Wat je even kwijt wilt #5

Ik was net ff een rondje aan t lopen met een blikje energy, en net toen ik een enorme boer wilde laten opende de deur waar ik langsliep en boerde ik die arme vrouw echt vol in dr bakkus.

:fearful:

35 likes

Oh ik ben niet boos, maar ik vind het gewoon jammer dat ze zich daarvoor laat gebruiken. Die andere vriendin heeft de grootste mond dus die durft het zeker wel te vragen, maar het gaat er meer om dat deze vriendin dus voor iemand, die het echt niet boeit of ze eerlijk zou zijn, gaat liegen :stuck_out_tongue: ik vind dat gewoon echt jammer. Deze vriendin is normaal super lief en eerlijk(en een beetje naïef), dus het past ook niet bij haar.

Maar ben verder niet boos(als dat hier zo overkomt) en alles is gewoon nog steeds goed hoor.

Neee, ligt absoluut niet aan jou en is echt niet normaal dat hij dat doet en door blijft gaan als je dat niet wilt. En dan ook nog doen alsof hij goed zit. Echt een loser!

Praten en dansen met jongens is echt geen uotnodiging voor meer. Tuurlijk mogen ze het proberen(zou ik ook doen als ik de ander leuk vond) maar een nee is een nee.

Net terug van lowlands en ik had morgen toch ook vrij moeten nemen :tired_face:

Waar kopen jullie graag je dekbedovertrekken? HEMA, H&M, IKEA ofzo? Ik weet niet zo goed waar ik echt fijne kan kopen (liefst van katoen denk ik) die mooi blijven en niet te veel kreuken.

1 like

Helaas valt er hier niet zoveel te schudden :sweat_smile:

IKEA, dan wel even goed om de maten letten, ook van je dekbed zelf.

1 like

Dit. En als dat typisch Braziliaans is het ook geen excuus om zich zo te gedragen. Hij zit fout, jij hebt niks fout gedaan.

1 like

Meer lid dan dit ga je niet worden :kissing_closed_eyes:

4 likes

Dat zegt iedereen altijd als ze iets genants vragen :smirk:

En vrienden wil je hier sowieso niet hebben, want dan moet je ineens letten op wat je post enzo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Weet niet of je body positivity van Megan Crabbe hebt gelezen maar dit is precies wat zij zegt! Doordat we allemaal zo gefocust zijn op diet culture krijg je alleen maar meer zin in dingen want het is een “nu of nooit” situatie, alsof je na een lange hongersnood weer kan eten zegmaar. Haar theorie is dat juist doordat je al die regel los laat je meer leert luisteren naar je gevoel en dus beter weet wat je echt nodig hebt! En dan kan het juist zo zijn dat je eventueel afvalt, maar dat moet niet het doel opzich zijn. Ze ondersteunt dat ook met wetenschappelijke resultaten, vond het heel interesant om te lezen! Oke lekker lang verhaal lol.

3 likes

Hoi!

Wat is de context van je vraag? Bedoel je een nieuw lidmaatschap? Of bedoel je toegang tot de members only-topics?

Praktisch: nieuwe leden krijgen per mail een bericht binnen met daarin een code die ze moeten gebruiken om de aanvraag te bevestigen. Zo voorkomen we dat iemand uit naam van een ander een account opent.

Als die link gevolgd is, dan kunnen de moderators (en ik, als admin) die aanvraag activeren en dan is het goed. Hoe snel dat gaat hangt wat af van hoe druk we het zelf hebben, of we ontvoerd zijn door aliens, dronken in een greppel liggen of op leven een dood een strijd aan het voeren zijn tegen digitale poppetjes. Je kent het wel.

Gebruikelijk binnen een dag, vaak aanzienlijk sneller.

Om bij de Members Only-topics te komen moet je bij het groepen-overzicht (https://www.forumfeminarum.nl/groups) toegang aanvragen tot de groep FF_regulars. Zit een knopje voor, kende zo indrukke, jonguh!

Als je dat gedaan hebt komt er bij de eigenaren van de groep een berichtje met het verzoek, die kunnen dan even controleren of aan de voorwaarden voldaan is (50 posts, met name).

Standaard ook binnen een dag, vaak ook wat sneller.

Kun je daar wat mee?

8 likes

Happy birthday is eigenlijk veel leuker dan fijne verjaardag want het is letterlijk je birthday/geboortedag. Ja je verjaart maar dat klinkt veel saaier

3 likes

Nog snel van de opruiming profiteren bij de Bijenkorf of Hudsons Bay.

Misschien zou je filmpjes of reviews kunnen zoeksn op youtube of blogs. Sommige mensen vinden wel leuke dingen en zetten er dan een linkje bij. Zo is een kans op een miskoop iets kleiner. Maar zelfs dan zou ik het je afraden haahah.

1 like

@HvO Ik wou hetzelfde zeggen wat @Loxodonta zei! Je dier heeft er zoveel meer baat bij als zij/hij kwalitatief voer krijgt :blush: Je kan zien of het voer van goede kwaliteit is door te kijken naar de vacht van je dier en dus ook naar de uitwerpselen. Die diarree wees er dus idd op dat het geen goed voer was.

Beetje vijgen na pasen dit maar ok haha.

1 like

heeft er iemand nog een zalando kortingscode? :smiley:

winkels die dat doen moeten echt verboden worden. Vreselijk als er geen spiegel in de paskamer is.

4 likes

Lenen jullie je bonuskaart uit aan degene voor je in de rij? Mijn AH geeft alleen nog maar bonuskorting als mensen een bonuskaart bij zich hebben. En ik wil geen rare shit in mn persoonlijke bonus dus ik leen hem niet uit maar dat vinden mensen blijkbaar vreemd

1 like

Oh dan zal het iemand zijn die op jou geantwoord had denk ik?? Hmm.
Op egf kon je berichtjes opslaan om later te antwoorden en dat mis ik wel haha want ik wil dan antwoorden maar moet vaak eerst nog 150 berichtjes of zo lezen voor ik kan antwoorden :sweat_smile:
Dan verwar ik wel eens leden :stuck_out_tongue: excuzi!

1 like