Wat je even kwijt wilt #5

Hahah ik wist eventjes ook niet wat ik moest doen om in slaap te vallen - forum is echt laatste wat ik doe voordat ik slaap

2 likes

Godver ik was even bang dat ik niet kon zeiken over de film die ik keek. Over een youtube kiddo die mag spelen op een groot festival. Filmmakers weten duidelijk niet het verschil tussen DJ en producer. Gast neemt heel zijn DJ set mee, maar heeft GEEN koptelefoon mee. Hoe wil je die muziek aan elkaar mixen dude. Stomme kutfilm.

1 like

Mijn bovenburen hebben al de hele avond ruzie. Hij eerst roepend aan de telefoon tegen haar. En nu al een uur tegen elkaar. Hij wil dat ze weggaat, scheiden, kinderen meeneem de hele mikmak omdat ze geen goede vrouw is.
De hele buurt kan meegenieten vanwege de openstaande balkondeur.

Het lijkt erop alsof ik mijn werk mee naar huis heb genomen.
Twijfel wat ik moet doen, politie bellen of niet.

Zo toch maar proberen te slapen

1 like

Ik wil komend weekend iets met m’n moeder gaan doen, maar heb werkelijk geen idee wat, verder dan winkelen kom ik niet.
Een dagje A’dam, R’dam of Den Haag. Iemand tips?

Ik ben er een tijdje niet geweest en was op het egf redelijk nieuw maar heb toch een account aangemaakt hier :blush:

16 likes

Hmm ik zou zelf alleen de politie bellen als je t idee hebt dat er sprake is van geweld. Maar ik slaap dan ook makkelijk door herrie heen

Wow, ik heb er eigenlijk geen woorden voor hoe raar maar ook vet het is dat we dit kunnen?!

Ik heb net na 4 maanden eindelijk mijn bedrijf hier geregistreerd, wat een anticlimax zeg haha was letterlijk binnen 5 minuten weer buiten. MAAR nu niet langer “werkloos”(was ik niet, maar moest ik wel overal zo invullen omdat ik “hier” geen werk had) en eindelijk weer wat stappen vooruit gezet voor mezelf :smiley:

8 likes

Ik moet van mijn dokter goed letten op mijn eten en een eetlijstje bijhouden, want ze denkt dat ik last heb van een prikkelbare darm. Nou, ik had een verjaardag en mezelf natuurlijk volgegeten met lekkere dingen en nu verga ik van de buikpijn. Waarom ben ik zo. Maar ik ben ook ongesteld, dus daar kan het ook nog aan liggen :cry:

Ik was naar de Pleinbioscoop en zat chips heel zacht te eten en om mij heen zaten ook mensen chips te eten. Draait er opeens zo’n man naar mij om 'KAN JE DAAR NU MEE STOPPEN!!"
Iedereen zit chips te eten en als je dat niet wilt horen ga dan niet een film kijken waar meer dan 300 mensen zijn! En als je er last van hebt, vraag het dan netjes

10 likes

Dit gifje van BSB. :dancingbanana:

4 likes

Er zit iets in mn oog en ik heb het gevoel dat het daar is gaan wonen.

Nou dit wordt echt een top nacht. Er vliegt een helikopter de hele tijd rondjes. En ik kan nergens vinden of er iets is gebeurd

Ik ben zo sip van dit stuk en de foto’s erbij

heftig

Het gaat over een 14jarige jongen die geĂ«xecuteerd werd, wat sowieso al te achterlijk voor woorden is. Maar het volledige proces is nog gekker, zijn ouders mocht niet aanwezig zijn, hij heeft ze niet meer gezien voor zn dood, e jury nam in 10 minuten een besluit. Echt ik huil als ik die foto’s zie :(.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156316134350236&id=557240235

Edit de foto’s zijn trouwens uit de film erover.

3 likes

Ik ben leerjaarcoördinator op mijn werk. Je mag me wel DM’en als het niet al te laat is!

1 like

En als je geen droger kan missen heb je ook combi machines :wink:

1 like

Ik was gisteren gaan sporten ergens buiten bij sportvelden. Hadden anderen mensen de poort op slot gedaan. Waardoor we niet weg konden. Ik was ook nog op de fiets. Hebben best veel moeite moeten doen om daar weg te komen met fiets.
Ik leer hier van om mijn fiets buiten de poort te zetten de volgende keer.

Het is 's ochtends vroeg weer steeds donkerder buiten, wel weer even wennen met opstaan dat ik een lamp aan moet doen.

3 likes

Oh ja absoluut. Dat is wel echt zeker een bekend persoon zegmaar. Niet een vaag via-via verhaal. Weet niet of je er iets van weet, maar hoe heeft zij het ervaren etc? Mag anders ook in een pb hoor :slight_smile:

1 like

@Oprah Ik ken het ook uit Mn hoofd, bij mijn bijbaantje vroeger was dat het ww om loonstroken te openen

1 like

M’n kat vindt het altijd heerlijk om me wakker te maken door met z’n poten in mijn gezicht te ‘slaan’ goedemorgen​:sweat_smile::smirk_cat:

2 likes

Mweh voel me nog steeds opgeblazen.