Wat je even kwijt wilt #5

Slecht geslapen, surprise surprise.

Wel leuk dat mn favo collega weer terug van vakantie is!

1 like

Ik haat het zo om me ziek te melden, ook al ben ik echt ziek. Heb altijd het idee dat werkgevers je niet geloven en dat ze dan onderling als je opgehangen hebt het erover gaan hebben dat het vast een kater is enzo. Maar oke ik heb gebeld dus kan nu weer slapen

9 likes

Nee joh niet iedereen denkt zo. Daarnaast iedereen is wel eens ziek, iedereen is mens.

Veel beterschap en slaap lekker!

1 like

Veel beterschap!!

1 like

Ik sta op het punt om een iPad te bestellen na lang wikken en wegen, alleen is bol.com betrouwbaar voor zulke Apple producten? Ik heb nog cadeaubonnen liggen die ik kan inwisselen maar nu twijfel ik of ik niet beter bij Apple zelf kan bestellen :sweat_smile:

Een vriendin heeft tegen mij gelogen en ik vind het echt stom.
Midden in de nacht stelde ze ineens een seks gerelateerde vraag. Nouja ik vond dat dus niks voor haar, maar volgens haar wilde ze het echt zelf weten. Ik geloofde er niks van, maar vind het echt niet erg om daar antwoord op te geven, dus gedaan.

En nu gisteren hoorde ik van een andere vriendin dat ze die vraag dus wel voor iemand anders stelde en had beloofd het niet te zeggen(terwijl diegen waarvoor ze het vroeg het dus gelijk verklapte).

Ze appte me net al van het het haar speet (2 x) maar ik snap gewoon niet dat ze hier over liegt, het is niet alsof ik anders geen antwoord zou geven en ook niet alsof ik het niet door had.

1 like

Ik zit op een boot en hij vertrekt over 7 minuten en wat nou als ik zeeziek ben? Ik zit nooit op een boot, misschien ligt m’n naar binnen geschrokte ontbijt straks wel op de vloer hiero. Ik ben nu al misselijk bij het idee :joy:

1 like

Die gele pilletjes tegen reisziekte helpen mij altijd goed en heb ze ook vaak op de boot bij de kapitein (??) kunnen krijgen, misschien even kijken of je dat preventief kan innemen?

Mijn babyneefje heeft hier geslapen en ik heb in totaal 5 uur geslapen. Ik moet er eigenlijk miet aan denken dat je dat altijd hebt, ook als je moet werken. Maar misschien is het anders als het je eigen kind is?

Geen idee. Een vriendin begon over nepartikelen maar dat kan gebeuren bij externe verkopers las ik. Maar had even dit zetje nodig haha :sweat_smile: @Beautician

2 likes

Uhm het ging over hoe een bepaalde situatie in z’n werk ging, maar het was dus bedoelt voor de vriend van een andere vriendin uit de vriendengroep. Als die vriend het rechtstreeks had gevraagd, had ik trouwens wel anders gereageerd hoor, maar het is ook niet zo intiem dat hij dit niet mag weten

Veel plezier vandaag!!

1 like

Mijn introductieweek begint vandaag! Zo spannend!

21 likes

Restaurant Buitenlust is het

Oeh die ken ik nog niet. Binnenkort maar eens heengaan.

Ik kijk weleens de zender XITE en nu heb ik allemaal rode/ oranje vlekker in mijn scherm.
Bij andere zenders heb ik dit niet. Beetje vervelend

Fijn om te weten, stelt me gerust. En happy cakeday! :birthday:

1 like

Gefeliciteerd @Beautician :tada:

1 like

Gefeliciteerd!! :balloon:

1 like

Bleh hopelijk snel beter. :sob:

8 september begint het weer. Die ander is vast nog te zien op NPO gemist.

1 like