Wat je even kwijt wilt #5

@Cicero @anon26776401 ja hij kon los in de (grote) tuin voordat we weggingen, en zit nu in huis maar met een bak water en voer. Maar dan kan ik in elk geval met een gerust hart uit eten haha. Thanks!!

1 like

Ik heb de app geïnstalleerd en nou staat er “YOU DON’T HAVE ANY SITES YET” en een optie om sites te adden. Kan ook kiezen uit populaire communities maar daar staat hij ook niet tussen. Als ik op Feminarum zoekt dan vind hij ook niets. Deze digibeet is even compleet de weg kwijt.

Ik ging om 3 uur een powernap doen met mn vriend en we worden net pas wakker, oeps

8 likes

Ik ook niet maar ik probeerde meer een beeld te schetsen van het groter geheel. En soms is het ook moeilijk om te bepalen wat gewenst of gebruikelijk is, zoals je zegt @HvO. Toen iemand op FB twee jaar terug plaatste dat er zojuist kanker was vastgesteld en het het bericht afsloot met een kreet dat die persoon zich niet uit het veld liet slaan o.i.d. en mensen voornamelijk likete in plaats een berichtje daaronder te posten (wat ik eigenlijk veel logischer vind) wist ik ook niet wat ik moest doen. Toen met veel moeite een berichtje gepost maar ik vond het raar dat er honderden likes waren en maar 10 reacties.

2 likes

Ik vind dat hartje fijn juist omdat het voor mererlei uitleg vatbaar is en zo verschillende toepassingen kan hebben
 als ik bijvoorbeeld iemands post over een foutmelding op de site like betekent het natuurlijk niet ‘yay’ maar is 't een ontvangstbevestiging, als iemand grappig doet is het een soort hardop lachen, als iemand iets verschrikkelijks vertelt kun je het doen als teken van medeleven. Zo ervaar ik het zelf eigenlijk.

16 likes

Met ieder 2.5 Rob Geus kinderen.

1 like

Kun je hem niet wegen met water erin? Water is 1:1:1 liter kilo en dm3

2 likes

Als het een tas is dan kijk ik altijd op youtube of ik er what’s in my bag fillmpjes van kan vinden

1 like

Ah oké. Ik denk dat het daarom een hartje is en geen duimpje bijvoorbeeld. Zodat het zowel een like kan zijn als een hart onder de riem :relaxed:

4 likes

Oh haha. Bij mij waren ze volgens mij ook uitgelopen. Waren ze bij jou ook zo lekker chewy?

1 like

Ik had vanmorgen per ongeluk droogshampoo door heel mn haar gesprayd ipv haarspray. Dus echt in de lengtes van mijn haar. Dacht eerst kaakkk (want donker haar en net vanochtend gewassen) maar je zag t gelukkig niet en nu zit mn haar heel chill. Precies messy genoeg. I like.

9 likes

Ik zou je een berekening kunnen geven met hoe je uit kan vissen hoeveel erin kan. Maar volgens mij werkt dat bij jou net zo goed als bij mij. Wat hier helpt is een lineaal pakken en dan kijken of je thuis een kommetje hebt van dezelfde afmeting. Als je die er naast houd dan kan je vaak beter inschatten hoeveel erin kan

1 like

Ik heb een super leuke trui gepast, maar de kleur (geel) maakte me nog bleker dan dat ik al ben. Zo jammer :neutral_face:

Ik ging vandaag gezond doen. Niet gelukt. Dus datln ga ik dadelijk ook nog maar eveb een ijsje eten he.

We zien het maar als nog even genieten van de vakantie :innocent:

7 likes

Het goede nieuws is: je bent er bijna!

Als je een site toevoegt kun je als site-adres gewoon https://www.forumfeminarum.nl opgeven, samen met je loginnaam en wachtwoord. En dat is het!

1 like

Dat hadden wij eergister. Heb echt 8 vliegen vermoord in een halfuur tijd :expressionless:

1 like

Het dakzeil op het dakterras heeft op een stuk losgelaten :fearful:
Vader komt morgen voor calamiteitendienst want als het zou regenen is dat superkut. Daarna maar z.s.m. de dakdekker laten komen, ZO KUT DIT

@anon25548216 en @Santeria het is gelukt, dankjulliewel :smiley: ben dit dus echt al de hele dag, inclusief de app downloaden op een wonky treinverbinding aan het proberen. Nou voelt het echt alsof ik iets bereikt heb. Zou ik trouwens ook toegevoegd mogen worden aan het ledencafe? Het forum voelt toch een beetje half zo.

3 likes

Bugles. Doen. Ook lekker met smeerkaas

1 like

Ja anders krijg je misschien spijt als de winkel dicht is.

Bah ben heel misselijk.

1 like