Awh, dat kan soms zo kut zijn ja
herkenbaar ook. Ik probeer me altijd maar te bedenken dat alles ook zijn nadelen heeft en helemaal niet zo perfect hoeft te zijn als het van de buitenkant lijkt. Knuffel!
Heeft iemand toevallig nog een Zalando-code ergens liggen? Ik heb voor bijna 400 euro in mijn winkelmandje (verschillende maten van producten enzo hoor
)
Aw wat rot. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Weet niet hoe ik je op kan beuren dus bij deze een virtuele knuffel!
Oeh 
Gefeliciteerd! En logisch dat je baby’tje niet wil slapen, die wil gewoon meefeesten. 
Sterkte! Knuffel! Zo kut als je ouders ruzie hebben!
Monchoutaart, appelcake 
Au 
Supermooi! Staat je goed!
Herkenbaar

Zo ik heb eindelijk het multicitaat ontdekt 
Helaas gaan we naar dezelfde toko’s haha, maar een paar restaurants aanraders waar ik nog niet ben geweest
Omg dit is wel een heel lang bericht zo. Ook niet handig…
En dan vergeet ik ook nog te melden dat ik lekker ijs op heb 

Mijn cliënt is overleden.
Is ineens zo snel gegaan 
Ik ging vanavond naar de supermarkt voor advocaat met slagroom. Voelde me echt een oude oma, tot ik bij de kassa mijn ID moest laten zien
Och wat naar, sterkte!
je bekentenis 
Ah
Sterkte!
Ik scheld hardop tegen wespen. Maar echt heftig ook hahaha soms dan kijken mensen me ook echt raar aan want dan loop ik zo al scheldend weg 
. Maar ik heb skit ben echt een schijterd voor wespen.
Awh knuffel
Zo’n kutgevoel (helaas herkenbaar).
Gewoon doen
Dat gevoel had ik ook en op bepaald moment toch geen gedaan. Geen moment spijt gehad.
Hahaha thanks! 
jullie komen over als een goed duo ook, jij en je vriend!
@lapzwans Wow wat ontzettend kut joh, ik hoop dat de pijn snel over is. Wat zijn het toch een rotbeesten. Ik liep daarnet op straat en er kwam ook gewoon 1 op me afgevlogen en direct op mijn oog gekropen?? Normaal blijf ik altijd rustig (ondanks ik fucking bang ben op dat moment) zodat ze niet steken. Maar mijn ooglid trilde omdat hij erop kroop dus ik dacht “fuck die gaat in mijn oog steken” en heb me snel omgedraaid en ben weggelopen. Jezus wat een hartaanval had ik.
Kan me niet voorstellen hoe het bij jou moet geweest zijn. Gelukkig dat je vader in de buurt was… alleen echt rot dat hij ook een steek heeft gekregen.
@Flopsyunicorn Sterkte 
@Damnatio Staat je beeldig, echt.
@9000 Wat ontzettend rot voor je
Ik hoop dat er snel wat moois op je pad terecht komt.
Ik slaap dus vanavond bij iemand en ben letterlijk alles vergeten. Heb een koffer bij met spullen maar geen pyjama of onderbroek ofzo