Hahahahahaha ik ken alleen “los in de tas”
to buy or not to buy… love enkellaarsjes en ze komen van € 160 naar € 75, maar anderzijds heb ik ook de bikerboot-versie met pareltjes, en ik heb ze niet echt ‘nodig’. Hmmm. Kent iemand het merk Bronx? Te vergelijken met Nero Giardini qua kwaliteit?
Die rechtsboven lijkt op de top die ik laatst bij ASOS heb gekocht (van ASOS eigen merk). Gewoon zoeken op cami top zoals hierboven gezegd wordt. De top die ik heb heeft 2 lagen, dus niet doorschijnend en je kan er gewoon een bh onder doen.
Geen idee wat Nero Giardini is, maar Bronx is wel een fijn merk. Gaat geen 100 jaar mee maar ze gebruiken volgens mij alleen maar leer. Ze hebben een zusjesmerk, Blink, dat goedkoper is, dus ga er altijd van uit dat Bronx dan hoogwaardig is.
Edit: en ik vind ze trouwens superleuk!! Heb je een linkje?
Ik ken dat andere merk niet, maar van Bronx eerder wel schoenen/laarzen gehad en geen gekke dingen mee gehad. Is niet per se gericht op lange termijn denk ik maar ook geen flutkwaliteit.
Blink vond ik tot nu toe echt nooit lekker zitten. En idd andere materialen. Dus dit is dan idd betere broertje ervan
Top! Dan bestel ik ze wellicht kan altijd retourneren
https://www.torfs.be/zwarte-korte-stoere-laarzen-bronx-222107 (ik ben van BE)
Voel je je al wat beter trouwens? Sorry als je daar al iets over hebt gepost, heb er niks van meegekregen. Veel sterkte morgen!
Ja! Gaat weer prima, lief dat je het vraagt. En thanks Komt wel goed, ik moet het maar zien als een normale dag en hopelijk biedt werk afleiding.
Ik had constant iets uit lopen stellen en heb het net gewoon gedaan. Ik was er serieus maar een uur mee bezig, wat deed ik al die tijd moeilijk volgens mij blijf ik echt voor eeuwig een uitsteller
Ik heb zojuist best wel veel ondergoed besteld en nu hoop ik zo dat het morgen binnen is!! Het is van de Hunkemoller en ik laat het afleveren bij een winkel van hen bij mij in de buurt, heeft iemand er ervaring mee of dat dan snel binnen is? Er stond 1-2 werkdagen, maar ik ga dinsdag op vakantie dus ik hoop dat ik het mee kan nemen
Sinds vorige week ben ik helemaal verdiept in Larry Stylinson. Ik had echt géén idee dat dit iets was, ik kende 1D amper. En nu ben ik volledig geïntrigeerd. Wat een bizarre situatie, met Harry die in de media als womanizer met een hele resem cougars wordt geportretteerd, terwijl hij altijd zo respectvol spreekt over vrouwen en zo vaak naar een niet-heteroseksuele geaardheid hint. Dat de paparazzi dan zo’n enorm verkeerd beeld geven. En er zijn zoveel verwijzingen naar Larry dat het bijna absurd is als er geen waarheid in zit. Ik ben zo benieuwd wat hier nog verder uit komt.
En ik was heel gelukkig als single, maar nu wil ik echt dringend een partner die naar me kijkt en me aanraakt zoals Larry dat deed, haha.
Elk meisje denkt dit veel of weinig over zichzelf. Ik weet zeker dat jij t waard bent om in geïnvesteerd te worden, je moet hem alleen nog tegenkomen. Ik geloof echt dat er voor iedereen iemand is, en voor wie het niet kunnen vinden dat zij ook echt gelukkig kunnen zijn met de situatie.
Wat een nachtmerrie zeg. Ik ging de hond uitlaten in het veld (ben bij mn ouders thuis, dorp waar ik altijd heb gewoond) kom ik eerst de dochter van een overleden client tegen, toen mn eerste vriendje en daarna de vader van mijn ex beste vriendin
Sterkte morgen
Sinds ik probeer los te laten dat ik wil afvallen heb ik over het algemeen echt weinig zin in eten. Heb ook al een paar dagen een zak m&m’s en heerlijke cakejes uit Spanje in mijn kast liggen en ik hoef het gewoon niet?
Ik heb vorige week een T-shirt bij de hm gekocht. Haal ik m net uit de wasmachine zit het beveiliging ding er nog aan?
Heb geprobeerd om dat ding los te krijgen maar toen kwam er een gat in. Nu heb ik m eraf en zit er een groot gat in. Hij ligt nu dus in de prullenbak
Haha, oei? Is @quantum sceptisch?
En ik weet er ondertussen ook erg veel van af , ik heb genant veel hierover gelezen en gekeken in de laatste paar dagen. Het is zo fascinerend (en tragisch als het waar is).
Ja, gaat snel!
Ik snap wel dat het moeilijk is (zo niet onmogelijk) om te veranderen wie je bent. Dat moet je denk ik ook niet willen. Wat wel kan is handelen met de kennis die je hebt over jezelf. Als je weet dat je jezelf tot nu toe niet hebt durven openstellen voor iemand na bijvoorbeeld een tijd met diegene whatsappen, dan kun je ook proberen om te denken: maar wat als ik nu gewoon eens gek doe en het wel een kans geef?!
Wat kan er gebeuren? Als je niet afspreekt gaat hij sowieso weg, als je wel afspreekt en het is niet leuk gaat hij of jij ook weg = zelfde uitkomst. Dus wat heb je te verliezen? Je hebt alleen maar te winnen: een hele leuke vent die 1000% meevalt in het echt