Ik ga donderdag naar de dokter voor roaccutane. Ben gedoe met mn huid helemaal zat. Iemand ervaringen?
Vandaag stond ik bij het stoplicht en er reed iemand door rood. Even later sloeg er een taxi af, hij ontweek de fietser makkelijk maar die chaffeur werd me toch een partij agressief. Hij ging in zijn achteruit om achter die fietser aan te gaan (sowieso belachelijk) en op dat moment had hij niet door dat er een auto achter hem reed. In zijn opgefokte staat knalde hij daar dus vol op. Het was zo’n mooi moment, het was echt druk bij het stoplicht en letterlijk iedereen zei tegelijk: jezus wat een eikel, of iets in die trant. Karma is real mensen. Wel zielig voor die andere auto though. (was trouwens geen levensbedreigende aanrijding anders is het natuurlijk minder grappig)
Wat zal ik doen voor het eten?
- Naar de winkel en koken.
- Pizza bestellen
- Wat is dit voor vraag? Uiteraaaaaard pizza.
0 stemmers
Vreselijk. En jij moet dan je hele zaterdag opofferen? 1 uurtje is misschien wel leuk maar echt niet de hele dag.
Diarree in een hostel. Wat een hell. Iedereen kan lekker meegenieten van mijn blaasorkest.
Ahjoh dat heeft iedereen in hostels en je ziet ze toch nooit meer erna.
Vet leuk idee!
Ik ben op de pannenkoekenboot en zag zojuist iemand sambal op haar pannenkoek doen .
Idd. Ik heb liever 1 op 1 contact dan met een heleboel mensen duf op een verjaardag zitten. Verjaardagen ga ik altijd uit de weg trouwens met een smoes. Ik haat ze en ik vier ook de mijne nooit.
Oh maar dit kan wel zuur zijn voor de auto waar die taxi op knalde, meestal ben je fout als achterste auto omdat je meer afstand had moeten houden! Mijn moeder heeft een keer iets soortgelijks gehad (die was de achterste auto, de auto voor haar reed ook ineens naar achter) en die moest echt met getuigen bewijzen dat zij niet fout zat.
Ah shit ja ik vond het voor hun ook echt zuur! Zat zelfs nog te twijfelen of ik even tegen ze zou zeggen dat ik eventueel wel als getuige een verklaring wil afleggen (weet niet of het zo werkt lol), want ze kwamen echt pas na een tijdje de hoek om en die taxichaffeur was gewoon blind dus echt 0% aan hun te wijten…
Hahaha waar haal je dit vandaan allemaal??
Pizzaaaaaaa it is.
geen zin om en overend te komen, me aan te kleden en naar de winkel te gaan om ook nog eens te gaan koken.
Luiheid is hard vandaag
Je kan je naam en telefoonnummer dan aan die mensen geven en zij kunnen dat dan weer opgeven op het schadeformulier. Als de verzekering dan vragen heeft, kunnen ze contact met je opnemen!
Als je je naar voelt en iets wil doen kan je altijd de politie bellen en vragen of er melding van de aanrijding is gedaan en dan alsnog aangeven dat je eventueel kunt getuigen. Zij kunnen dan je verklaring opnemen of je gegevens doorgeven aan de melder.
Valsspeler
Terwijl ik dit lees hoor ik de ijscoman aankomen met zn hypervrolijke deuntje
Thats my middlename!
Ik heb mojito en straks kreeft