Wat je even kwijt wilt #5

Dat ik verdrietig word van die staking van de beveiligers van Schiphol op 4 september. Wij zouden dan naar Bali vliegen. Verdorie.

Tuurlijk. Ik gun hun beter loon. Absoluut. Maar waarom moeten er dan mensen die hard voor hun vakantie gespaard hebben er de dupe van worden? Laat me gewoon 50 euro meer voor een ticket betalen en ik vind het prima.

Ik baal hier zo van. Eindelijk na 6 jaar eens op vakantie. Eerst de aardbeving op lombok waardoor we onze paar dagen daar al hebben geannuleerd. En nu dit…

Dit klinkt heel erg ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Maar zo bedoel ik het absoluut niet.

1 like

Zonder beveiligers gebeurt er denk ik heel weinig op een vliegveld. Op nu.nl staat dit:

Maar Schiphol heeft van ons alvast een aanzegging gekregen, omdat een 24 uursstaking gevolgen heeft voor de luchthaven en het vliegverkeer. Nu kunnen nog afspraken worden gemaakt om een en ander ordentelijk te laten verlopen. Reizigers kunnen tijdig worden geïnformeerd, tickets omgeboekt, vluchten geannuleerd, enzovoort.

Ik hoop zo dat dit wordt opgelost voor die ouders.

5 likes

Bah vind dit ook heel vervelend voor je hoor en snap dat je daarvan baalt. Ik hoop dat er tijdig een fijne oplossing voor je wordt gevonden!

2 likes

Benieuwd of er echt iets uit het onderzoek gekomen is. Hoop dat ik thuis ben om 12!

1 like

Als je kijkt naar die tweet van Peter R de Vries moet dat haast wel

Oeh blijkbaar word een nieuw seizoen van the missing gefilmt binnen kort in Amsterdam. Ik ga kijken of ik kan figureren bahab

5 likes

Die tweet had ik nog niet gezien. Maar lijkt er dus inderdaad wel op. Hoop het voor de ouders.

1 like

Balen. Ik snap je heel goed. Waarom nou precies die dag denk je dan?? Ik hoop dat je toch op de een of andere manier kan vliegen.

1 like

Zo blij om te lezen dat er een doorbraak is! Want wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest voor die ouders+zus (en andere nabestaanden), 20 jaar in het ongewisse te zitten.

1 like

Ja inderdaad. En er was ook al sprake van dat KLM wilde staken. ‘Gelukkig’ is dat waarschijnlijk na 6 september. Een paar dagen langer op Bali zou ik dan weer niet erg vinden haha.

Hoop echt dat als ze de dader gevonden hebben familie rust krijgt. Voel me gewoon een beetje zenuwachtig voor hun nu.

2 likes

Heb je alles los geboekt, of via een reisorganisatie? In de tweede situatie kun je in ieder geval even informeren bij de organisatie of zij wellicht kunnen omboeken, of dat je vanaf een andere luchthaven kunt vliegen.
Anders zou ik de luchtvaartmaatschappij contacteren, je bent er nu vroeg bij, dus misschien kunnen ze het een en ander voor je omboeken.

Jeetje ik heb me toch spierpijn. En vandaag gaat de tijd erg langzaam.

Wanneer je een baantje regelt en alles goed gaat tot dat de (best wel knappe) jongen zegt. " Gaan we zo ook nog even skypen"

:slightly_smiling_face:

4 likes

Ik schijt zeven kleuren. Over een uur worden m’n twee verstandskiezen eruit getrokken. Echt buikpijn van de spanning :frowning:

Iemand ervaring met retourneren bij lu.ca.rdi?
Heb voor m’n verjaardag oorbellen gekregen die ik met geen mogelijkheid dicht kan krijgen maar nu zag ik op de bon dat ze 27 juli al gekocht zijn (en heb ze zondag pas gekregen) en je hebt maar 14 dagen retourrecht…

Had al wel even contact gehad maar zeiden ze “je kan ook naar een filiaal gaan dat iemand ze voor je in doet” ja hoor ik reis wel 2x per dag op en neer 45 min om iemand m’n oorbellen in en uit te laten doen?! :joy:

5 likes

Oehh begrijp ik helemaal, heel veel sterkte vast!

1 like

omg, er was iemand op egf met dit als avatar. was heel verbaasd toen ik er eindelijk een keer op inzoomde.

12 likes

Ik had voor deze week nog quinoa op de planning staan onder het mom van lekker zacht. Niet zo’n strak plan dus :laughing: