Wat je even kwijt wilt #5

https://www.dokterdokter.nl/gezond-leven/reizen-vrije-tijd/beet-van-tijgermug-is-gevaarlijk/item73428 Ze willen schijnbaar ook dat je de mug meldt enzo! :open_mouth: Waren je muggenbulten ook pijnlijk?

Vannacht rond kwart voor vier stond er een jongen rond te zwerven voor mijn studentencomplex omdat zijn topweek papa al lag te slapen en niet open deed. Hij heeft uiteindelijk bij mij op de bank geslapen. Dronken dacht ik aaah super zielig hij kent hier niemand moet anders op een trap slapen. Nu nuchter denk ik echt whuut heb ik een random vreemde potentiële moordenaar meegenomen.

20 likes

Ah wel heel lief van jou!

2 likes

Ik was bij opa eten (platteland) en ineens staat er zo een man in de keuken. Ik schrok maar opa zei “haa gerrit” toen zei die man “hallo han eet smakelijk. Kom je morgen ook om 16.00 uur naar Mientje?” “Ja is goed” zei opa. Zei die man “nou daag, fijne avond verder” en liep weer weg
En opa at rustig door en ik zat daar zo met stomheid geslagen zo van huh wtf just happened?! Wie is die man hoe komt die binnen wie is Mientje?!
Maar daarna dacht ik er over na van ja is eigenlijk wel chill, wij doen dit via whatsapp precies het zelfde? En op deze ouderwetse manier is sociaal contact gewoon beperkt tot wie je in je omgeving fysiek kan bereiken en het contact is ook eindig. Die man maakte ook totaal niet de indruk dat hij langer had willen blijven en er werden verder ook geen beleefdheidsfrasen uitgewisseld ofzo. Was zĂł chill eigenlijk. Ik kan het niet goed uitleggen wat ik er nou precies zo fijn aan vond maar het beviel me wel

47 likes

Net gejankt achter mijn bureautje omdat ik nerveus ben om voor het eerst weer op een date te gaan na een jaar. Ben zo bang en zenuwachtig, hij is een prima gast voor zover ik weet maar de angst blijft toch heel erg hangen

8 likes

Mijn computer is aan het updaten. Ik kan verder niks op mijn pc. Zo naar.

1 like

Ja het heeft wel wat. Het simpele plattelandsleventje waar de tijd heeft stilgestaan hahah.

Succes. Ik snap je helemaal. Relax en het wordt vast gezellig.

1 like

Oh ja je hebt gelijk! Op mijn telefoon zag ik dat niet zo goed. Gelukkig maar :blush:

Ik heb een mega stress aanval. We gaan over 1.5 week op vakantie, stuurt mijn vriend net dat hij geen geldige ID meer heeft. En we wonen niet in Nederland, maar het moet daar wel aangevraagd worden en ik lees overal minstens 2 weken :cry:

Misschien een noodpaspoort? https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identiteitskaart/vraag-en-antwoord/wanneer-en-hoe-kan-ik-een-noodpaspoort-krijgen

1 like

Spoedaanvraag misschien? Zal wel iets meer kosten

2 likes

Ik voel mij alsof ik griep ga krijgen :frowning:

Wie werkte ook alweer in de ballentent? Mag ik jou een vraag sturen via PB?

Tabletjes gehaald maar nog steeds last van mijn maag/buik. :cry:

Jawel je moet je kunnen identificeren in het buitenland, dan telt een rijbewijs niet. Dat is alleen in NL zo.

1 like

Ik werk voor een project wat best gevoelig ligt bij burgers. Laten we zeggen: overvliegende schotels. Een van mijn taken is de communicatie naar burgers toe. Maar echt hoor, mensen lullen vaak zomaar wat. Zo is er Henk (die meermaals per week berichten stuurt). Henk heeft heel veel last van overvliegende schotels sinds de schotellandingsbaan open is. Nou Henk ik heb nieuws voor je: de schotels zijn nog niet opgestegen. Maar ja dat mag ik natuurlijk niet zo zeggen en dus spendeer ik nu alweer een uur aan een klantvriendelijk antwoord over afwegingen en dingen die we ‘meenemen’ in het proces :o_o:.

11 likes

Een rijbewijs is niet in elk land een geldig identificatiebewijs. En als ze her vliegtuig nemen dan hebben ze sowieso ID of paspoort nodig. Mijn broer mocht het vliegtuig naar Berlijn niet op omdat hij enkel een verklaring van verloren ID van de politie had.

1 like

Er werd net aangebeld maar kon niet open doen, want niet gekleed (vrije dag is zeesterlife). Even later gebonk op de deur?!

1 like

Ja maar echt hoor ik was vrijdagavond helemaal dood, ook doro de groep mensen weg van de Alpha, ben toen maar met m’n oordoppen in blijven rondlopen steeds en m’n vriend heeft me echt terug moeten leiden naar m’n tent want ik trok het gewoon echt niet?! Terwijl ik best wel een energiek persoon ben.

En ook die hoepels ja wtf. En alle mensen die met bordjes aan stokken nog in hun hand in moshpits gingen, ook lekker veilig

1 like