Oh nee wat erg, ik zit te huilen hier. Arme arme jongen, en die foto’s! En dan is dat nog niet eens echt, oh wat erg
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd ben, maar niet hier. Vanmorgen tijdens mijn werk liep ik al bij de verkeerde mensen achterom (wel 10 minuten glaasje water gedronken met een erg lieve oude man) en net loop ik mijn mandje vol te stouwen in de Kruitvat en ben serieus net een minuut thuis krijg ik een e-mail van de Kruitvat dat mijn pakket klaar is. Heb ik serieus zaterdag al de helft van die shit online gekocht shampoo voor een jaar
Ik pas op een baby en toen ik vlak voor het slapen zei, zeg maar dag tegen de vogeltjes (op de muurschildering) ging ze zwaaien en omg mijn hart
Ik ben m’n portemonnee aan het opschonen en nu vind ik zo’n papieren donorpasje, waarop geregistreerd staat dat ik donor ben en wat ze van me mogen hebben. Nu vroeg ik me af, moet je dat “pasje” (van papier dus) altijd met je meedragen? Hij is echt heel oud en goor haha.
heb even gegoogled want was ook wel benieuwd, maar dat hoeft niet!
Arts raadpleegt register, niet je pasje
Veel mensen dragen de donorpas wel bij zich en dat is natuurlijk prima. Maar nodig is het niet. Een arts zal er niet naar gaan zoeken als je komt te overlijden. Een arts is verplicht het Donorregister te raadplegen, waar je keuze centraal is vastgelegd.
Wat een raar verhaal.
Topless in de bedazzled string van haar moeder? Haha wat een mensen zijn er toch.
Love harde handdoeken hahaha
Wow, ik ging net in mijn pauze vastberaden naar buiten om friet te halen met warme kaassaus. In plaats daarvan zit ik nu terug op mijn werkplek met yoghurt en 5.000 gelopen stappen #fitgirl. Wel yoghurt met pistachenoten, mangosaus en chocolade. Maar what happend to me?!
Goeie, dankjewel! Ga ik vannacht maar proberen dan
deadline: vrijdag
motivationele schatting: over vijf jaar
Ik vond het echt héél makkelijk, opzeggen! Ze hebben daarna geen agressieve marketing op me losgelaten. Was ik wel bang voor, maar viel me heel erg mee.
Ze zijn eruit ondertussen! Geen pijn, geen dikke wang gelukkig. Alleen het bloeden stopt wat langzaam, maar dat zal ook wel weer goedkomen.
hhahahahah ‘over drie jaar ben ik premier’
11 minuten.
De precieze tijd dat het mijn hond kost om zijn nieuwe speeltje VAN 20 EURO! officieel te slopen.
Haha, dat heb je beter gedaan dan ik. Ik kwam terug met een Belgische koek (bladerdeeg met gele room).
Ja je kan het super gemakkelijk stop zetten. Mij hebben ze nog wel eens gebeld, maar als je dan gewoon zegt dat je het niet wilt is het ook klaar.
Ik zag ze laatst ook voor het eerst bij de bakker liggen. Had er daarvoor nog nooit van gehoord. Het leek mij een appelflap zonder appel met room. Is het lekker?
Ik vond het eigenlijk tegenvallen. De gele room was heel lekker, maar ik vond het bladerdeeg minder (ik had het meer croissant-achtig verwacht) en door het deeg proefde ik de gele room niet zo goed. Ik zou het niet meer nemen, maar wellicht is het bij een andere bakker beter.
Ik wilde eigenlijk een koffiebroodje maar die waren uitverkocht.
Ik at vanochtend mijn avondeten van gisteren als ontbijt (ravioli) en dat was echt het beste idee van de dag, ik ga vaker de dag beginnen met warm eten
Weet niet of dit raar is