Douchen was een van mijn betere beslissingen de afgelopen 24 uur
Nu hopen dat ik nog een uurtje kan slapen
Hoe is het daar? Leuke mensen?
Wehkamp Own!
Ja hoor!!! Ik vermaak me prima!! Thanks
Zo ik heb lekker ontbeten met pannenkoeken, zou zeggen dat mn dag niet meer stuk kan toch
Het is zon chaos op mn werk, iedereen weer terug van vakantie en de (interne) e-mails stromen binnen
Nog steeds zo moe van Lowlands, ik wil slaaaapen
Vanavond weer lekker sushi eten, heb er nu al zin in😋
Ik moet zo de huisarts bellen maar heb zo geen zin om heen te gaan. Mijn ogen zijn dik en opgezet en ik zie lijkbleek. Voel me uiteraard ook niet top.
@GroenTakje @Masterchef thanks voor jullie reactie. Heb de taak als bc toch maar aangenomen. Dit jaar is er een nieuwe directeur met 2 andere nieuwe collega’s in het mt, dus dat leek me een mooie uitdaging
Mijn schoenen maken geluid alsof er steentjes in de hak/zool zitten, maar er zit nergens een gaatje dus hoe zou dat erin moeten komen. Nog belangrijker: hoe eruit?!
Zoveel zin in warme chocolademelk met mini marshmellows
Ik ga naar Maastricht beter gaat er niks mis haha.
( Ik heb al gekeken of Limburg niet ineens pasen viert nu ofzo maar nothing on the hand)
De conducteur die precies de deuren sluit als de onze openen, vervolgens door de reizigers praktisch wordt bestormd om via zijn laatste open deur naar binnen te gaan en vervolgens noodgedwongen de andere deuren weer moest open doen, VICTORIE!
Wa blief.
( nee grapje ich versta du ofzo. Frikmedel)
Dienstplicht wordt weer ingevoerd in Marokko, wat vinden jullie daarvan?
Dit interesseert 90% van het forum niet but help me out! De box komt vandaag en die moet uiteraard direct in elkaar gezet worden. Nu twijfel ik tussen 3 boxkleden. Ze zijn niet heel goedkoop dus wil wel goede beslissing maken. Mijn bank is overigens grijs (waar de box naast komt te staan) en aan de andere kant staat een zwarte metalen vitrinekast (muur is wit)
Welk kleed zouden jullie kiezen? By the way ik leef voor panterprintjes haha maar misschien is hij een beetje te?
- Fris wit met confetti
- Stoer zwart
- Kekkie nel veerkamp
0 stemmers
Soort chelsea laarsjes, hoe heb je dat toen opgelost? Het klinkt niet als water, maar word nu al gek van mezelf hahah
Wat helpt het beste tegen een opgeblazen gevoel?
Lief dat je het vraagt! Een stuk beter, ben een dag lekker bij mijn ouders geweest en ben nu samen met mn vriend aan t chillen; megafijn. Vanaf volgende week naar de psycholoog, kijk er heel erg naar uit
Wooow ik zag net van heel dichtbij een roofvogel met zn proof. Natoeer is mooi.