Wat je even kwijt wilt #5

1 dag thuis van vakantie en ik moet morgen mn verstandskiezen laten uitsnijden. Elk nadeel heeft zijn voordeel want nu raak ik waarschijnlijk gelijk mn vakantiekilos kwijt.

1 like

Ik vond m ook wel hot maar toen googlede ik m en vond drie afknappers:

1. Hij is groot fan van Ed Sheeran
  2. Hij is journalist maar schrijft ‘de meest slechte’ Ipv de slechtste.
  3. Hij is heel kort
5 likes

Nee helemaal niet erg, iedereen heeft het wel eens? Misschien helpt het om het op te schrijven? Zodat je het van een afstandje kan zien en kan relativeren.

Ik hoop dat je snel in slaap valt!

1 like

Nou, ben net terug en het was prima te doen in m’n eentje. Was ook nog best een volle zaal, dus in het begin toen de lampen nog aan waren vond ik het wel een beetje awkward. Maar de film was heel grappig en ik wil nu ook een Nick Young hebben, ga voor niks minder meer

8 likes

Als je bovenaan je pagina op die drie streepjes drukt en dan naar groepen gaat, kun je geloof ik een verzoek indienen om bij het members only gedeelte te kunnen.

1 like

Pff, dan denk ik als je zo stoer bent om zoiets te zeggen
 wie is er dan levenloos :roll_eyes:. Zo kinderachtig. Ik had wel even zoiets van: de hele zaal kijkt naar je
 Maar toen dacht ik doe normaal, alsof al die mensen je uberhaubt zien haha. Die letten daar heus niet op.

1 like

Ik zag mijn vader altijd als een “intelligente gestudeerde man” maar hij begrijpt echt niks van “dilemma op dinsdag” en het daaraan gerelateerde “je moet kiezen” topic. Zelfs met plaatjes erbij wat ik net liet zien vindt hij het maar iets doms ofzo? Nou zeg, verbreed eens je horizon loel.

5 likes

:dancingbanana:
Een na laatste slaapdienst vandaag

5 likes

Succes vandaag <3

1 like

Ben al een uur wakker, kon niet meer slapen.
What is wrong with me??

Lief van je! Uiteindelijk is het nog best wel een beproeving geweest haha aangezien we zondagochtend best wel ruzie hebben gehad. Via de app natuurlijk, vet handig. Ik was namelijk een beetje boos op hem geworden zaterdagavond omdat hij opeens zaterdag na zijn werk weer bij me op de stoep stond. ‘ja kom nog even gezellig thuis eten voordat ik weer ga’. En dat was ook zo, hij heeft gedoucht, gegeten en ging weer. Ik heb hem toen gezegd dat hij dat niet had moeten doen en dat ik dat niet echt eerlijk van hem vond. Hij weet dat ik het juist moeilijk heb als hij weer weg gaat, maargoed dat begreep hij dus dat was nog oke.

Vervolgens heb ik de hele avond dronken appjes gekregen waarvan ik van te voren had gezegd dat ik die liever niet krijg. Dus zondagochtend heb ik tegen hem gezegd dat het misschien verstandig is als hij gewoon die dag even zijn ding gaat doen, ik de mijne en we even niet zoveel met elkaar bezig zijn want ik trok het niet meer. Hij werd echt boos op me en ik kon het uitzoeken. Dus zondag was echt nog kutter dan eerst haha.

Maargoed, inmiddels is hij weer thuis, al zag ik m pas gisteren rond 6u omdat ik een lange stagedag had. Maar alles is weer goed en hebben de hele avond geknuffeld. Dus alles is weer oke, ondanks dat ik nu echt kapot van vermoeidheid ben haha. Sorry voor weer het lange verhaal!

1 like

Ik denk dat dat voor een topsporter zelf een kick is om zoiets te kunnen. Zeker als je ook nog eens kk hebt gehad. En als je er ook nog eens geld mee kunt ophalen voor een goed doel en andere inspireerd is dat helemaal mooi!

Pff, hier ook. Brandalarm ging weer af en het duurde 2 uur voordat men het uit heeft gezet, amper geslapen. First stop op werk: koffie

Nieuwe werkplek dus twijfel een beetje.
Trakteren als je verjaardag in het weekend valt?
Zijn wel heel erg van kaartje voor je verjaardag en dergelijke.
Op mijn vorige werkplek nam ik specifiek vrij om trakteren te voorkomen.

Kun je niet wat neerzetten op een centrale plek? Snoeppot ofzo

1 like

Waarom zou je vrij nemen om niet te hoeven trakteren? Misschien mis ik iets. Maar ik trakteer dan ook gewoon niet. Niemand hier.

1 like

Weet niet, voel mij daar altijd semi verplicht voor. En de verplichte momenten van sociaal contact zorgde ervoor dat ik heel blij was met een vrije dag.

4 likes

Ik werd vannacht om 3 uur 4x achter elkaar gebeld door een privenummer. En als ik wel opneem na een minuut stilte vragen: hoe gaat t?
Wie ben je en wat mot je om dit tijdstip.

1 like

Meine Gute, zooo geen zin in vandaag he yikes, maar we slaan ons er doorheen. Heb wel een lekker ontbijt met quesadilla’s.

3 likes

Moet zo werken en ik zie er niet uit :broken_heart: hopelijk is het snel 17u