Wat je even kwijt wilt #5

Ja dat las ik inderdaad! En mijn vriend heeft het ook gebruikt en hij had hele erge last van zijn lippen. En dat van die depressieve klachten wist ik niet! Maar wel belangrijk voo mij; heb net na 4 jaar mijn anti depressiva afgebouwd dus dat ga ik zeker even bespreken met mijn huisarts

Wow ik ben ongesteld en heb ZO VEEL HONGER, ga nu voor de 2e x avond eten maken

1 like

Smakelijk :laughing:

@doei en @chuckie Ik zal maar niet vertellen wat ik bij me had

Ik voel me echt walgelijk. Bestel of eet tegenwoordig minstens 2x per ongezond vet eten en het lukt me niet om er mee te stoppen.

dankjewel het was gelukkig wel een ~ gezonde maaltijd ~ haha
ik was ook wel een beetje tipsy tbh dus dat speelde ook wel mee denk ik

1 like

Thanks iedereen voor de dekbedovertrekkentips van vandaag/gister, ik heb er een besteld bij de IKEA. Om een of andere reden word ik altijd heel vrolijk van dekbedovertrekken en pyjama’s en alles haha kan niet wachten tot ie binnen is.

4 likes

Hahahaha geweldig :joy: 15 was op ons van toepassing

Pff ik wil ook wel een peter kavinsky, maarja perfect boys only excist in books and movies (fictional caracters)!! :roll_eyes::sweat_smile:

3 likes

Ja, vind ik ook :smiley: Doe het alleen bij mijn eerste, anders blijf ik aan de gang, haha. Maar ik heb nog nooit ergens gezien, dus ik vind mezelf even origineel :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kan vooral niet tegen onterechte kritiek. Dus als ik ergens nog maar kort werk vind ik niet dat ze mogen verwachten dat ik alles al goed doe. En zelfs als er dan kritiek komt, vind ik dat het als feedback gegeven moet worden (‘Joh, het valt me op dat je dit en dat een keer vergeten bent. Misschien kun je zo en zo onthouden dat die dingen ook nog moeten.’)

Erim huilen en echt heel rot voelen herken ik wel, hoewel ik dat wel pas doe als diegene weer uit het zicht is. Tips heb ik niet echt, alleen proberen te bedenken dat je fouten mág maken.

1 like

Vraaaagje. Wie heeft er ervaring met een ingreep via Diana Gabriels geregeld? Ben benieuwd naar ervaringen. Wel graag van jezelf of heel directe omgeving. Niet de broer van de zus van de buurvrouw van de tante van als het even kan, haha.

Ja lippen is echt heel erg, daar valt eigenlijk zelfs niet tegenaan te smeren.

Goed dat je dat nog gaat bespreken. In de bijsluiter (die net zo lang is als een rol wc-papier) stond destijds ook dat je er ook zelfmoordgedachten van kon krijgen enzo. In de periode dat ik het slikte heb ik dat ook een keer geroepen, maar ik weet niet goed of het door de roaccutane kwam of door mijn gezinssituatie op dat moment. Misschien een combi. Maar misschien wel goed om te bijsluiter vooraf eens goed door te nemen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

@Filia

Hahaha omg! Hij is van ons! En nummer 15, hilarisch. We willen alleen maar Peter!!

2 likes

Cool!

1 like

@Booklover leuk zeg!! Sympathieke jongens ook :relaxed:

1 like

Ik ben verstrooid. Deed boodschappen en hing het snoep dat ik had gekocht aan het haakje voor mijn sleutels. En dan het raar vinden dat ik mijn snoep nergens kon vinden.

10 likes

Aah ik las dit vanmiddag, vond het zo’n leuk draadje! Helemaal leuk dat jij het was haha.

2 likes

Ik. Heb ook nooit een droger gehad behalve op m’n studentenkamer en ik vind luchtgedroogde handdoeken veel fijner want ze ruiken frisser. Wasverzachter helpt tegen hard worden, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo’n probleem heb met hardere handdoeken. Vind ik wel prettig.

3 likes

Ik heb geen droger. Handdoeken worden inderdaad hard, maar na 1 keer gebruiken voel je dat niet meer (ik gooi ze niet na 1x in de was, maar laten we geen ouderwetse hoe vaak gebruik jij je handdoek discussie ontketenen :wink: ).
Je hebt geen scrub meer nodig haha.
Oh en wasverzachter helpt wel een beetje!

2 likes

2 broeken en 2 rokken gescored yeahh

2 likes