Omg nu ligt hij in het ziekenhuis. Zo extreem bedoel ik nou
Ik hoop dat het snel weer goed met hem gaat, wel jammer dat hij het niet heeft kunnen afmaken maar zān doel was ook wel utopisch. Vind het zoo knap dat hij al zo ver is gekomen. En een heel inspirerende actie überhaupt. Als in: Hoge doelen stellen en er vol voor gaan. Doorzetten. Strijden. Heb zwaar veel respect voor die man.
Ja, de helft was ook al een giga prestatie geweest. Het verbaast me niets dat hij dit niet heeft af kunnen maken. Maar absoluut veel respect, ik vind het onwerkelijk dat iemand zo lang kan zwemmen
Hij is overgebracht naar het ziekenhuis voor controle toch? Vind ik wel iets minder dramatisch dan hoe jij het nu laat overkomen
Ik zag echt een mooie broek in de stad maar heb hem niet gekocht omdat ik de afgelopen tijd zoveel geld heb uitgegeven nu zit ik gvd constant aan die broek te denken
Eindelijk eindelijk goede tape gevonden die blijft zitten, zelfs als je een uur zwemt. Voor een euro bij de Wibra, enorme aanrader ! Moest mijn vreugde hier delen
Ik haat het echt dat ik zo emotioneel ben tijdens mijn ongesteldheid.
Een collega valt ineens naar me uit 'KAN JE KAPPEN MET MEE NURIĆN" als ik 2 zinnentjes mee nurie op de radio. Ik klap dan meteen helemaal dicht en moet de tranen weg slikken. Terwijl ik normaal gewoon had gedacht wtf gast en een opmerking terug had gemaakt. Maar nu kan ik gewoon echt niks hebben.
Mwoah, ik vind het zelfs moeilijk dat hier neer te zetten om eerlijk te zijn. Gevoelsmatig ben je dan toch zoān vervelende aanstellerige zeur. Terwijl waarschijnlijk niemand zo denkt maar dit puur tussen je oren zit. Wil niet alleen zeuren en zeiken want vind ik echt niet leuk. Probeer altijd zo positief mogelijk te zijn al is dat soms lastig. Ik ben geen persoon waar het glas halfvol is, maar gelukkig tegenwoordig ook niet meer halfleeg. beetje van beide. Soms is het rot, en soms moet je er iets positiefs in zien!
Aww, is ook wel lullig! Snap het hoor.
Je moet gewoon nu keihard gaan meezingen. Ja Uh neurie toch niet, zeiksnor.
Wat gaaf dat je nu daar woont! Komt je vriend daar ook vandaan?
Heeft ook veel te maken met belichting vind ik. Zo stom, heel veel winkels zouden met wat slimmere spiegels en verlichting een stuk meer kunnen verkopen naar mijn inzicht
Youāve got a PM!
Hahahaha dat had ik inderdaad moeten doen Morgen barst ik gewoon luidkeels los
dat heeft iedereen, vooral bij pashokjes waar de spiegel buiten het pashokje is en je dan als worst vol cellulitis een parade langs de wachtende mannen van moet doen.
Was heel leuk vandaag! Nu ben ik moe. Ik zit op bed te eten en ga op tijd slapen.
OkƩ daag!
Fuck ik heb de hik en ben nog steeds misselijk. Goede combi zeg.
Ik was gisteren ergens dansen en een gozer wou maar niet ophouden en van me afblijven en ik kreeg 'm maar niet weggeduwd en hij heeft toen een zoen geplant in mān nek en toen begon ie te zeiken dat in BraziliĆ« dat heel normaal was en ik maar aan het discrimineren was en ik ben er eigenlijk best van geschrokken. Ik wou dit niet, ik zeg nee, ik duw hem weg en dan heb IK iets fout gedaan?
En toch voelt het als mān eigen schuld want ik stond gewoon even met hem te praten. Maarja, de mensen met wie ik was stonden ook met hem te praten. Ik ben er eigenlijk wel een beetje van geschrokken.
Praten betekent niet dat mannen je mogen aanranden hoor. Jij hebt niks fout gedaan, hij wel en daarom reageert hij zo. Probeer het los te laten en de volgende keer weer gewoon lekker dansen (en praten)
Nee ja je hebt gelijk, en ik weet het ook. Maar het doet me meer dan verwacht. Het is irritant want er gebeurt vrij veel in mān buurt (ben ook al een keer klemgereden tijdens het hardlopen) en ik voel me al niet zo heel veilig, dus dit helpt niet
Ik ben zo klaar met mijn werk. Ben zo moe ook. Echt ook net thuis en nu krijg ik al appjes en heb ik al stress voor morgen. Terwijl het werk is zelf niet zwaar maar omdat er zoveel geschoven wordt en geen vastigheid is word ik er zo gek van