Waar gaat deze over?
Ja best lastig! Ik kreeg ook een foto van mijn favo Franse kaas die je hier niet kan krijgen en dan met sorry erbij. Alleen dan denk ik ook van makkelijk overheen te praten iets haalt ze dan gelijk aan. Tis niet sorry van dit is niet handig van me en ik begrijp je en bla en bla.
Ze had me ook inderdaad echt geblokt.
Ik zeg iig nu nog niets, ga er even over denken of ik überhaupt nog wat zeg oid. Vind het erg lastig
Oh pff dat is inderdaad wel een hele makkelijke manier van sorry zeggen. Vind het ook vrij kinderachtig dat ze je dus geblokt had. Ja als ik jou was zou ik ook nog niet reageren en eerst even rustig nadenken!
Religieuze leiders!
Hahaha :ā)
@Indolence jij woont/woonde in Praag toch? Zou ik jou een klein beetje mogen stalken voor Praag tips/aanraders/afraders etc? Ik heb in oktober een citytrip gepland met mijn broertje daar heen namelijk!
Ik was dit al aan het volgen met over welke cocktail bar het ging en hoe je er dan binnen komt maar ik ben hier dus blijkbaar al vaker geweest? hahaha. Het is niet eens alsof ik connecties heb? Maar ja cocktails maar verder niets super speciaals
Ik was vanaaf bij de huldiging van Maarten van der Weijden, man man man wat was die jongen moe en gesloopt. De huldiging zelf was echt mooi vond ik. Ik moest bijna een traantje laten.
Bij mijn AH doen ze niet moeilijk maar anders zou ik hem wel uitlenen (mits diegene hem echt vergeten is en niet als diegene te lui is om zoān ding aan te vragen bij de klantenservice, al is dat lastig te controleren natuurlijk). Maar dat is vooral omdat die persoonlijke bonussen bij mij nooit echt logisch zijn en waar ik dus zelf nooit wat mee doe. Het is voor mij zelfs gunstig om hem uit te lenen, want ik spaar er ook airmiles mee (waar ik overigens nooit wat mee doe waardoor ik ze ook weer verlies, maar dat ter zijde).
Lijkt me echt een bijzondere ervaring om zoān gedreven en inspirerende man te zien! Vind het wel echt heftig dat hij nu zo verzwakt is en āgelukā mag hebben dat hij geen blijvende schade heeft opgelopen, maar kan me voorstellen dat er nu mensen zijn met kanker (en andere ziekten) die veel kracht putten uit Maartens verhaal. Echt ontzettend mooi
Ja carolus ben ik nog nooit geweest maar hoor ik van veel mensen wel dat dat mooi is daar! Ook wat goedkoper misschien? En als @Oprah even doorkomt met het geheim om binnen te komen
Dus als je geen kaart bij je hebt krijg je geen korting? Wat belachelijk. Ik zou dan mān tassen leegkiepen en de kar laten staan
Hahaha bedankt dat je me even hardop liet lachen
Ik werk al 10 jaar niet meer bij de AH, maar ik ken nog steeds de gratis bonuskaartcode uit mijn hoofd. :ā)
Ik heb door de slimste mens weer een crush op een BNāer. Lucas van de Meerendonk van het jeugdjournaal. Maar hij heeft een vriendin en krijgt een kind dus never gonna happen
Hahaha goede beredenering maar ga even niks meer kopen
Mijn hond is echt een leipo als het op andere honden aankomt. Hij vindt spelen met andere honden echt het leukste ter wereld, leuker dan eten⦠en het is een labrador dus dat zegt echt veel!
Maar hij gaat morgen dus naar de dagopvang, voor het eerst sinds een paar maanden weer eens.
Ik kan gewoon nu al in een deuk liggen als ik er aan denk wat ie gaat doen als ie daar 20 andere honden ziet waar ie de hele dag mee kan spelen .
Hij gaat sowieso helemaal uit zn plaat.
Mensen willen blijkbaar een tegenprestatie als iemand veel geld probeert te fixen voor een goed doel. Daar is hij goed in geslaagd, lijkt me.
Als je er gewoon om zou vragen, krijg je geen 2,5 miljoen voor elkaar.
Ik heb zo veel zin om weer te beginnen aan mn studie!!! Eindelijk tijd voor electives en heb zulke gave vakken Zo veel zin. Mag wel even in mijn eerste week een artificial neural network bouwen en de studieboeken voor mn andere vak zijn weer 200eu per stuk maar goed daar hebben we pdfās en de uni bieb voor.