Wat je even kwijt wilt #5

@Amoruccio ik moest opeens aan je denken! Hoe gaat het nu met je? Hopelijk weer beter nu je vriend terug is!

Wat fijn!

1 like

Vind het wel even jammer dat die vragenfunctie op Instagram bij mij niet werkt. Had wel even zin in aandacht.

2 likes

Ben erg moe, maar kan niet slapen.
Al ontspanningsoefeningen gedaan en alles…

Any tips?

Pffff ik lig ziek op de bank en mis het thuiswonen echt op zulke dagen. Of een vriend die langskomt om kopjes soep aan te reiken en me te vertroetelen maar die heeft de hint niet opgepikt. :frowning:

Dat kan nog steeds als je bij dat bericht op die drie puntjes klikt en dan dat vierkantje waar onder zo’n driehoekje uit is. Dan staat ‘ie opgeslagen bij favorieten.

Moet je daarna rechtsboven op je avatar klikken en dan datzelfde icoontje. Staan al je opgeslagen berichten onder elkaar.

1 like

Ik voel me altijd zo gothic met mijn paarse lippen van de rode wijn

8 likes

Dankje!!

Dit klinkt trouwens als een goed topic: welke berichten staan onder jouw favorieten opgeslagen.

Brb, ff topic aanmaken.

6 likes

Ik vind dit eerlijk gezegd best wel een kut opmerking

18 likes

Ik had er al wel van gehoord, maar niet specifiek door haar of met de theorie erachter! Wel interessant dat het vooralsnog wel echt werkt, had ik niet verwacht bij mij. Ik ben al 5-6 jaar lang bezig met afvallen, dat loslaten en dan aankomen en dan weer afvallen etc. (ik heb het dan over 2-3 kg steeds), maar ik ben zo klaar met die obsessie. Hopelijk lukt het me om dit vast te houden!
In ieder geval bedankt voor je bericht, ik ga het eens verder onderzoeken!

1 like

Goed, wennen wel weer. Ze hebben heel hard gewerkt al en ze luisterden best goed. Ik moet ze alleen alles vertellen en uitleggen dus dat heeft veel tijd en energie gekost. Maar ik ben tevreden :hugs:
Lief dat je t vraagt :kissing_heart:

4 likes

Misschien even een onbenullig youtube filmpje aan zetten en daarna pas weer proberen te slapen? Of even naar een andere ruimte gaan, glaasje water drinken ofzo, en dan weer in bed gaan liggen. Of lezen!

1 like

Thanks. Ik ga idd even wat water drinken en maar (weer :sweat_smile:) lezen.

Mn hoofd zit gewoon vol (met alles van afgelopen jaar en dan met alle schooldingen, wat normaal is en geen stress. Maar t past niet haha).
Morgenavond maar een rondje wandelen/fietsen om t leeg te maken

Stom is dat hè dat dat je altijd net zo gaat malen als je probeert te slapen. Bij mij helpt fantaseren over iets soms ook wel, bijv over iets wat je heel graag zou willen of over een leuke vakantie ofzo

2 likes

Kun je ook snaps verwijderen van iemand voordat je ze geopend hebt? Of moet je ze dan vooraltijd op ongeopend laten staan? Ik ben bang om per ongeluk toch die snap dan te openen

Sowieso de Gouverneur :P! Leukste café van Maastricht.

Ik vond Carolus Thermen leuker dan Thermae 200 :zipper_mouth_face:
Also, als je erachter komt hoe je geheime cocktails kunt krijgen zullen we dan samen gaan?:no_mouth:

@flwhrs ik kreeg net een sorry van die vriendin. Had dat niet echt verwacht.
Weet alleen niet of ik wat terug moet zeggen en anders wat.

Zo dat had ik ook niet verwacht na wat je had verteld. Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan of het een oprechte sorry is en of ze echt begrijpt wat jouw punt is. En of er dan verandering in komt en of dat dan nog op tijd is voor jou of dat je er ondanks die sorry toch klaar mee bent. Lastig wel!

Ik vind Kijken in de Ziel zo boeiend (niet ieder seizoen maar deze wel weer echt), zo jammer dat het het laatste seizoen is :frowning:

3 likes