Over onderweg gesproken, ik dacht dat er ook een app van dit forum was. Heb het ooit geĆÆnstalleerd, eraf gegooid maar mis het toch wel. Weet iemand @anon25548216 @Lula wie dan ook hoe ik dat weer op mijn telefoon krijg?

5 likes

Hoe lang kun je een volwassen hond alleen laten? Ik pas op een hond en ben uit eten, maar ben de hele tijd onrustig omdat ik weet dat die hond op me wacht. Hij heeft wel gewoon water en eten.

@Virago Ik zie het hartje als een soort like dus ik klik er eigenlijk alleen op als ik ergens om moet lachen of als ik iets leuk vind of herkenbaar. Ik gebruik het niet als hart onder de riem want dat voelt niet helemaal gepast ofzo?

2 likes

:sleepy:

Als t een wat oudere hond is (>2 jaar), en die goed is uit geweest voordat je weg ging, kan die zeker wel 3,4 uur alleen zijn hoor!

Misschien heb ik geen recht tot spreken (al ben ik wel een Empathetic badge bitch :sunglasses: , maar ik vind over het algemeen wel verontrustend dat mensen op social media zoveel waarde zijn gaan hechten aan likes/hearts/followers. (Dat buiten beschouwing gelaten, is het wel netjes als je iemand bedankt ja als iemand iets voor je heehft gevonden / enorm bruikbare tip heeft gegeven etc.)

Maar toen laatst iemand op twitter tweette dat ze het raar vond dat sommige mensen op Youtube filmpjes blijven maken ondanks het uitblijven van succes had ik wel zoiets van ā€œin 2007 zou niemand daar raar van hebben opgekekenā€. Echter in deze tijd heb ik vaak wel het gevoel dat mensen geen oog meer hebben voor het belangrijkste doel: de lol, het maken van filmpjes / het posten op message board als tijdsverdrijf.

Dit is dus meer een observatie dan een aanval op jouw post. Mensen willen bevestiging in het leven en misschien is dat nu meer verplaatst naar het internet en misschien hecht de een wel meer waarde aan online erkenning/steun dan ikzelf.

14 likes

Max een uur of 5 vind ik okƩ als daarvoor de hond is uitgelaten + eten etc. (Uitzonderingen daar gelaten.)

Love de herfst, echt mijn favo seizoen en ik ben op pinterest al de items bij elkaar aan het zoeken die ik wil kopen

1 like

Die wonen tot nu toe allemaal aan de andere kant van het spoor. (ā€˜Zilver!! Niet doen!ā€™ hoorde ik daar laatst)

2 likes

Hoi Egel,

De apps vind je hier:

Apple iOS:

Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.discourse&hl=en

Praktisch: als je die links volgt krijg je vanzelf wel ergens te zien dat je hem ooit al eens had geĆÆnstalleerd en dat je hem opnieuw kunt installeren.

Succes!

1 like