Wat je even kwijt wilt #5

Ik heb nu pauze op mijn nieuwe werk. Vandaag is mijn eerste dag en moet ik al die kennismakings dingen doen. Het is nogal langzaam en saai haha

1 like

Ja die dagen zijn zo vervelend he? Vooral omdat je vaak nog niet zelfstandig aan het werk kan en je daardoor de hele dag een beetje ongemakkelijk bent.

2 likes

Ik word echt gek van mijn kat, ze gedraagt zich alsof ze 7 dagen geen eten heeft gehad terwijl ze per se een zakje wil ipv brokjes

Dramaqueen :roll_eyes:

3 likes

Ik ben echt onmogelijk haha. Ik loop liever drie KM, dan dat ik mijn fiets pak, want dan moet ik naar de gezamelijke achtertuin en heb ik kans dat ik de praatgrage buurvrouw tegenkom. Dus ja, ik ben nu aan de wandel met drie pakketjes haha.

12 likes

:triumph:

Collega van middelbare leeftijd: “Zeg Inverness, heb jij eigenlijk een vriend? Of vriendin?”
Nee.
“Waarom dan niet?”

JA WEET IK VEEL HARRY, moet dat?? Wat wil je van me horen?

11 likes

Had vanochtend een broodje met uit erop gegeten na mijn slaapdienst.
Word net wakker uit mijn post-slaapdienst coma met een putlucht uit mijn mond.
kanonne wat erg.

4 likes

Ik slik nu nieuwe medicijnen waarvan bekend is dat je ervan aankomt en nu heb ik ZO’N godsgruwelijke honger de hele dag. Echt zo’n lege maag. Blehhhh! Heeft iemand tips?

Daarstraks een afspraak gemaakt voor nieuwe tattoos (drie kleintjes). Moge het maar snel 28 januari worden

5 likes

Ugh ik had gister mijn eerste dag en het was ook zooo langzaam. Maar ik kon ook niet afdwalen omdat mijn manager me de hele tijd dingen aan het uitleggen was en ik het daarna zelf moest doen. En pauze was ook ongemakkelijk lekker met zijn allen lunchen plz geef me gewoon peace and quiet. Zo vervelend altijd die eerste dagen.

3 likes

Leuk! Wat ga je zetten?

Oké even voor mijn state of mind.
Ik was vorige week jarig en een hele goede vriendin heeft me toen niet gefeliciteerd (terwijl we het er een paar dagen daarvoor nog over hadden). Nu stuurt ze net 'xx!! Nog gefeliciteerd :confetti_ball::cake:
Sorry was het helemaal vergeten donderdag zo stom :see_no_evil:".
Maakt het mij een zure kut als ik best wel flink teleurgesteld ben in haar.

• Ja je bent een zure kut. Ze feliciteert je tenminste uiteindelijk
  • Nee, je hebt wel gelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden
  • Anders (please reactie haha)

0 stemmers

Sorry zure kut is wel een beetje overdreven. Maar ze biedt haar excuses aan en ik kan me best voorstellen dat je zoiets vergeet (zou mij ook kunnen gebeuren). Nu moet ik wel zeggen dat ik ook niet heel veel om mijn verjaardag geef. Jij wel? En weet ze dat ook?

2 likes

Hmm meer dat ik zoiets heb van hedentendage is het best makkelijk om iemand z’n verjaardag te onthouden en zelf hecht ik er wel veel waarde aan + dat ik ook actief andere mensen hun verjaardag probeer te onthouden. Kun je natuurlijk altijd vergeten en kan ook echt wel dat er iets is geweest wat haar meer bezig hield maar idk voelt een beetje zo van ‘okee, nou zo veel beteken ik dus voor je’ (natuurlijk ook wel gepaard met andere kleine dingetjes)

1 like

Lol ik heb echt een kutdag maar hier moest ik hardop om gniffelen. Dankje!

1 like

:slight_smile: ISBN van mijn boek, een katje en de quote ‘We live and breathe words.’

3 likes

Ja ik snap het wel! Helemaal als zij ook weet dat het belangrijk voor jou is. Ga je haar erop aanspreken denk je?

@Sazie Jij had toch ook laatst problemen met HTM in Zoetermeer? Heb je daar nog een oplossing voor gevonden? Ik zag vandaag ook ineens dat ik zogenaamd 5 keer in Leidschenveen ben geweest terwijl ik alleen binnen Zoetermeer heb gereisd :o_o::o_o:. Hoop dat ik dat saldo nog terug kan krijgen

omg dit is vet leuk om te doen. ik ga een Facebookpagina beginnen

23 likes

Bohhh ik weet niet wat ik moet eten en ik moet over 10 minuten boodschappen doen
Help
Het moet gezond en lekker zijn maar ook makkelijk want ik ben te moe om echt te koken
Oh en vega
Wie heeft de verlossende tip

Pasta pesto met vega speckjes en pijnboompitten? Valess met aardappeltoefjes uit de oven en een groente?

2 likes