Wat je even kwijt wilt #5

Ik ben gister voor het eerst in zes jaar naar de tandarts geweest. Moet over twee weken terug om een gaatje te laten vullen en om tandsteen te laten verwijderen, maar al met al viel het me mee. Wat een drempel om na zes jaar alsnog te gaan. :grimacing:

12 likes

Goed dat je toch bent gegaan! Die drempel is hoog, I know want ben ook alweer 4 jaar ofzo niet meer geweest😓

1 like

Dank! Ja, blegh, bleef het maar voor me uitschuiven, maar ja, voordat er straks een tand uitvalt of zo. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben vanmorgen al een uurtje gaan zwemmen en het was zo cute, er kwamen een paar kinderen die zwemles hadden, helemaal in kleding in het water springen haha. Het waren echt van die schattige kindjes, heb normaal helemaal niks met kiddo’s maar hier gingen mijn eierstokken wel even van rammelen. En ik ben denk ik een beetje verliefd geworden op de badmeester, hij deed zooo lief met die kinderen. Denk alleen dat hij nog maar 18 is ofzo haha

9 likes

Wat vervelend joh! Ik snap dat je super moe bent, maar goed om te horen dat het nu weer beter gaat tussen jullie

Rennie deflatine bij mij. Of de tijd nemen op het toilet. :smirk:

1 like

:joy: Ik dus ook. De tweede keer dat ik een BN’er leuk vind die een kind krijgt. Jammer joh. :laughing:

ik ga zo voor de tweede keer in een paar dagen tijd met zooi naar de weggeefwinkel en dan ben ik nog niet alles kwijt. :sweat_smile:

1 like

Zwart, want op wit zie je direct spuug en poepvlekken etc.

2 likes

Haha ja of gewoon meteen je hele gebit.
Laatst brak een stukje tand af bij mij en ik dacht meteen ‘shit, het verval is begonnen’
Ga binnenkort maar eens een afspraak maken

2 likes

Zo deze meid heeft gisteren lekker gekotst op de boot :face_with_raised_eyebrow: Al denk ik niet dat het door de boot kwam, ik voelde me gisteren sowieso al niet lekker dus gewoon combi warmte + moe + boot + heftige airco = kots. Voel me nog steeds niet zo best, net even wat gegeten maar wil eigenlijk de hele dag op m’n hotelkamer series gaan kijken, dan ga ik morgen wel weer de deur uit.

1 like

Volgens mij moet je daar wel mee naar de huisarts inderdaad!

@Honey beterschap!

1 like

@lovewarrior op donker zie je juist snel alles. Spuug droogt echt wel wittig op. Kan een foto bijvoegen van mn donkergrijze stoffen bank als bewijs :sob:

4 likes

Hahaha thanks voor al jullie hulp ik heb de witte besteld! En misschien vraag ik de panterprint alsnog als back-up van vriendinnen ofzo muahaaa

6 likes

@Ludo ik had laatst het volgende gesprek:

vriend: wat zijn Rob Geus kinderen toch?

ik: <beknopte uitleg> Dat was trouwens een uitvinding van Ludo.

vriend: wie is Ludo.

ik: De slechterik van het stuk!

vriend: huh

ik: ja dat is een heel gelaagd stukje cultuur.

vriend: als je zo gaat praten, gaat het over een soap, he?

25 likes

Het leven is een zure bom!

9 likes

Hahahahahahahahahahaha bedankt hiervoor

Ik heb de babyliss pro nano titanium besteld en kan hem vandaag ophalen. Ben echt benieuwd, dit zou de beste moeten zijn maar hij is zo goedkoop dat ik eraan twijfel.

https://www.dokterdokter.nl/gezond-leven/reizen-vrije-tijd/beet-van-tijgermug-is-gevaarlijk/item73428 Ze willen schijnbaar ook dat je de mug meldt enzo! :open_mouth: Waren je muggenbulten ook pijnlijk?

Vannacht rond kwart voor vier stond er een jongen rond te zwerven voor mijn studentencomplex omdat zijn topweek papa al lag te slapen en niet open deed. Hij heeft uiteindelijk bij mij op de bank geslapen. Dronken dacht ik aaah super zielig hij kent hier niemand moet anders op een trap slapen. Nu nuchter denk ik echt whuut heb ik een random vreemde potentiële moordenaar meegenomen.

20 likes

Ah wel heel lief van jou!

2 likes