Wat je even kwijt wilt #5

Oh ik had echt geen idee, ik ga vandaag direct ander voer halen!

2 likes

Juist niet beneden gaan zitten! Het helpt om naar de horizon te blijven kijken.

Is Warschau leuk voor een weekendje weg? Het lijkt me saai :stuck_out_tongue:

Ik heb de laatste week alleen maar gedoe met Google Maps. Net stuurde die me weer over een brug met alleen een trap (dus duidelijk voor voetgangers terwijl ik de fiets had aangeklikt) en meerdere keren tegen het verkeer in?

M’n lunch

• Bagels&beans
  • Turkse pizza

0 stemmers

Het is super leuk!! Je kan er ontzettend goed shoppen, heel goedkoop en lekker uit eten. En er zijn hele mooie parken om doorheen te wandelen. Je kunt een dagje Old Town bezoeken. Er zijn verschillende musea en hele mooie gebouwen en paleizen. Absoluut niet saai.

1 like

Als van gebak houdt, ga dan naar Mallorquina direct bij de uitgang van metrostation Sol. Ze hebben daar taart, bon bons, croissants en andere pasteitjes. Ik heb daar zo’n lekkere aardbeitaart gegeten :heart_eyes: Terwijl ik totaal geen zoetekauw ben

2 likes

Ah dat klinkt goed!! Thanks :smiley:

1 like

Ik wil Gucci loafers kopen vandaag maar niemand kan mee en ik wil niet alleen :frowning:

4 likes

Ja dat is zeker fijn, maar het is gewoon zo enorm vervelend. Je wilt niet zeuren en toch gebeurd het omdat je niet anders kan. Omdat iemand anders niet weet hoe je jezelf voelt. Gelukkig gaat het vandaag weer een stukje beter. Ik kon gaan werken en ik heb zelf boodschappen gedaan, dus dat is enorm fijn!

Inderdaad de horizon in de gaten houden @Honey en frisse lucht helpt bij mij ook altijd!

Haha ja nou niet nodig want het zit er niet in vandaag :sob: bankrekening is wel blij nu. Ik niet.

Zooo schattig

5 likes

Ik zit even niet zo goed in mijn vel en nu merk ik dat er steeds vaker aan me gevraagd wordt: ‘vind je dat wel leuk?’. Over dingen die zowat als vanzelfsprekend wel leuk zijn. Ik reageer er dan ook zo enthousiast mogelijk op, maar ik kom niet verder dan een: ‘… stilte ja!’

Eigenlijk omdat ik me dan als het ware al ‘betrapt’ of in het nauw gedreven voel :’). Maar ik vind het ook lullig tegenover degene die de vraag stelt, want het zal wel ongemotiveerd of ondankbaar overkomen.

Heel herkenbaar dit, vooral het laatste stukje :slightly_frowning_face: . Bedoel je dat je die vraag steeds vaker op je werk krijgt, of juist van vrienden? Blijft lastig he, om daar een antwoord op te geven. Je wilt niet meteen gaan ‘zeuren’, maar je wil ook niet liegen en soms heb je even niet de energie om er een sociaal wenselijk antwoord uit te persen. Ik heb dat zelf ook met de vraag ‘Hoe gaat het met je?’ ‘…stilte …eh…goed?’. Helaas heb ik niet echt tips voor je, maar ik hoop wel dat je binnenkort weer wat lekkerder in je vel zit. Weet je ook hoe het komt dat je je zo voelt?

1 like

Wauw ik kom er net pas achter dat ik de laatste trein voor die bommelding op Tilburg heb genomen. Moet er niet aan denken wat voor ellende er allemaal was als ik een kwartier later weg was gegaan.

Heb zin om een enorm vette ongezonde chocoladetaart te gaan bakken en denk dat ik het ook gewoon ga doen

10 likes

Een normale botdichtheidsmeting is zonder injectie vooraf. Is meestal ook op de gewone Radiologie. Een botscan is met inspuiting en op de Nucleaire Geneeskunde. In de meeste ziekenhuis zijn dat aparte afdelingen.

De vorige keer had ik dus wel een injectie haha. Ben nu op de nucleaire geneeskunde en heb even gevraagd en hoef geen injectie haha. Apart maar weer haha.

Dan zal dat ziekenhuis wel net toevallig het onderzoek zonder injectie ook op de Nucleaire uitvoeren. Maar alleen maar fijn dat je geen injectie moet.

2 likes

Bij zara, h&m, samsoe samsoe

1 like