Wat je even kwijt wilt #5

Wat ontzettend rot, snap dat je er helemaal wanhopig van wordt. Fijn dat je bijna terecht kan bij een internist, hopelijk kunnen ze iets vinden. Klinkt in ieder geval fijn dat je ouders en vriend je steunen!

1 like

Ik snap dit zoooo goed! Ik vind het ook altijd verschrikkelijk. Heb daardoor ook vaak gewoon gewacht totdat ik naar huis gestuurd werd, of dat iemand op het werk zei: hee je bent wel erg ziek he.

Toen ik 18 ofzo was werkte ik bij de v&d en toen was ik ziek geworden op zaterdag, dus zondag belde ik m’n baas dat ik niet kon komen, en toen zei ie letterlijk “nee ik geloof je niet, je hebt gewoon een kater. Kom maar gewoon werken”
:sob: trauma for life.
Ps. Ik had echt geen kater, maar voedselvergiftiging

Goed lang verhaal kort: Goedzo! Het is achter de rug?Lekker naar bed en rustig aan doen! Beterschap!

3 likes

Tip als je op ali express sieraden wilt kopen die niet verkleuren zoek dan op titanium of stainless steel. Ik heb nu al maanden oorbellen in waar ik mee slaap, douche , en zwem en ze zijn nog steeds mooi. En ze kosten maar 1 euro haha.

3 likes

Ik moest net mn koffer openmaken en toen vroeg een jongen iets over de inhoud en toen zei ik ‘Go hard or go home’
Ik moest het herhalen
My friends made me do it

6 likes

Veel plezier op je kamp!

1 like

Ik slik nu 3 dagen amitriptyline (SSRI antidepressiva) tegen pijn in m’n schouder en ik voel me ZO raar! :open_mouth: Typen gaat moeizaam, glas vasthouden gaat moeizaam, ik zie vlekken/moeilijk, prikkels komen harder aan (geluid en tast vooral, m’n huid voelt echt gekkig), ben echt onwijs moe, ik beweeg traag. Wat een raar spul, joh! Had meer gehoopt dat het zoals X zou zijn, haha! Nu maar hopen dat het werkt over een week ofzo. Nu eerst m’n werkdagen maar door zien te komen.

Ah kut haha daar kom ik voorlopig nog niet in. Toch bedankt

Geen ervaring mee, maar wel een compliment dat ze je vragen! Denk je dat je het gaat redden qua tijd en andere taken? Lijkt het je een uitdaging of zie je er nu al tegenop? Krijg je met leuke collega’s te maken?

Aww allebei mijn katten kwamen met dikke staart de tuin in gerend, achtervolgd door een andere kat. Ik heb hem weggejaagd met de waterspuit haha. Vind het prima als ze ruzie maken op straat, dat doen ze maar lekker zelf, maar achterna worden gezeten in hun eigen tuin gaat me toch te ver. Ze keken ook heel dankbaar maar misschien beeld ik me dat in.

23 likes

Doe ik!!!

2 likes

Je zit nu al lekker een paar uur te dobberen maar mocht je je opeens zeeziek voelen: probeer dan zoveel mogelijk in het midden van de boot plat te liggen. Juist goed blijven eten ondanks de misselijkheid en anders het op een zuipen zetten. Ik heb het allemaal uitgeprobeerd en het helpt echt. Veel plezier vandaag!

3 likes

Te snel wisselen van voer kan dit ook veroorzaken.

@piepeloi @Okapi Ah bedankt voor de tips! De eerste vaart duurde anderhalf uur, zat op een krakkemikkig stoeltje boven, nu heb ik ontdekt dat ik gewoon beneden op een comfortabele bank kan gaan zitten. Gelukkig niet echt zeeziek, maar heel prettig voelde ik me niet :sick: Nu nog 40 minuten en daarna 2.5 uur weer terug, maar ik zorg gewoon dat ik beneden kan zitten.

Ik heb dit bij mijn hond sowieso wel ervaren!

Ik ben bouwcoordinator (bovenbouw), je mag me wel een pb sturen

1 like

Iemand hier trouwens die de Sissy Boy bank Amsterdam in velvet heeft? Zo ja? Zou je ‘m willen reviewen haha.

Oh zo’n bank scheelt echt de helft! Succes met de terugreis

1 like

Nee maar wel die bekende schelpfauteuil en vind de kwaliteit best wel poep voor het geld wat je ervoor betaald. Dus hier heb je waarschijnlijk net niets aan :woman_shrugging:t3:

1 like

@Beautician Gefeliciteerd! :birthday:

@Lentex Veel plezier! Zo leuk om te lezen hoe erg jij van je werk houdt, je bent denk ik echt een superleuke juf!

2 likes

Is er een topic voor stedentripjes ofzo? Ik wil graag vragen welke activiteiten leuk zijn om te doen in Madrid als je er een paar dagen bent maar dacht dat daar een apart topic voor was?