Vandaag zo’n klierjochie van 13/14 met een meisje achterop zijn fiets tegen mij de hele tijd HEY!!! HEY!!! schreeuwen puur om aandacht te krijgen. Ik dacht: heb hier geen zin in, dus ik negeer je gewoon. Hij tegen mij: BITCH!!! dus ik zeg terug: ik hou ook van jou!!! Toen was hij vet in verwarring gebracht en was even stil en keek mij echt aan van: ??? en toen zei hij weer: BITCH!!! hahaha wat een badass jongens, zo scoor je tegenwoordig dus blijkbaar chickies.
Zou je ze ook voor de volle prijs hebben gekocht? Als het antwoord ‘nee’ is dan niet kopen.
Yep yep, volledig. En inclusief de wedding op 28 september. Er zit sowieso echt wel heel wat onzin tussen ook (sommige clipjes worden verkeerd ondertiteld). Maar ik ben zo benieuwd naar wat de waarheid is inderdaad.
Tweede dag spacecake, ik voel me 15.
Als ik ziek ben, heb ik ineens trek in de gekste dingen. Dus heb ik net met het koortszweet op m’n voorhoofd rijstepap met zilvervliesrijst gemaakt, want ik moest en zou het hebben en er was geen normale rijst in huis.
Een aantal jaren geleden had ik een tumblr en was ik hier ook de hele dag mee bezig. Ik haatte zelfs op Simon Cowell en hun management. Het toppunt is wel die theorie waarbij die Eleanor (“vriendin” van Louis) eigenlijk deel was van een drieling die om de beurt met Louis uit gingen hahaha.
Een beetje wel! Als je dat “droge” beetje korrelige bedoelt, dat blijft het wel houden.
Maaaar linzensoep is echt een van Mn lievelings dus ik raad het je wel aan gewoon te maken hoor! Heb eventueel wel een receptje voor je
Hahaha hier ook een pot augurken. Zo gek hoe je zin in eten zo raar kan zijn als je ziek bent.
Beterschap trouwens!
Ik ben vandaag voor het eerst op een ‘vriendschapsdate’ gegaan? Alsin afgesproken met een onbekende om te bekijken of het leuk is voor een vriendschap ooit. Het was gezellig. Dat wel. Moet het verder nog even op me in laten werken.
Hahaha, die theorie was ik nog niet tegen gekomen .
Ik vind Simon sowieso maar een raar mannetje.
Oh dit lijkt me vet leuk?
Ik zat hier vandaag nog aan te denken. Dat er een soort Tinder moet komen om vrienden te zoeken.
Haha met een vrouw. Iemand uit de buurt die nog wat jonger bleek dan ik dacht hahaha, maar dat was niet zo erg. We hadden contact gekregen via een 'ik zoek mensen/vrienden app. Vanuit daar gechat en geappt. Nu dus afgesproken. Ze had alleen andere normen en waarden over het in leven laten van insecten. (Compleet random dit sorry).
Echt geen zin in werk morgen. En moet ook nog eens naar de tandarts.
Als je dat leuk vindt en het is nog vrij: ga de escape room ‘master mind’ doen in Valkenburg. Sowieso zijn hun escape rooms meesterlijk, maar deze is echt lastig (en voor max 2 mensen)
@En_17_Anderen Ja dit was dus inderdaad ook via Hey vina! Ik wilde vooral meer vrienden in de buurt en je kan ook daar een straal van het aantal km’s instellen. Die app vind ik sowieso wel een aanrader btw! Zitten een paar leuke quizes bij. Al zal je ook geluk moeten hebben met wat je treft. Net als met tinder!
Die heb ik nog niet gedaan! Ga 13 okt de laatste room doen daar; the lost flight. Alleen bij master mind niet ontsnapt
Haha de master mind is vreselijk. In Eindhoven schijnt ook een goede nieuwe room te zitten! Ik heb echt afkick verschijnselen, zo lang al niet meer geweest ;o
Oh maar die andere kamers daar zijn ook mega!!! En die zijn beter te doen hahaha (alsnog wel pittig, ik vind ze geweldig!) en die zijn voor max 6 denk ik?
Ik vond ‘m heel goed alleen wel vreselijk als je niet ontsnapt en daarna denkt NO ZO SIMPEL?!