Wat je even kwijt wilt #5

Ik ben door dit soort dingen eeuwig getraumatiseerd. Ik gaf als jonge tiener een slaapfeestje en toen had 1 meisje van dat soort strings met diamantjes eraan bungelend in je gleuf stiekem meegenomen van haar moeder en toen we een film gingen kijken ging zij zich omkleden en alleen in die string zitten. De rest droeg gewoon een pyajama etc. En later ook nog een tijdje zonder bovenstukje. :cry: Vraag me nog steeds af waarom ze dat deed.

16 likes

Hahaha omg met diamantjes nog wel.
Da’s wel heftig.
Maar ik snap het niet? Waarom had zij alleen die string aan en verder niks?

Zou leuk zijn als zijn voornaam ook nog Okke zou zijn ofzo. Had het helemaal afgemaakt :thumbsup:

Dat blijft eeuwig een mysterie. We waren een film kijken komt zij opeens terug met alleen dat aan? En niemand wist wat te zeggen of haar nog langer aan te kijken. Superawkward. Ze heeft een toch wel lange tijd zo gezeten en ging toen door de woonkamer rondlopen waar de chips en cola etc stond. Misschien was het een schreeuw om aandacht of wilde dat gewoon aan ons tonen??? Ze droeg normaal helemal geen ‘sexy’ kleding. Na mijn verjaardag ging ik ook niet meer met haar om. En dit was tevens de laatste keer dat ik mijn verjaardag vierde haha.

6 likes

Ik heb net als een hyena staan wachten voor een restaurant dat om 1 uur open zou gaan, nou mooi, want het zit na een kwartier gewoon al bijna vol :joy:

2 likes

Serieus meneer de advocaat… Je wil hem beschrijven als “de ontvoerder”… :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

high five :raised_hands: ik ook
onee dat gaat dus niet

1 like

Wie wil? Je mot overdag wel werken want Thierry wil aan een boekie kunnen werken.

8 likes

Jezus, de dag kruipt voorbij. Nog tot 17.
Pls send help😖

1 like

Een verrassing! Of weet je al wat het is?

De hele nacht geterroriseerd door een mug. En iedere keer als ik het licht aan deed was hij weg. Zelfs mezelf op m’n gezicht geslagen toen hij daar zat maar geen resultaat :roll_eyes:

Baudet heeft een visioen van zijn toekomst, waarin hij een huis op het platteland heeft en een vrouw die aan het werk is. “En ik overdag bouillon aan het trekken ben en een beetje schrijf terwijl de kinderen op school zitten. Dat lijkt mij een prachtig huismannenbestaan. Maar ik heb eerst nog een oorlog te winnen. Ik heb een land te redden.”

Thierry, mijn vriend, je kan ook gewoon bouil­lonblokjes gebruiken dan heb je meer tijd om aan je boek te besteden.

10 likes

Waarschijnlijk wil hij buillon trekken van veenmollen #culinair

4 likes

Je denkt het is De Speld, maar niks is minder waar

17 likes

Geen idee of je er iets aan hebt, maar ik heb ook weer een zware terugval in mijn depressie, dus je bent niet alleen <3 weet hoe kut het kan zijn nu met social media juist in de vakantie inderdaad. Hang in there, hopelijk wordt het snel iets makkelijker voor je

3 likes

Ik wil wel!

1 like

:cry: Ik voel me inmiddels behoorlijk wanhopig. Ik wil slapen. Please stop it!

Poeh als dat zou kunnen graag.

Rennie Deflatine kauwen en verder proberen te slapen enz. Ik weet ook niet wat ik er verder aan kan doen. :\ Probeer ook water te drinken. Het helpt ook niet echt mee dat ik giga dorst heb door dat gekots de laatste dagen.

Stom zeg, hoe reageerde je?