Wat je even kwijt wilt #5

Jaa!! En vlakbij zit leuk café met mooi uitzicht. Ben ff de naam kwijt.

Vent is super vermoeid en reageert daarom mega geïrriteerd. Zo vervelend :no_mouth:

Nog bij het boscafe? Hmm nu ben ik benieuwd!
Ow ow ijs eten in epen. Ik vind het niet superbijzonder maar wel lekker.

1 like

Ik mag morgen weer gaan beginnen met werken na 6 weken vakantie en ik kan nu dus echt niet slapen… voel me net een brugklasser die voor de eerste dag naar school gaat.

4 likes

@quantum Door jou ging ik net zoeken naar Ik Vertrek en ik zag dat het nieuwe seizoen direct verdergaat met de scheetjes op Bonaire :heart_eyes: Zo blij.
(Het eerste deel wordt de avond ervoor nog even uitgezonden ook haha.)

3 likes

Net bij Mamma Mia 2 geweest. Had nog wel wat langer naar die jonge Bill kunnen kijken😍

7 likes

Wat leuk dat je ernaar vraagt! Uiteindelijk hebben we onze plannen omgegooid en dagje Friesland uitgesteld. Ik bewaar je ideeën in elk geval :),

Ik heb net voor 15 euro zeven paar oorbellen, vier kettinkjes, een echt zilveren ring en twee horloges op ali besteld haha.

Ik heb best wel wat echt zilveren sieraden van de juwelier, oa kettinkjes en ringen die ik altijd draag. Maar heb ooit eens wat sieraden via ali gekocht en die doe ik gewoon af en toe in/om en zijn nog steeds goed (niet verkleurd). Dus heb me even laten gaan :joy:

4 likes

@Evi-lena, haha, sorry. Ik was wat onduidelijk! Ik heb allebei de bikini’s die ik nieuw heb ook al gezien dat iemand anders dezelfde heeft, terwijl er dus best weinig mensen bij het zwembad waren. Haha.

Ben ook ongesteld overigens, maar dat is bijna over gelukkig!

1 like

Ik heb zin om morgen weer op te passen. Heb mijn oppaskindjes al 4 weken niet gezien. Ben bang dat de baby opeens kan lopen morgen

4 likes

Ik heb dus nog nooit een baby/kindje opgetild en vastgehouden of geknuffeld. Terwijl dit mij zooo lief lijkt. Gewoon niemand om mij heen heeft een baby. Maar ik wil dit zo graag gewoon eens meemaken. Of is dit een biecht?

9 likes

Wat schattig, je mag mijn baby straks wel komen vasthouden als ze midden in de nacht urenlang gaat janken :kissing_heart:

10 likes

Haha zelfs dit zou ik wel willen doen. Gewoon zo’n lief levend wezentje, huilend of lachend, in je armen.

4 likes

Uuhm? Is dat slang voor een mug :joy:
Want anders…

26 likes

Ik heb heftige hartkloppingen. Zal wel door de stress zijn maar toch niet zo’n goed gevoel daar over. Drink geen koffie/thee/energiedrank etc dus daar kan het ook niet aan liggen. :stuck_out_tongue:

1 like

Vervelend :frowning: Dit helpt voor mij vaak:

Meh ik weet niet hoe gifjes werken :sleepy:

9 likes

Thnx. En mijn ribben doen ook nog pijn. Als het nog 2 dagen aanblijft toch maar even contact met de dok opnemen.

Ik snap überhaup niet wat mensen leuk aan hem vinden.

1 like

Het is zover!! Eindelijk de dag waar ik al een jaar op wacht.

@anon39978576 ik zie je om half 9 in mn lokaal he

:joy::joy::joy::joy:

26 likes

Pff, ga ik boven aankleden, hoor ik mijn kat rennen en krijsen. Kom beneden, ligt ‘ie heel schijnheilig naar me te kijken. Was uiteraard de lippenbalsem die ik net daarvoor op tafel had gelegd pleite. Nergens meer te vinden :roll_eyes:

15 likes

Late reactie, maar oh my lord, 4C is het het beste op aarde bij Zwei Lander Eck.

1 like