Nu nog de moed zoeken om het te zeggen.
Ik heb het hele weekend al geen energie. Ik wilde vandaag een lange wandeling gaan maken maar ik ben toch thuis gebleven. Ik lig de hele dag al op de bank naar de tv te staren
Ugh. Sommige mensen denken serieus niet na dat je gewoon een echt persoon bent. Die denken dat jij ook uit gaat als het licht savonds uit gaat.
Jaaaah nu heb ik het gemist
Nee
Morgen weer werken na een week vrij te zijn. Voel me zo onrustig. Bah.
Ik ben dus ook al tijden op zoek naar zoān zwarte top met een kanten randje, maar ik kan maar niet de perfecte vinden. Dus ik volg dit even met je mee.
Ik had ooit een mooie in olijfgroen van de Superstar, maar die winkel bestaat niet meer
Bij Asos op cami tops zoeken?
Eigenlijk hoop ik op reviews van mensen die de top al hebben ⦠Die geven me net iets meer informatie hopelijk
@Evi-lena Ik heb er twee van H&M en vind ze erg mooi maar kan er geen beha onder en dat vind ik wel minder.
Hmm ook geen strapless?
Ik heb er ook twee van h&m maar draag ze alleen onder een jurkje met te veel decolletƩ. Vind ze van zichzelf snel zweterig en die van mij zitten heel strak bij de boobs en los bij de buik, maar zo los dat ik er dikker door lijk. Nu ik dit typ snap ik mezelf niet dat ik een tweede heb gekocht.
Ze zitten best strak bij je borsten en door de beha wordt het heel lelijk.
Ik moet wel zeggen dat ik de kleinste cup heb dus dat het gaat spannen bij de borsten zou ik me bij mijn voor kunnen stellen hahaha
Ik heb ook geen hele grote cup maar die tops zijn volgens mij gewoon niet echt gemaakt om een beha onder te dragen. Zou anders eens gaan passen, dan weet je het zeker.
Haha ja dan moet ik inderdaad morgen maar eens naar de h&m
Oh ik weet het niet meer precies, volgens mij was het wel zoiets? Of 7,50 ofzo.
Ik heb zoān sheetmasker op en snap niet hoe mensen dit doen? Het gat voor mān mond zit helemaal scheef.
En morgen is de sterfdag van mān moeder en ik zie er zo erg tegenop Afgelopen moederdag heb ik de hele dag gehuild. Maar misschien is het juist goed om op werk te zittenā¦
#losinhethok