Wat je even kwijt wilt #5

wat voor snoep had je gekocht

@Booklover nou wat grappig zeg!! Hele leuke jongens ook. Voelde me een beetje klote maar dit vrolijkt me helemaal op

1 like

Wow ik vind dit altijd zo bizar, een gezichtstransplantatie…

En ook zo’n mooi meisje voor haar zelfmoordpoging… :hushed:

ik luister naar Slam, is er een flirtcoach. Belt er een meisje ‘wat moet je doen als je flirt maar hij kijkt niet terug,’ om vervolgens te vertellen dat ze op zoek is naar ‘een lieve man, het liefst met een baardje.’
‘Hoe oud ben je dan Willemijn?’
‘14.’
Que?

12 likes

Gestrand op Schiphol. Vier uur, een busritje en het lenen van iemand zijn auto later maar ik ben thuis. Beschamend…

1 like

winegummetjessssss

1 like

https://www.cbsnews.com/pictures/amazing-face-transplants-graphic-images/ Dit is dan ook wel interessant.

3 likes

Sommige zijn zo goed gelukt!! Vooral die eerste man :open_mouth:

1 like

Ja en van sommige showen ze ook alleen foto’s van 6 maanden daarna wie weet dat het daarna nog veel beter is geworden. Maar gewoon het feit dat deze mensen weer een gezicht krijgen met features die gewoon weer werken en zichzelfweer in de spiegel kunnen zien vind ik geweldig. Dat we op wetenschappelijk gebied al zo ver zijn.

2 likes

Ja precies, dat kan alleen maar beter worden! :smiley:

1 like

Pfff, ik liep tegen twee lastige dingen aan en het zat me zo erg dwars, maar nu heb ik het net allebei in een uurtje tijd opgelost en denk nu echt wow moest ik daar nu zo moeilijk over doen? De irritatie over mezelf overschaduwt ook gewoon de opluchting hahaha

5 likes

Ja daar snap ik ook helemaal niets van… hoe ze dan weer de kracht vinden om weer door te gaan, ik weet natuurlijk niet hoe het is om hun schoenen te staan maar ik zou alsnog dood willen als je er zo uit ziet… om hier de rest van je leven mee te moeten leven. Maar geeft misschien ook wel weer dat er meer is in het leven dan uiterlijk, en dat je van de mensen om je heen ook de kracht kan krijgen om toch weer door te gaan

Ik denk dat dat voor ons een raadsel blijft (tenzij wij exact hetzelfde meemaken).

Oh mijn hemel … :disappointed: zo heftig. Ik kan er even geen woorden voor vinden. Wil een heel epistel schrijven over een beslissing die je neemt door een wellicht tijdelijk gevoel en de gevolgen ervan maar kan het even niet juist verwoorden.

Ik ben altijd zo bang dat er iets misgaat met het forum als er een foutmelding verschijnt en we er vervolgens nooit meer op kunnen.

14 likes

Wist effe 10 minuten niet wat ik moest met m’n leven zeg, tjonge #forumout

15 likes

Maakt niet uit dat je geen tips hebt, iig bedankt voor je reactie :two_hearts:

1 like

Hahahaha jaaa :joy: stuur maar een peter naar mij toe man

Ik dacht ook van shit neeee waar kan ik iedereen nu nog terug vinden

3 likes

Onze stagiaire is er geweest voor een ingreep. Weet niet of dat dichtbij genoeg is?
Spreek haar best vaak namelijk