Wat je even kwijt wilt #5

Ik ga vanavond voor de allereerste keer alleen naar de bioscoop en vind het best wel spannend haha. Maar ik lees hier op het forum best vaak dat meiden dat doen en dat vind ik dan altijd zo stoer. Heb een movie pass, dus als ik alsnog niet durf is het geen probleem haha.

16 likes

Ah komt goed! Ik vond het de eerste keer ook ā€œspannendā€ maar het is eigenlijk heerlijk rustig als het een film is die je graag wil zien. Veel plezier!

1 like

Ik heb dat pas 1x gedaan, op een zondagmiddag gewoon, vond het heel chill! Gewoon vlak van tevoren aan komen kakken, wat lekkers halen en op je stoel ploffen. Veel plezier.

5 likes

@monkeyslut ah super fijn om te horen dat het bevalt! Heb een kaartje voor Crazy Rich Asians, geen must see maar had gewoon echt geen zin om de hele avond weer thuis te blijven. Ga inderdaad gewoon vlak van te voren pas erheen, mooi een bak popcorn erbij en proberen te genieten!

5 likes

@RupiKaur Veel plezier!

2 likes

Ben ik de enige die zich afvraagt waar die Maarten van de Weiden mee bezig is? Ik snap dat het voor een goed doel is maar dit is wel een beetje overdreven, of niet?

6 likes

Tot zover; bier moeten atten. Heb een beetje gefake-kotst en mn blikje leegegooid. Lukte. Nu wodka. Ben benieuwd!

2 likes

Waar woon je? Lijkt me wel gezellig hoor!

Ik kan uit ervaring zeggen dat wanneer je er naast ligt op je handdoekje, het na een tijdje toch wel iets minder schattig begint te worden.

3 likes

Heeft iemand tips voor het vinden van een huurhuis? Het is zo lastig :frowning_face: Ik wil samenwonen met een vriendin, zij begint volgende week met haar eerste baan en ik studeer nog een jaar. Als er een inkomenseis is voldoen we daar dus vrijwel nooit aan. Mehhh, echt stom, want ik zou het wel gewoon kunnen betalen

Ik heb particulier gehuurd en daar werd niet echt een inkomencheck gedaan

1 like

Oh ja goeie! Misschien dat dat een optie is als er niet specifiek bijstaat dat er een inkomenseis is. Hebben jullie (@Karl_Lagerfeld) jullie huis via iets als funda of pararius gevonden?

Jeeee ik heb mijn scriptie met een 8 gehaald dus ik ben cum laude afgestudeerd! Nerdalert en wil in het echte leven niet opscheppen dus ik doe het even lekker hier want ben er wel heel blij mee :nerd_face:

75 likes

Gefeliciteerd :confetti_ball: :tada:

1 like

Ik was vanochtend een selfie maken met een bekertje op mijn hoofd om een onduidelijk punt te maken maar m’n wimpers stonden er megagoed op (want: ochtend) en dat wil ik delen. Ik begrijp dat niemand erop zit te wachten. image

57 likes

Ik woon aan een rangeerterrein en spoor, ook voor goederentreinen, dag en nacht redelijk veel lawaai van. Maar ons gebouw is er op gebouwd dus als ik m’n ramen dicht heb heb ik er niks van en ik heb dubbele ramen waardoor ik ook wel frisse lucht binnen kan laten zonder al te veel lawaai! Dus hangt wmb erg van het huis af.

1 like

Ja via funda!

1 like

Ja, heel logisch. Gelukkig heb je het forum ook nog als uitlaatklep. Het lijkt me ook gewoon heel naar dat je er al zo lang last van hebt.
Goed om te horen dat het vandaag zo goed gaat!

Ik ruim de berging op en heb echt zo’n 20 vuilniszakken (alles bij elkaar inclusief dingen die weg moeten, maar niet weggegooid) gevuld. Inmiddels moet ik nog 10 zakken (4 vol met wol) + 4 shoppers vol boeken kwijt. :joy: Maar voelt lekker dat die puinhoop eindelijk langzaam verdwijnt. Na 2 jaar ofzo, haha. Jammer dat ik op de fiets niet alles in 1 keer mee krijg.

Pfoe ik ben ook net klaar met meelezen na Lowlands hoor!
Echt een heeeel ander festival gehad dan normaal want ik wilde zo zo zo graag voorste vak bij NERD en Kendrick dat ik daar m’n hele weekend omheen heb gebouwd haha. Maar heb wel echt leuke optredens gezien en NERD was ehct alles waar ik al 10 jaar naar uit keek. Weet niet zo goed of LL nog wel mijn festival is though, ik heb me echt iets teveel geergerd aan de kids op de camping die er alleen maar waren om zoveel mogelijk drugs uit te proberen en was ook wel enigszins overprikkeld door de massaliteit.

Geen forummers meer gespot helaas!

edit: hahahaha blijkbaar kan de forumlayout het niet helemaal aan als ik N.E.R.D met de sterretjes typ - prachtig dit

12 likes