Wat je even kwijt wilt #5

@Alpacamybags https://www.beautify.nl/alpaca-sloffen-hunkemoller/

1 like

Wat een raar verhaal.
Topless in de bedazzled string van haar moeder? Haha wat een mensen zijn er toch.

3 likes

Love harde handdoeken hahaha

1 like

Wow, ik ging net in mijn pauze vastberaden naar buiten om friet te halen met warme kaassaus. In plaats daarvan zit ik nu terug op mijn werkplek met yoghurt en 5.000 gelopen stappen :eek: #fitgirl. Wel yoghurt met pistachenoten, mangosaus en chocolade. Maar what happend to me?! :o_o:

14 likes

Goeie, dankjewel! Ga ik vannacht maar proberen dan

deadline: vrijdag
motivationele schatting: over vijf jaar

12 likes

Ik vond het echt héél makkelijk, opzeggen! Ze hebben daarna geen agressieve marketing op me losgelaten. Was ik wel bang voor, maar viel me heel erg mee.

1 like

Ze zijn eruit ondertussen! Geen pijn, geen dikke wang gelukkig. Alleen het bloeden stopt wat langzaam, maar dat zal ook wel weer goedkomen.

1 like

hhahahahah ‘over drie jaar ben ik premier’

1 like

11 minuten.
De precieze tijd dat het mijn hond kost om zijn nieuwe speeltje VAN 20 EURO! officieel te slopen.

25 likes

Haha, dat heb je beter gedaan dan ik. Ik kwam terug met een Belgische koek (bladerdeeg met gele room).

2 likes

Ja je kan het super gemakkelijk stop zetten. Mij hebben ze nog wel eens gebeld, maar als je dan gewoon zegt dat je het niet wilt is het ook klaar.

1 like

Ik zag ze laatst ook voor het eerst bij de bakker liggen. Had er daarvoor nog nooit van gehoord. Het leek mij een appelflap zonder appel met room. Is het lekker?

Ik vond het eigenlijk tegenvallen. De gele room was heel lekker, maar ik vond het bladerdeeg minder (ik had het meer croissant-achtig verwacht) en door het deeg proefde ik de gele room niet zo goed. Ik zou het niet meer nemen, maar wellicht is het bij een andere bakker beter.
Ik wilde eigenlijk een koffiebroodje maar die waren uitverkocht.

Ik at vanochtend mijn avondeten van gisteren als ontbijt (ravioli) en dat was echt het beste idee van de dag, ik ga vaker de dag beginnen met warm eten

Weet niet of dit raar is

3 likes

Friet met warme kaassaus. FRIET MET WARME KAASSAUS?! Waar haal ik dit?

15 likes

Haha zo herkenbaar!

1 like

Veel mensen zweren bij een echte hiking/afrits broek. Zelf vind ik normale hardloop leggings het fijnste (vind korte broeken ook niets, dus afritsen zou ik sowieso niet doen). Maar is dus toch erg persoonlijk :smiley:

1 like

Je moet er helemaal voor naar Den Haag maar dan heb je wel wat hoor :ok_hand:t2:.

Ik zou een hardlooplegging aantrekken. Vooral als je op stenen ed moet klauteren is dat veel fijner bewegen. Ze drogen ook nog eens sneller als je ze wil uitwassen.

1 like