Omdat ik nog geen toegang heb tot de gesloten topics en ik het toch kwijt moet, dan maar hier. Ik scrollde gisteravond nietsvermoedend door insta en zie ineens foto’s van mijn ex met een nieuwe vriendin. Wat kan zoiets toch pijn doen:(
Het gevoel dat ik nog elke dag met hem in mijn hoofd zit en hij me blijkbaar zonder moeite is vergeten is echt heel pijnlijk. Loop al de hele dag met een enorme steen in mijn maag.
Kleine kans maar het proberen waard; heeft iemand AH vershoudzegels over? Ik zou ze heel graag tegen verzendkosten van je overnemen
Ik heb net ontdekt dat als iemand de blauwe vinkjes op Whatsapp uit heeft staan je alsnog kan kijken of diegene je berichten heeft geopend. Want als je je eigen bericht wilt verwijderen dan staat er alleen ‘verwijder voor iedereen’ als optie als de ander het nog niet gelezen heeft.
Dank alle goden voor de boksbal hierboven in huis voordat ik iemand hier verbouwd had.
Ooh dit blijft altijd zo ontzettend kut Wil je hem niet verwijderen van insta?
Ik weet het niet zo goed. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan dus ik zou het ook raar vinden om nooit meer iets van hem te kunnen zien. Maar het komt vandaag gewoon even heel hard aan. Is er op insta ook een optie zoals of fb om iemand wel te blijven volgen maar het niet op je tijdlijn te zien? Dat is misschien even een betere optie.
Ik moet straks naar het zkh voor een botdichtheidsmeting, maar nergens in het boekje staat dat ik een injectie krijg van tevoren krijg, terwijl ik dat de vorige keer (5 jaar geleden) wel had haha. Ik wil dat gewoon weten haha.
De afgelopen week moet ik steeds zoo lachen als ik Rob Geus schoenen zie
Geheime cocktail bar op uitnodiging in Maastricht?? Ik wil het. Hoe kom je daar binnen
Ik had bedacht dat 11.00 wel een goede tijd was voor ijsjes. Parkeerde de auto netjes voor de ijssalon en zei tegen m’n kid “kom, we gaan een ijsje eten”.
WEIGERT DIE MOFO OM UIT TE STAPPEN!!1!
Want “van papa mag ik geen ijs”. Dus toen gingen we maar naar huis. Het meisje van de ijssalon stond serieus al klaar met de schep in haar hand
Ja mijn katten poepen ook het best met almo
Ja volgens mij als je naar iemand zijn profiel gaat op instagram kan je er voor kiezen om zijn foto’s en verhalen te dempen.
Maat je kunt je bericht voor iedereen toch alleen maar verwijderen binnen 15 min? Daarna staat er sowieso alleen “Verwijder voor mezelf”
Ja die kleine lage blikjes. Ik was laatst bij de boerenbond en toen zei die vrouw dat ze de tonijn en de kip variant wel eens op een toastje had gedaan thuis en dat het heerlijk was
Het is voor mij totaal onbekend dat een kat dus kan gaan stinken van bepaald voer maar dat klinkt zo logisch haha. Shit, ik koop altijd whiskas. En ze stinkt best wel. Ander merk proberen dus?
Dat hebben wij ook ervaren, inderdaad. Hun stoelgang met goedkoper voer stonk meer dan nu.
We geven op dit moment Royal Canin brokjes en Almo Nature natvoer, en de stoelgang valt wel mee van geur nu
Ooooh shit serieus? Daar gaat m’n hele theorie
Wanneer je wekenlang geen chips heb gegeten en nu een zak paprika ribbel chips opentrekt. Ontbijt + lunch. Gewoon omdat het lekker is.
Whiskas is troep dus please koop ander voer. De reden waarom de poep meer stinkt is omdat bepaalde soorten (vaak goedkoper) voer meer vulmiddel gebruikt worden zoals bijvoorbeeld granen. Dit wordt niet verteerd en komt er dus gewoon weer uit, maar dan in vergane vorm. Vaak poepen ze dus ook een stuk minder van kwalitatief goed voer omdat ze meer hieruit kunnen opnemen en minder nodig hebben. Voor specifieke voervragen kun je me wel vinden in de dierentopics. Groetjes een dierwetenschapper.