Hahaha ik moet hardop lachen in de wachtruimte bij de fysio. Een bejaarde vrouw kijkt me aan.
Ik wacht al een uur bij de huisarts in de wachtkamer
Ik heb te veel snoep gegeten en nu geen zin om te koken…
Ja, een jaar of 10 geleden gebruikt. Echt wel heel heftig spul, wat je niet moet onderschatten. Het droogt je lippen heel erg uit (continu invetten) en kunt drogere ogen krijgen (als je pech hebt). Mentaal kan het ook impact hebben (als je eerder depressief bent geweest, kunnen deze klachten terugkomen). Je mag geen bloed doneren (tot na de kuur) en je mag niet zwanger raken. Alcohol drinken mag ook niet.
Maar, het helpt wel tegen puistjes. Dus ondanks alles raad ik het wel aan.
top! Wist ik niet, heb zelf geen rijbewijs. Thanks voor de info!
Jeetje dat is wel erg lang. Zijn ze erg uitgelopen of je per ongeluk vergeten?
Inmiddels wel geholpen, mag ik hopen voor jou?
Hmm nee ik denk het niet. Ja weet het niet zo goed haha. Want ik wil ook niet zo overkomen alsof ze ‘t met opzet vergeten is. Ik denk niet dat ik zoiets subtiel zou kunnen brengen haha. Nog even over twijfelen :’)
Wie mag ik even pb’en voor wat kledingadvies? Of ja ik heb een setje aan maar ik twijfel of het me staat
Mij wel!!
Lief dankjewel!
Mij altijd!
@Filia Ik herken het… Misschien helpt het om het op papier te zetten en nog een keer te bespreken? En dan om tips vragen, zelf initiatief tonen om het aan te pakken? Mits je de feedback terecht is.
Sowieso superrot dat je je zo voelt en dat je geen complimenten krijgt. Want dit lijkt meer op kritiek (slecht) dan feedback (prima)
Ja. Ik heb uiteindelijk via de website een klachtformulier ingevuld. Hierop het hele verhaal vermeld en er prinscreens van ov chipkaart.nl erbij gedaan. Had toen mijn geld teruggekregen
Ik zag vandaag een jongetje van een jaar of 6 in de Lidl met een prinsessenjurk aan.
Hij was er heel trots op en ging racen met zijn karretje en riep toen: kijkkkk ik ben princess Peach!
Heeft m’n dag toch een stukje leuker gemaakt
Het wachten duurt bij mijn huisarts altijd heeel erg lang, echt standaard. Maar goed, aan de andere kant, als ik eenmaal binnen ben neemt hij echt alle tijd voor me en ik word nooit snel weggewerkt. Maar ja het wachten is wel vervelend
Homemade
Dankjewel voor je reactie Jaa, het probleem is dat ik overmorgen pas daar weer moet werken dus dan is het denk ik ook wel gek om erop terug te komen. Echt balen dat ik op dat moment dichtsloeg.
Maar wel een goede tip/suggestie, dankjewel!
Vind ik helemaal niet gek om er dan op terug te komen hoor! Kan prima!
@Filia ik herken het heel erg en weet helaas ook niet zo goed hoe hiermee om te gaan. Ik kan ook nog heel lang malen over zoiets en het moeilijk verwerken of relativeren.
Je hebt hier dus niet zoveel aan maar je bent iig niet de enige!
Ben eigenlijk vooral benieuwd wat er kut aan is. En of het het waard is!