Wat je even kwijt wilt #5

Man echt kippenvel. Ik las het pas na jouw comment op het nieuws maar pfff na al die jaren.

1 like

Via het reisbureau gelukkig. Had anders echt niet geweten hoe dit allemaal nu gaat straks. Dus vanmiddag gaan we even langs om alles te bespreken.

Ik hoop op een goede uitkomst en een mooie vakantie voor je! Vind het niet gek dat je daar enorm van baalt, ik zou dat ook echt klote vinden.

2 likes

Als je last hebt van je nek, als in stijve spieren + hoofdpijn vanuit de nek, kan je dan het beste naar een fysio of gewoon een massagesalon?

• Fysio
  • Massagesalon, sportmassage
  • Massagesalon, ontspanningsmassage
  • Anders

0 stemmers

Klacht indienen bij de woningbouw, zij hebben door hun actie de schade veroorzaakt dus hun verzekering zou dit moeten betalen. Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt, die zou je mogelijk ook nog kunnen inschakelen. (Ik heb zoiets ook gehad, woningbouw wees ook eerst alle verantwoording af maar uiteindelijk wel moeten vergoeden dankzij rechtsbijstand.)

2 likes

Oh dat is fijn! Ik ga duimen dat het allemaal lukt.

1 like

Ik zou het nogmaals bij de woningbouw neerleggen. Het is tenlotte door hun zo gelopen.

1 like

Oooh over massages gesproken. Ik was twee weken geleden in Thailand en we hadden een Thaise massage van een uur geboekt. We zijn daar toch afgebeuld, niet te geloven. Alles dat kon knakken, is geknakt. Heb er echt niet van kunnen genieten hahahaha. Ik had het van tevoren niet zo heftig verwacht.

6 likes

Net als ik geen geld heb, komt 1 van mijn favoriete bands naar Nederland. Jammer weer, haha. Maar die band moet ik zien.

En blijkbaar is een verstuurd pakketje niet afgeleverd. Heel fijn :expressionless: Een ander wel, maar daar heb ik geeneens een bedankje voor gehad (ook heel aardig. Not)

Maar er is toch ook nog niet bekend wat die staking precies voor invloed gaat hebben ? Want ze hebben het nog redelijk van te voren aangekondingd dus misschien wordt er nog wat geregeld waardoor heel de staking niet doorgaat.

Er ligt een pakketje voor me bij de Jumbo maar ik heb geen idee wat het kan zijn. Ik dacht mijn Zalando bestelling maar die hebben ze gisteren gewoon bij de deur afgeleverd. Hmmm

Retourtje Thailand wordt het dan maar :upside_down_face:

1 like

Niets besteld bij een webshop als Aliexpress en wat niet door de brievenbus kan?

Ligt eraan. Als je er langere tijd last van hebt naar fisio. Als het even in je nek is geschoten dan goed rusten en goed bewegen ( zijn allemaal oeveningetjes voor) en misschien dat een massage helpt ( en zon spier creme kan ook fijn zijn)

1 like

Iemand tips voor een handige app die dient als gezamenlijke agenda?

Hoop echt niet dat de uitstekende reetvetertrend weer terug komt :sweat::sweat:

4 likes

Ik word zó moe van social media, zo jaloers ook. Iedereen post mooie dingen deze zomervakantie terwijl ik echt op m’n diepstepunt van m’n depressie zit en ga aan de AD maar ik kan social media niet laten voor wat het is (en word ook moe van mezelf). :woman_facepalming:t3:

3 likes

Ik wilde me even inlezen in krantenartikelen voor werk en stuitte opeens op een Fries artikel. Vooral het woord ‘taszzings’ klinkt heel fascinerend. Echt onbegrijpelijke taal voor deze zuiderling.

6 likes

hahaha en dat iemand dan ook ‘de Vries’ heet, wat mooi.

(Tasizzings is denk ik toezeggingen, maar ik ben zelf ook nog een Fries-in-opleiding dus pin me er niet op vast)

3 likes

Sinds m’n break-up besef ik pas hoeveel vriendinnen ik eigenlijk heb. Ik had altijd het gevoel dat ik best eenzaam was, maar ik heb zoveel leuke dingen op de planning staan met allemaal verschillende mensen. Ik verbaas me echt over mezelf gewoon? Ben er echt heel blij mee in elk geval.

21 likes