Mijn vriend gaat zijn haar milimeteren en ik vind het zo spannend. Ben zo benieuwd hoe het gaat staan
ik heb echt nog nooit zolang op het forum gezeten als vandaag, zowat een hele dag
Lost flight is het makkelijkst, met een ontsnappercentage van 28% ofzo? Dat zeggen die gasten daar altijd. Is echt een superleuke setting met heeeel enthousiaste eigenaars en meestal loopt er een lieve hond rond, in de foyer
Asylum vind je dan niks, piste 20x bijna in mân broek. Zodiac letter is niet eng
Bah. Ik vind het zo omzettend waardeloos zoals ik mezelf de afgelopen dagen voelâŚ
Ik ben doodmoe, ik kan amper iets en toen mijn vriend ging klussen ging ik bij mijn ouders slapen. Ze begrijpen mijn situatie maar het is alsnog enorm kut en eenzaam. En gister en vandaag zelfs zo weinig energie dat mijn vriend mij moest douche. Vraag mezelf af hoe ik de komende dagen moet gaan werken⌠ben enorm blij als ik binnenkort naar de internist mag. (Na 2.5 maand wachten nu gelukkig nog maar 2 weken. ) want ik geloof niet alleen dat het aan mijn b12 en vitamine D ligt. Vergeet ook belachelijk veel⌠vandaag toen ik thuis kwam zitten huilen uit frustratie omdat ik gewoon zo graag wil
Ik zou misschien een avondje/dag naar Aken gaan, mooie stad. Je kunt er leuk winkelen en beetje rondlopen (naar de DM). En dan 's avonds naar Tijuana; is een cocktail bar en daar kun je ook Vega eten (volgens mij is @anon98052296 laatst ook in Aken geweest) Maastricht is sowieso heel leuk, vind ook het bonnefante museum wel een aanrader. In Valkenburg ligt ook een lekker welnesscentrum, thermae 2000.
Oh haha, is misschien toch niet zo bekend dan. Ik heb âm ook onthouden omdat het zo bizar en belachelijk is. Zoek maar eens op Eleanor/Tina/Gretchen.
Nee ik was naar DĂźsseldorf!
Kan aan mij liggen maar ik zag zo veel negatieve berichtjes van vandaag dus ik hoop dat jullie allemaal morgen een fijne dag hebben!!
nee tijdje geleden al was je toch met je ouders naar een Duitse stad? Of ben ik nu helemaal in de war
O ja!! Hahaha! Ja klopt was Aken
Mijn moeder heeft vandaag mijn auto gepoetst van binnen en van buiten haha, voel me echt verwend. Heb haar daarna wel getrakteerd op een etentje
Ik ga morgen naar een dierentuin en het wordt daar âs morgens 19 graden, zwaar bewolkt enâ s middags bewolkt met een klein beetje zon, kans op een kleine bui en 24 graden. Nu is dus de vraag: wat trek ik aan? Zijn blote benen te koud?
Ik ben weer oranje door te veel bètacaroteen en nu wil ik fulltime handschoenen aan. Schaam me kapot haha
Boscafe het hijgend hert is ook heel leuk! Ligt in Vijlen, praktisch naast Vaals.
Jaaa! En mân toetje dan dat was echt lekker haha.
Echt geen zin om morgen te werken. Het weekend gaat zo snel
Oooeeeh ja, je 1d optie klinkt geweldig, de 2e ken ik niet maar ben niet echt groot fan van schnitzels. Vlgs mij hebben ze bij de 1e ook cocktails
en dierenpark in Gangelt <3