Ik heb net als een hyena staan wachten voor een restaurant dat om 1 uur open zou gaan, nou mooi, want het zit na een kwartier gewoon al bijna vol 
high five
ik ook
onee dat gaat dus niet
Wie wil? Je mot overdag wel werken want Thierry wil aan een boekie kunnen werken.
Jezus, de dag kruipt voorbij. Nog tot 17.
Pls send helpš
Een verrassing! Of weet je al wat het is?
De hele nacht geterroriseerd door een mug. En iedere keer als ik het licht aan deed was hij weg. Zelfs mezelf op mān gezicht geslagen toen hij daar zat maar geen resultaat 
Baudet heeft een visioen van zijn toekomst, waarin hij een huis op het platteland heeft en een vrouw die aan het werk is. āEn ik overdag bouillon aan het trekken ben en een beetje schrijf terwijl de kinderen op school zitten. Dat lijkt mij een prachtig huismannenbestaan. Maar ik heb eerst nog een oorlog te winnen. Ik heb een land te redden.ā
Thierry, mijn vriend, je kan ook gewoon bouilĀlonblokjes gebruiken dan heb je meer tijd om aan je boek te besteden.
Je denkt het is De Speld, maar niks is minder waar
Geen idee of je er iets aan hebt, maar ik heb ook weer een zware terugval in mijn depressie, dus je bent niet alleen <3 weet hoe kut het kan zijn nu met social media juist in de vakantie inderdaad. Hang in there, hopelijk wordt het snel iets makkelijker voor je
Ik wil wel!
Ik voel me inmiddels behoorlijk wanhopig. Ik wil slapen. Please stop it!
Poeh als dat zou kunnen graag.
Rennie Deflatine kauwen en verder proberen te slapen enz. Ik weet ook niet wat ik er verder aan kan doen. :\ Probeer ook water te drinken. Het helpt ook niet echt mee dat ik giga dorst heb door dat gekots de laatste dagen.
Stom zeg, hoe reageerde je?
Oh nee wat erg, ik zit te huilen hier. Arme arme jongen, en die fotoās! En dan is dat nog niet eens echt, oh wat erg 
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd ben, maar niet hier. Vanmorgen tijdens mijn werk liep ik al bij de verkeerde mensen achterom (wel 10 minuten glaasje water gedronken met een erg lieve oude man) en net loop ik mijn mandje vol te stouwen in de Kruitvat en ben serieus net een minuut thuis krijg ik een e-mail van de Kruitvat dat mijn pakket klaar is. Heb ik serieus zaterdag al de helft van die shit online gekocht
shampoo voor een jaar
Ik pas op een baby en toen ik vlak voor het slapen zei, zeg maar dag tegen de vogeltjes (op de muurschildering) ging ze zwaaien en omg mijn hart 
Ik ben mān portemonnee aan het opschonen en nu vind ik zoān papieren donorpasje, waarop geregistreerd staat dat ik donor ben en wat ze van me mogen hebben. Nu vroeg ik me af, moet je dat āpasjeā (van papier dus) altijd met je meedragen? Hij is echt heel oud en goor haha.